DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 162 z 308
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 308
 #981706  autor: myk6414
 07 mar 2018, 10:14
sql pisze:Mam Samsunga Galaxy XCover 4 z kartą sieci T-Mobile, softem G390FXXU1AQJ2_G390FDPX1AQJ2_TPL;
Nie mogę włączyć WiFi Calling. W Ustawienia/Połącznia/Sieci Komórkowe nie mam opcji WiFi Calling tylko roaming danych, tryb pracy sieci (2G/3G/LTE), nazwy punktów dostępu oraz operatorzy sieci. Co mogę zrobić w tej sprawie ?
w zły miejscu szukasz... poszukaj w aplikacji telefon. tam wejdź w ustawienia i na samym dole powinno być vowifi. tak przynajmniej jest w S8, S6 i S7
 #982052  autor: kozien70
 08 mar 2018, 20:11
Rozczarowałem się dziś Samsungiem Galaxy S9+ Duos: brak Dual Sim Dual VoLTE :|
Wersja amerykańska/chińska ze Snapem 845 to ma,a nasza wersja na Exynosie - druga karta tylko 3G/2G.
Przynajmniej w XEO dodali przycisk WiFi Calling w pasku szybkich akcji.

Może Dual VoLTE pojawi się przy którejś aktualizacji, tak jak w S7 Duos pojawiło się 3G na drugiej karcie po aktualizacji do Androida 7...
 #982056  autor: Mixiorek
 08 mar 2018, 20:17
Póki nie wprowadzą czytnika linii pod ekranem chyba poczekam z zakupem kolejnego flagowca Samsunga. Akurat kolejny to będzie nr 10 więc czas na coś przełomowego bo od 2 generacji flagowce wnoszą mało nowych i użytecznych rzeczy. Oczywiście oprócz jednego producenta ale my tutaj o androidzie przecież :-D

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #982070  autor: sql
 08 mar 2018, 21:40
Mam problem z aktywacją WiFi Calling oraz Volte.
Sieć T-Mobile abonament biznesowy, taryfa wspiera to. Telefon także (powinien to wspierać, jest na liście T-Mobile tylko na liście FAQ na stronie tej sieci Samsung Galaxy Xcover 4). Karta SIM „roczna”.
W systemie T-Mobile jest aktywna usługa WiFi calling oraz Volte. Dzwoniłem to T-Mobile, poprosiłem a dezaktywację i ponowne uruchomienie usługi w związku z problemami.
Mam w domu własną sieć WiFi, jestem do niej podłączony.
Rozumiem że telefon powinien mieć oprogramowanie T-Mobile. Mój ma pobrane z sammobile G390FXXU1AQJ2_G390FDPX1AQJ2_TPL
U mnie wygląda menu tak (3 zdjęcia):
https://imgur.com/a/5ZMnY

Uprzedzając ta słuchawka to „przekierowanie połączeń” które chwilowo było włączone na moim numerze w momencie robienia zrzutu. W związku z powyższym jakie najlepiej wgrać oprogramowanie. Spokojnie sobie poradzę za pomocą oprogramowania Odin.
T-Mobile:
https://www.sammobile.com/firmwares/gal ... G390F/TPL/
Oprogramowanie niebrandowane:
https://www.sammobile.com/firmwares/gal ... G390F/XEO/
 #982071  autor: Pabloz
 08 mar 2018, 21:43
@kozien70 sprawdzałeś działanie VoLTE/VoWiFi u polskich operatorów na XEO?

Lista telefonów z obsługą WiFi Calling (VoWiFi) i VoLTE w Polsce: https://wificalling-volte.pl/
 #982075  autor: kozien70
 08 mar 2018, 21:57
@Pabloz - tak, na Galaxy S9+ XEO VoLTE działa dla Orange i T-mobile, zaś VoWiFI dla Orange, T-mobile i Play.
W przypadku T-mobile przy VoWiFi jest możliwość ustawiania preferowanej sieci (komórkowa czy WiFi).
Działa HD voice dla 2G.
 #982199  autor: sql
 09 mar 2018, 14:16
Mam pytanie co do WiFi calling. Oto fragment z FAQ sieci T-Mobile.

"W mojej okolicy działa jedynie sieć 2G (Edge). Czy trwające połączenie rozpoczęte w VoWiFi zostanie przełączone do 2G po utracie zasięgu WiFi?

Nie. Automatyczne przełączanie połączenia działa pomiędzy VoWiFi i LTE. Następnie LTE i 3G/2G. Nie ma możliwości przełączenia połączenia bezpośrednio z VoWiFi do 2G z pominięciem LTE i 3G."

Moje pytanie jeśli w mojej okolicy jest zasięg 3G a brak zasięgu LTE to czy będzie działać przełączanie z VoWiFi do 3G oraz 3G do VoWiFi gdy jest słaby zasięg WiFi ?
 #982206  autor: kozien70
 09 mar 2018, 14:40
Nie, nie będzie.
Przełączanie rozmowy w VoWiFi jest tylko z VoLTE. W innych przypadkach nastąpi zerwanie rozmowy.
 #982208  autor: piotrzet
 09 mar 2018, 14:42
Nie. Przełączenie działa tylko z Vowifi do VoLTE inaczej połączenie jest przerywane.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982211  autor: kozien70
 09 mar 2018, 15:03
:mrgreen:


@Pabloz - potwierdzam również konfig S9 XEO identyczny z opisanym przeze mnie wcześniej S9+.
 #982787  autor: MaciejM
 11 mar 2018, 14:28
Witam, orientuje się ktoś jak ze wsparciem VoLTE i VoWiFi w Mate 10 pro ?
 #982823  autor: pakierhakierxd
 11 mar 2018, 16:51
W mate 10 pro jak czytałem maja problem z działaniem wifi calling :(
Ja się tak do tej funkcji przyzwyczaiłem że już z niej nie zrezygnuje, 2 telefony mam z nią

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam :)
 #982847  autor: malang
 11 mar 2018, 18:29
A czy mate pro 10 posiada funkcję hdvoice w 2g?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
 #983325  autor: kowal2200
 14 mar 2018, 09:07
WiFi Calling w Play oraz internet z Vectry to dwie, niekompatybilne ze sobą usługi. Jest to o tyle niezrozumiałe, że Vectra sprzedaje pod własną marką usługi Play. Obydwa BOK-i wykazują się spychologią i po sprawdzeniu tego co można, twierdzą że to nie ich wina, że usługa nie działa. Na Vectrze bez problemu działa WiFi Calling w Orange natywnie i przez aplikację oraz Plus, działa także od lat telefon po SIP.
 #983330  autor: Ricki1980
 14 mar 2018, 09:31
Osobiście mam FTTH z Ineii z publicznym Ip i od czasu do czasu też mam problem z "załączeniem" WiFi Calling w Play. Wcześniej tego nie miałam. Może coś tworzą pod VoLTE i dlatego te problemy?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
 #983438  autor: piotrzet
 14 mar 2018, 16:21
Które do tej pory się zdarzają jeszcze.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #983439  autor: kozien70
 14 mar 2018, 16:23
Od dłuższego czasu jest spokój. Jakie masz problemy z VoLTE i VoWiFi na swoim numerze w Orange?
 #983440  autor: piotrzet
 14 mar 2018, 16:24
A czy ja napisałem że mam? Ja napisałem ogólnie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 162 z 308
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 308
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 308