Nie wiem czy to coś da,bo unikają tego tematu jak ognia .
Na swoim przykładzie powiem,mam w sumie 3 numery abonamentowe Play ,mieszkam na wsi w Wielkopolsce .Od prawie 3 miesięcy mam problemy z zasięgiem ,o czym informowałem BOK pierwszy raz 3 miesiące temu .Pierwsza odpowiedz po miesiącu

,bez sensu bo nic mi nie wyjaśnili

,kolejna znowu po miesiącu,napisali że w moim miejscu zamieszkania sieć Play nie ma zasięgu i mam korzystać z sieci Plus ! Oczywiście tyle to ja wiedziałem,bo w zgłoszeniu to sam im napisałem że Play u mnie nie działa i mam ręcznie na Plusa ustawione . Tyle że Plus działa tak samo beznadziejnie / 2G -o 3G mogę pomarzyć / Sygnał z Plusa jest bardzo słaby,a sieć muszę łapać na zewnątrz ,mało tego często zdarza się rozłączanie rozmów .Na wyświetlaczu sieć zajęta,lub brak zasięgu .Nie jest to wina telefonu,bo sprawdzone było na 4 kartach sim i na 5 telefonach ! Kiedy czytałem tu na forum i na blogu napisał sam rzecznik że mają umowę z Orange na cały kraj bardzo mnie to ucieszyło bo z tego co sprawdziłem T i Orange ma u mnie najlepszy zasięg .Napisałem im o tym,ale nawet nie raczyli nic napisać na ten temat,odpisali znowu te same bzdury i w ramach rekompensaty na brak zasięgu po 3 miesiącach pisania dali.....totalna kpina

,przeczytajcie sami:
Informujemy, ze w celu ponownej weryfikacji dokonaliśmy analizy zasięgu w miejscu Pana zamieszkania. Jak informowaliśmy wcześniej w podanej miejscowości nie ma silnego sygnału
z nadajnika P4 Sp. z o.o.. Zaznaczamy natomiast, że umożliwiamy korzystanie z nadajników naszego partnera, sieci Plus.
Zaznaczamy ponadto, że nie mamy możliwości ingerowania w polepszenie zasięgu sieci Plus.
Przypominamy również, że usługa, którą Pan posiada jest usługą mobilną, także zakres jej dostępności może się nieznacznie różnić.
Dodatkowo przypominamy, iż zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów „§ 8. Zakres Usług 1. Abonenci
za pośrednictwem Sieci Telekomunikacyjnej mają dostęp do sieci telekomunikacyjnych innych operatorów krajowych i zagranicznych, z którymi Operator ma zawarte stosowne umowy.10. Operator stale rozwija zakres Usług Telekomunikacyjnych dostępnych dla Abonentów. Zakresy usług dostępnych w miejscach, w których możliwym jest korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych Operatora, mogą się nieznacznie różnić od siebie. Szczegółowe informacje na temat zakresu dostępnych Usług Telekomunikacyjnych można uzyskać w Punktach Sprzedaży P4 lub na stronie WWW Operatora.”
Mając jednak na uwadze opisaną sytuację proponujemy Panu dodatkowy pakiet 40 minut
na krajowe połączenia głosowe, który będzie przyznawany przez dwa kolejne Okresy Rozliczeniowe (2*40). Mamy nadzieję, że powyższa propozycja spotka się z Pana zadowoleniem. W celu jej aktywacji prosimy o konta i powołanie się na numer zgłoszenia 32720776.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl. gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcamy do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem,
.......
Jednym słowem olali mnie,na brak zasięgu dali na jeden numer 2x40 minut
Odpowiedziałem im że na co mi te minuty jak ja nie wykorzystam tych co mam w abonamentach ,a poza tym na co minuty jak ja mam ciągłe problemu żeby się dodzwonić , o podłączeniu do sieci Orange nawet nie odpisali .
Dla mnie kpina roku
