Z reklamacjami technicznymi często jest tak, że chyba konsultanci sami odpowiadają standardową formułką zamiast kierować uwagi do działu technicznego.
Sam się męczyłem z nimi ponieważ w jednej lokalizacji zasięg 3G był i to całkiem solidny ale modem i telefon nie mogły nawiązać połączenia, także telefonicznego.
Na moje uwagi i zapytanie kiedy odpalą umts900 otrzymałem odpowiedź, że w tej lokalizacji nie świadczą usług w technologii 3G a u900 w najbliższym czasie nie planują uruchamiać.
Podesłałem im screen z ich strony, gdzie wynika, że 3G jest zasięg, to tym razem odpisali w ciągu kilku godzin, że po wnikliwej analizie stwierdzają, że wszystko działa prawidłowo.
To takie bicie głowa w mur. Konsultant ma szybko rozwiązać zgłoszenie, to leci szablonem i tyle.
Nie wiem, czy to w końcu moja korespondencja sprawiła ale w jej trakcie pojawił się u900, którego w najbliższym czasie miało nie być
