• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

 #312341  autor: piwosz
 23 sty 2009, 01:00
Słyszałem że karty 3g lepiej trzymają zasięg 3g. Niewiem ile w tym prawdy,bo wydaje mi się że od poprawności zasięgu jest antena w telefonie. Chociaż u mnie zasięg 3g na zwykłej karcie "pływa" ale nie mam nawet jak sprawdzić czyja to wina,czy karty,czy telefonu czy pokrycia zasięgiem mojej okolicy.

:occasion5:

 #314424  autor: mumia09
 31 sty 2009, 17:36
Mam ten sam problem , problem wynika w działaniu sieci zgłosiłem usterke do bok. :mrgreen:

mumia

 #314485  autor: Marek4614
 31 sty 2009, 20:28
Witam, mam ten sam problem z połączeniem wideo, ale opiszę go po kolei i jak Orange nie potrafi wskazać przyczyny.
Od ponad miesiąca mam Nokię N82, ale także Nokię N70 w chwili kiedy chcę wykonać wideo połączenie na ekranie wyskakuje mi PRZERWANE. Próbowałem wielokrotnie ściągać konfiguracje wideo streaming orange, ale to nie pomagało. Znajduję się z zasięgu 3 G, więc powinno działać bez problemu, ale niestety. Aby wyeliminować przyczynę w telefonie sprawdzałem na karcie sim ERA i działało OK, więc wina po stronie Orange.
Udałem się do Centrum Orange w Szczecinie, ale Konsultant za bardzo nie przejął się tym i poinformował, że widocznie usługa się zwiesiła i abym zadzwonił sam pod *100 i zlecił jeszcze raz wyłączenia usługi i jej ponownego włączenia, bo może się zawiesiła.
Tak zrobiłem, ale nie pomogło i dalej nie mogłem dzwonić wideo.
Zacząłem szturmować mailami Biuro Obsługi z reklamacjami i odpisywano mi, że dział techniczny sprawdzi to. Odpisano mi bzdury, że wideo rozmowy nie działają, bo mam włączoną usługę Halo Tony, czyli jakby Granie na czekanie. Wydawało mi się to dziwne, bo na Nokii N 70 mam też włączoną tą usługę i też mam Orange a mimo to mogę łączyć się wideo. Niestety wyłączenie Halo Tonów nie pomogło.
Zdesperowany poszedłem do Centrum Orange, aby wkońcu zajęli się tym problemem. Pani też była zdziwiona tym problemem, ale w konsekwencji wymieniła za darmo kartę SIM na nową 3G. Myślałem, że to pomoże, ale niestety :( Dalej mam ten problem i już nie wiem co myśleć ... ECH !!!
Jak ktoś coś wie jaka może być przyczyna to proszę o pisanie do mnie na maila: [email protected]

Pozdrawiam

 #314494  autor: kowcio
 31 sty 2009, 20:59
Marek4614 pisze:Jak ktoś coś wie jaka może być przyczyna to proszę o pisanie do mnie na maila: xxxxxx
1. Od tego jest forum, a nie e-mail ;)

A próbowałeś połączyć się wideo z innego miejsca? Tzn. z takiego, żebyś był zalogowany do innego nadajnika ;)
Poza tym ktoś jeszcze ma telefon w Orange w Twojej okolicy i ma też taki problem jak Ty?

 #314499  autor: Marek4614
 31 sty 2009, 21:12
kowcio, podałem maila bo nie zawsze czytam forum ;)
Połączenia próbowałem wykonać z różnych miejsc Szczecina i niestety to samo. Jest tak np. jestem w miejscu gdzie nie mogę połączyć się wideo to przełożę moją drugą kartę sim z innym numerem orange i działa, więc podejrzewam, że problem leży na moim koncie abonenckim. Mam stary prefiks 501 XXX XXX, więc może to jest przyczyna, bo z moim drugim 517 XXX XXX nie ma problemów ;/ już nie wiem co robić, dziś byłem w Centrum Orange i dostałem bezpłatnie nową kartę SIM 3G ale dalej problem mam .

 #314528  autor: kowcio
 31 sty 2009, 22:18
Marek4614, no to szczerze współczuję Tobie. A idź jeszcze raz do salonu, w 100% luzie, uśmiechnij się do fajnego konsultanta, może konsultantki, pogadaj sobie z nią na luzie, później poproś żeby coś z tym zrobiła, opisz jej wszystko, może akurat się uda? ;) Tak jest od razu inaczej, jak pójdziesz z piana na ustach i będziesz zdenerwowany ;)
Życzę Tobie szczęścia, i trzymam na kciuki, że w końcu trafisz na jakąś świetną osobę, która zrozumie Twój problem, i nie odeśle Ciebie z kwitkiem, tylko poprowadzi sprawę ;)

Chyba nic innego nie zrobisz :( :(

 #314759  autor: mumia09
 01 lut 2009, 19:53
Ja mam dwie karty z tym samym prefiksem i na jednej działa a na drugiej nie -ta usterka napewno jest po stronie operatora. pozdrawiam :shock:

mumia

 #315078  autor: Marek4614
 03 lut 2009, 01:45
mumia, wlaśnie mam to samo ;/ Dwie karty SIM Orange na kartę identyczne usługi włączone i na jednej wideo są na innej nie ma :( napiszemy takie same maile z reklamacją do orange ??? odezwij się na maila do mnie: [email protected]

[ Dodano: 2009-02-07, 21:11 ]
Po wielu wizytach w Salonach Orange, mailach, faxach z reklamacjami i żądaniem rekompensaty wkońcu mogę wykonywać połączenia wideo :))))
Przyczyna ewidentnie leżała po stronie Operatora dlatego będę domagał się zadośćuczynienia, a co otrzymam to zobaczymy i Was powiadomie :D
Udało się ....

 #321419  autor: cercoo
 06 mar 2009, 15:00
Mnie też nie działały wideorozmowy, mimo iż drugi telefon leżał sobie obok. Zadzwoniłem do BOK, pani z obsługi stwierdziła, że zresetuje mi tą usługę. Ale wygląda na to ,że przy okazji wyłączyła mi GPRS/EDGE, bo dzień później z niejakim przerażeniem stwierdziłem, że nie mogę z mojego HTC TP połączyć się z internetem. Zrobiłem hard reset sprzętu, wpisywałem ręcznie ustawienia sieci i nic. Myślałem, że będę już musiał oddać go do naprawy, ale sprawdziłem ustawienia usług na Orange on-line i eureka......... :evil:

 #322059  autor: Marcin1108
 09 mar 2009, 23:20
A spróbujcie w drugą stronę, niech do was ktoś spróbuje zadzwonić.