• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 18 z 33
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33
 #903130  autor: areksz
 02 sty 2017, 13:07
Raczej to jest wypadowa cofniecie ograniczeń niż zamierzone działanie.
Paru napisze, że jest już w porządku , reszta uwierzy a 3Mbps zostanie.
Czysta propaganda...
 #903132  autor: Jakub
 02 sty 2017, 13:17
Czyli u mnie jest coś nie tak ze nie mam lejka? Testy przeprowadzone w mojej szkole:


Orange:

Obrazek

Plus:

Obrazek

T-Mobile:

Obrazek

692 XXX XXX: T-Mobile -> Play
729 XXX XXX: LycaMobile -> Virgin Mobile (18.11.2015)
 #903480  autor: muchakk
 04 sty 2017, 11:28
Taka dostałem odpowiedź na reklamacje. Kpią sobie z ludzi, nawet podpisać się wstydzą...
Dzień dobry,

dziękuję za zgłoszenie, które otrzymałam 21 grudnia Poniżej znajdzie Pan wszystkie niezbędne informacje.

Chciałabym wyjaśnić, że Play (w tym RedBull Mobile) podejmuje różne działania, których celem jest poprawa komfortu korzystania z usług operatora lub ograniczenie ryzyka pogorszenia jakości usług.

Najlepsze parametry transferu danych nasi Klienci mogą uzyskać korzystając z sieci własnej operatora, która obejmuje swoim zasięgiem ponad 91% populacji Polski.

Niestety nie mogę przychylić się do Pana prośby dotyczacej rekompensaty. To co mogę zaproponować ze swojej strony to 30zł do wykorzystania na rozmowy i SMSy do wszystkich sieci w ramach promocyjnego Pakietu Złotówek.

Ponieważ osobiście zajmowałam się Pana sprawą, będę wdzięczna, jeśli Pan pozytywnie oceni moją pracę.

Gdyby miał Pan dodatkowe pytania, zapraszam do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (http://www.play.pl) oraz pod numerem 790 666 666 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego, z kolei z telefonu RedBull Mobile wystarczy wybrać skrócony numer *666 .

Z pozdrowieniami
Obsługa Klienta RedBull Mobile
Wnioskowałem o przywrócenie prędkości sprzed zmian oraz o rekompensatę.
 #903487  autor: muchakk
 04 sty 2017, 11:57
Zgłoszenie robiłem telefonicznie, informowałem w nim, że zgodnie z obowiązującym w naszym kraju prawem wszelkie zmiany na niekorzyść klienta musza być ogłaszane 30 dni wcześniej i klient w momencie sprzeciwu powinien odzyskać 100% środków które przeznaczył na tą usługę. Dodatkowo informowałem, że według ich własnego regulaminu oferty promocyjnej pakiet internetowy w redbull mobile nie ma mowy o żadnym limicie prędkości w roamingu. Jest informacja dotycząca dostępnych możliwości technicznych, a te są bo w telefonie Orange i PLUS obok prędkości w 3G są kilkukrotnie większe i to też dodałem do zgłoszenia.

Jak komuś to pomoże to korzystajcie, ja będę się odwoływał.
 #903492  autor: Sig
 04 sty 2017, 12:46
Widzę, że wspominacie o Red Bull Mobile, że tam też jest lejek włączanu. A Virgin Mobile? W sumie są chyba mocniej odrębni, ale to nadal głównie infrastruktura Play. Włączyli komuś z VM?

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #903573  autor: Sig
 04 sty 2017, 19:56
muchakk pisze:Lejek jest wszędzie virgin mobile, u vikingow...
Tak właśnie myślałem. Smuteczek.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #904015  autor: Mixiorek
 07 sty 2017, 16:54
W pełni zasłużona nagroda. Play zasłużył jak nigdy, zawalili to koncertowo:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/gluc ... 37906.html

Ciekawe czy będzie w końcu oficjalna informacja oraz uzasadnienie.
U mnie nadal przycięcie do 3/1 w roamingu TMobile i Plusa.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #904026  autor: Dorotea
 07 sty 2017, 17:38
Informacje o w pełni zasłużonej nagrodzie od TELEPOLIS u siebie na forum kasują pod pozorem OT: https://forumplay.pl/showthread.php/419 ... post394180

Wstydzą się i próbują chować głowę w piasek tak jakby w dobie Internetu to było możliwe.

Śledzę i uczestniczę w wątku aktywnie, bo akurat korzystam z roamingu i potwierdzam, że ograniczenie 3/1 nadal istnieje dla wszystkich operatorów (Orange, T-Mobile, Plus).
 #904030  autor: Mixiorek
 07 sty 2017, 17:46
"Sam temat nie jest ważny, natomiast nie wnosi nic do tematu tego wątku."

WTF? Co oni tam palą? Podejście do tematu jak w Korei Północnej lub u innych osób z zapędami autorytarnymi.
Play się cholernie pogubił przy tej sprawie. Od ich powstania nie pamiętam czegoś takiego. Syf totalny.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #904034  autor: Dorotea
 07 sty 2017, 18:18
Ja też zrobiłam zgłoszenie, a oto odpowiedź w sprawie ograniczenia roamingu:
Konsultantka Play pisze:
Szanowna Pani,
kontaktowałam się z Panią telefonicznie w sprawie przesłanej wiadomości dotyczącej prędkości transmisji danych.

Sieć Play podejmuje różne działania, które mają na celu poprawę komfortu korzystania z usług oraz ograniczenie ryzyka pogorszenia jakości świadczonych usług. W związku z tym chciałabym poinformować, że najlepsze parametry transferu danych może Pani uzyskać korzystając z sieci i nadajników operatora Play, która obejmuje swoim zasięgiem ponad 91% populacji Polski.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (http://www.play.pl). Jesteśmy także do Pani dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.
 #904038  autor: goral2099
 07 sty 2017, 18:26
No poszaleli sobie z bonusami działającymi także w roamingu. Najpewniej w ciągu kilku miesięcy (2-3?) wszystko wróci do normy. Tylko bonusy muszą się pokończyć. Kasa będzie się zgadzać i wszyscy będą szczęśliwi. ;)

Tak, czy inaczej to dla naszego dobra. :D Cóż innego mają napisać? :)
 #904050  autor: goral2099
 07 sty 2017, 19:25
kozien70: No jaja sobie z pogrzebu robię. :) Mam nadzieję, że tak będzie. Nie wyobrażam sobie żeby mogło tak zostać na stałe. Wtedy te wszystkie reklamy o zasięgu czterech sieci można można o kant...kuli rozbić.
  • Strona 18 z 33
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33