o, +1... dokladnie tak samo...qper pisze:Jestem ze śląska ale jak to zgłosiłem to stwierdzili, że problemu nie ma.
Wygląda to tak
http://www.youtube.com/watch?v=sKTYUffAPXc
- Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Ja też jestem że śląska,region Bytom,Chorzów,Gliwice,Katowice,Piekary śl,Ruda śl,Siemianowice śl,Zabrze i tych problemów nie mam,żadnych trzasków,charczenia,bulgotania.Mój telefon działa w 3g ale mam wyłączone i na sztywno ustawione na 2g i automatycznie,i sam wyszukuje w pierwszej kolejności playa.Jakość o dziwo taka sama jak gdy działał na 3g,a między plusem a playem różnicy nie widzę w sytuacji koniecznej automatycznie mi się przenosi na inną stację i muszę pochwalić playa bo nadajniki w mojej okolicy albo zwiększyły ilość albo moc bo zasięg jakby lepszy niż był a jakość rozmów b.dobra.Wyłączyłam celowo bo na 3g nie widać(na moim telefonie) z jakiej stacji bazowej telefon korzysta,a na 2g tak.U mnie w mieszkaniu mam 3 różne nadajniki playa +plusa internet play online działał bez zarzutu ale wolę kabel.Albo problemy techniczne nie dotyczą tego regionu w którym mieszkam,albo mam jakiś superczuły z idealnym zasięgiem SE co zawsze działa i jakość dźwięku jest mimo płaskiej kreski b.dobra. 

Witam. Pragnę poinformować, że w dniu dzisiejszym od godziny 14:00, jakość połączeń powinna ulec poprawie.
Pzdr.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Czy możemy się dowiedzieć co było przyczyną, zgłaszałem problem do BOK Play i temat zlano, niech chociaż się dowiem dlaczego tak się działo.
o, tez jestem ciekaw...prof.theodor pisze:Czy możemy się dowiedzieć co było przyczyną, zgłaszałem problem do BOK Play i temat zlano, niech chociaż się dowiem dlaczego tak się działo.
Jak ktoś ma nieopanowaną ciekawość to tak - jest to ważneClaudec pisze:Czy to ważne, w końcu szczegółowa analiza nic nie wykazała

Claudec pisze:Od około tygodnia zdążają mi się rozmowy o okropnej jakości, w pierwszej chwili myślałem że to mój głośniczek pada w telefonie.
No to grono niezadowolonych z jakości połączeń Play sukcesywnie się rozrasta. Szczegóły opisałem w tym temacie (wpis z 10:56, z dnia 20 kwietnia):qper pisze:Jestem ze śląska ale jak to zgłosiłem to stwierdzili, że problemu nie ma.
Wygląda to tak
http://www.youtube.com/watch?v=sKTYUffAPXc
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 662#471662
Dobrze, że Kolega asekuracyjnie użył słowa POWINNAplay4you2 pisze:Witam. Pragnę poinformować, że w dniu dzisiejszym od godziny 14:00, jakość połączeń powinna ulec poprawie.

M
Kolego jestem też z tych okolic i potwierdzam, że na zasięgu Play nie ma problemów ale nie każdy porusza się tylko i wyłączenie po aglomeracji śląskiej i czasem musi skorzystać z telefonu będąc w zasięgu sieci Polkomtel. Problem jest naprawdę poważny, co drugie połączenie nie jest realizowane jak należy "trzaski, brak sygnału przed połączeniem, czasem słychać tylko jedną stronę. Jak już pisałem w innym poście na tym forum problem zgłaszałem do P4 jednak oni nie poczuwają się do odpowiedzialności za połączenia realizowane w ramach roamingu krajowego.sa pisze:Ja też jestem że śląska,region Bytom,Chorzów,Gliwice,Katowice,Piekary śl,Ruda śl,Siemianowice śl,Zabrze i tych problemów nie mam,żadnych trzasków,charczenia,bulgotania.Mój telefon działa w 3g ale mam wyłączone i na sztywno ustawione na 2g i automatycznie,i sam wyszukuje w pierwszej kolejności playa...
Link do dyskusji na temat odpowiedzialności Play
Potwierdzam Warszawę...fubb4 pisze:W Warszawie i w Lublinie problem wciąż występuje.
W poniedziałek i dzisiaj miałem problemy ze zniekształconym i bardzo cichym głosem rozmówcy...
Po rozłączeniu i połączeniu ponownym problem ustępuje...
Działo się to na zasięgu Plus'a, gdzie w okolicy są piko komórki, czy jak się to zwie, bo firmy, które w okolicy mają telefony, są akurat w Plus'ie i dołożyli dodatkowe nadajniki na potrzeby tych firm...
Na oba problemy założyłem zgłoszenia...
Dodatkowo w zeszły poniedziałek na trasie pomiędzy Rawą Mazowiecką a Warszawą zdarzyło mi się też być w zasięgu Plus'a i mieć ten sam problem... zgłoszenie założone i już rozwiązane, ale otrzymałem tylko rekompensatę...
Ciekawe, czy ktoś analizuje takie zgłoszenia w Play...
Coś ostatnio za często w moim przypadku pojawiają się takie problemy...

