Mnie po raz 4ty zlano ciepłym moczem w Play24.. Raz wysłałem bardzo dokładny opis ale p. Magdalena K. z Play24 uznała że nie chce jej się wypełnić formularza i zostałem odesłany z kwitkiem.. No więc wkurzony zadzwoniłem do Play powiedziałem co myśle o ich śmiesznym formularzu i zgłosiłem problem techniczny telefonicznie. Po paru dniach zadzwonił do mnie gość powiedział że u nich jest wszystko ok, nic nie robią i jest w ogóle różowo ale gdyby się problem powtarzał to proszą o kontakt za tydzień. No i za tydzień oczywiście sprawa znów bez zmian więc napisałem kolejne zgłoesznie w Play24 tym razem żeby nie nadwyrężać szarych komórek tamtejszych konsultantów napisałem to w formularzu. Dziś dostaję odpowiedz.. Zacytuje może całość żeby było śmieszniej:
Kod: Zaznacz całyNumer Abonenta: *******
Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS)/automatyczne)? Automatyczne
Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus)/automatyczne)? Automatyczne, przy ręcznym przejściu na Plusa problem nie występuje.
Częstotliwość problemu (rzadko/często/cały czas)? cały czas! od dłuższego już czasu, problem był już zgłaszany!
Miasto, w którym wystąpił problem: Zamość k. Szubina
Dzielnica, w której wystąpił problem: To jest wieś, podaję współrzędne geograficzne - dokładniej już nie potrafię: N **"**'**.** E **"**'**.**
Ulica, przy której wystąpił problem: ***
Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)? Generalnie w całej Polsce gdzie ginie zasięg Play a jest zasięg Plusa i teoretycznie telefon nie powinien mieć problemów z przelogowaniem. Albo Wy blokujecie możliwość przejścia na plusa (ręcznie udaje się za 4-6tym razem!?) albo Plus blokuje Was. Problem jest ogólnopolski wystarczy zerknąć na polskie fora internetowe!
Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku/na zewnątrz)? bez znaczenia - tam gdzie kończy się Wasz zasięg a mimo obecności Plusa nie da się na niego przejść
Model telefonu: SonyEricsson U100i, SonyEricsson K750i / bez znaczenia
Komunikat na wyświetlaczu: "Brak dostępu do sieci"
Jakie komunikaty słychać w słuchawce? n/d - nie da się w ogóle wydzwonić/dodzwonić
Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)? TAK
Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr): Problem został zauważony w połowie lutego. Dajmy to 14-02-2010, potwierdzają to opinie innych z forum internetowego.
Godziny, w jakich wystąpił problem: Cały czas!
Jeżeli problem z zasięgiem wystąpił podczas prób połączeń, prosimy podać (dane z ostatnich 3 dni): patrz wyżej
Krótki opis problemu: Problem opisywałem już mailowo, telefonicznie. Miałem zgłosić problem jeżeli nadal będzie się utrzymywał to też zgłaszam. Proszę nie odsyłać mnie znów z kwitkiem - wypełniłem Wasz formularz i proszę o poważne podejście do sprawy.
Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem strony internetowej dnia 15 marca 2010 roku, dotyczące problemów z zasięgiem. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej prosimy o podanie dokładnych i aktualnych informacji dotyczących przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, Aneta Wydrowska konsultant back office ds. obsługi klienta
Ręce opadają..