piotros
Jaja są niezłe z jakością w P4.
Dzisiaj przeprowadzałem, a właściwie próbowałem przeprowadzić rozmowę głosową. Ja dzwoniłem z Plusa, odbierający miał Playa. Za cholerę nie mogłem zrozumieć co mówił, bo głos był tak zniekształcony. Żeby to się jeszcze na np przestarzałym GSM900 działo to się zdarza, ale zarówno ja byłem w UMTSie Plusa, jak i odbierający również wiem, że był w UMTSie Playa. Czyli dwustronne 3G, ale bezużyteczne.
Dzisiaj przeprowadzałem, a właściwie próbowałem przeprowadzić rozmowę głosową. Ja dzwoniłem z Plusa, odbierający miał Playa. Za cholerę nie mogłem zrozumieć co mówił, bo głos był tak zniekształcony. Żeby to się jeszcze na np przestarzałym GSM900 działo to się zdarza, ale zarówno ja byłem w UMTSie Plusa, jak i odbierający również wiem, że był w UMTSie Playa. Czyli dwustronne 3G, ale bezużyteczne.
Ja do tej pory nie zauważyłem problemów z połączeniami głosowymi w Play, ale głównie jestem w zasięgu sieci macierzystej 3G, za to ostatnio wydłużył się czas wysyłania wiadomości SMS i MMS, oraz dostarczenie raportu. Kiedyś w 3G trwało to moment, teraz przypomina to bardziej 2G.
Również, jak na razie, nie zauważyłem pogorszenia jakości połączeń. Dodam, że telefon głównie jest zalogowany do 3G.Ricki1980 pisze:Ja do tej pory nie zauważyłem problemów z połączeniami głosowymi w Play, ale głównie jestem w zasięgu sieci macierzystej 3G, za to ostatnio wydłużył się czas wysyłania wiadomości SMS i MMS, oraz dostarczenie raportu.
Hmmm... Nie zwróciłem na to uwagi. To teraz będę obserwować, jaki jest czas wysyłania SMS-a i ile trzeba czekać na raport. Już kiedyś pisałem, że właśnie jedną z zalet 3G jest szybsze inicjowanie połączeń, wysyłanie SMS-ów, czy nawet krótsze oczekiwanie na informację zwrotną, np. ze stanem konta.Ricki1980 pisze:za to ostatnio wydłużył się czas wysyłania wiadomości SMS i MMS, oraz dostarczenie raportu. Kiedyś w 3G trwało to moment, teraz przypomina to bardziej 2G.
Nie można wykluczyć, że kwestia mogła też być po stronie sieci Polkomtelamaciek764 pisze:Ja dzwoniłem z Plusa, odbierający miał Playa. Za cholerę nie mogłem zrozumieć co mówił, bo głos był tak zniekształcony.


Mając, swego czasu, numer w Sim+ie, pamiętam jakiej jakości potrafiła być czasami rozmowa, zwłaszcza na 2G. Nie raz właśnie rozmowa była cicha i chwilami niewyraźnia. Czasami musiałem się wręcz domyślać, co powiedziała druga osoba... Moim zdaniem sieć Polkomtela, zwłaszcza GSM, jest bardzo przeciążona. Zresztą już było wspomniane na forum, że nawet rozmowy na dość pojemnym paśmie GSM/DCS 1800MHz'ów, przeprowadzane są, na tzw. "pół kanale". Może dlatego, jeśli założymy, że Klienci P4 mają najmniejszy priorytet, rozmowy w zasięgu operatora Plusa są coraz gorszej jakości. Choć i tak bardzo dziwne są te objawy:
Sam uważam, że jednak P4 musi coś zrobić z takimi kwestiami. W końcu niektórzy użytkownicy, jeszcze w wielu miejscach Polski, mają tylko "do wyboru" roaming krajowypiotros.org pisze:W poniedziałek i dzisiaj miałem problemy ze zniekształconym i bardzo cichym głosem rozmówcy...

POZdrawiam.
O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
u ,mnie tak samo. Gdybym nie widzial filmikow na yt ilustrujacych slaba jakosc to bym nie uwierzyl a nie jestem w tej sieci od kilku dni lecz lat ;]Ricki1980 pisze:Ja do tej pory nie zauważyłem problemów z połączeniami głosowymi w Play, ale głównie jestem w zasięgu sieci macierzystej 3G
Co do 3g faktycznie czas mogl sie wydluzyc gdyz 3g jest coraz bardziej obciążane przez uzytkownikow, liczba smartfonow rosnie nie to co kiedys ;]
U mnie jedyna niedogodność to to, że kiedy jestem zalogowany do PLAY (2G i 3G) często dźwięk "nie dolatuje" (rozmowy głosowe i wideo - przypadku wideo z obrazem nie ma problemu) i to mało tego - rozmówca (również w Play) słyszy mnie normalnie. Dodam, że gdy rozmawiam przez sieć Plusa (rozmówca w Play) problemu nie ma.
W Sosnowcu np mam spory problem z zalogowaniem się do 2G Plusa z telefonu Playa więc to jest chyba kwestia obciążenia. A na 2G Plusa (nie w roamingu!) mam czasem problem że słyszę siebie z jakimś sekundowym opóźnieniem podczas rozmowy i wkurza mnie to masakrycznie.Mając, swego czasu, numer w Sim+ie, pamiętam jakiej jakości potrafiła być czasami rozmowa, zwłaszcza na 2G. Nie raz właśnie rozmowa była cicha i chwilami niewyraźnia. Czasami musiałem się wręcz domyślać, co powiedziała druga osoba... Moim zdaniem sieć Polkomtela, zwłaszcza GSM, jest bardzo przeciążona. Zresztą już było wspomniane na forum, że nawet rozmowy na dość pojemnym paśmie GSM/DCS 1800MHz'ów, przeprowadzane są, na tzw. "pół kanale". Może dlatego, jeśli założymy, że Klienci P4 mają najmniejszy priorytet, rozmowy w zasięgu operatora Plusa są coraz gorszej jakości. Choć i tak bardzo dziwne są te objawy: