Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
494
Rejestracja
28 lis 2017, 16:27
Lokalizacja
Jar
Trochę złośliwie... Raczej kwestia przekazania pliku od Plusa, następnie meeteingi/chatingi/kawusie/korpo chalipięta i może informatycy to ogarną.Adam6565 pisze: ↑29 gru 2020, 22:35Dziś czatowałem z supportem Huawei na temat aktualizacji oprogramowania do Huawei Mate 10pro. Wychodzi na to, że to Plus powinien "udostępnić" VoLTE i VoWiFi na smartfony Huawei.
Może wiecie czy to kwestia sieci Plus, czy aktualizacja oprogramowania Android 10 na H M10pro?
Mam identyczny problem w Lajt mobile, występuje na dwóch różnych numerach i telefonach, więc raczej to coś po stronie sieci.muchakk pisze: ↑30 gru 2020, 13:46Panowie czy u was również występuje problem z wykonywaniem połączeń w 3G przy włączonym voLTE w plusie? W momencie gdy telefon spadnie do 3G i chce wykonać połączenie za każdym razem słyszę "Wybrany numer jest niedostepny". Gdy VoLTE wskoczy połączenie normalnie mogę zrealizować. Połączenia przychodzące działają cały czas.
A jednak może działać VoLTE i WiFi Calling z centralką, tylko Play to blokuje. Aktywowałem dzisiaj nowy numer, ale zanim podpiąłem go do centralki, wysłałem smsa aktywującego WiFi Calling i po kilku minutach aktywowały się obie usługi. Potem podpiąłem numer do centralki i usługi od godziny działają. Wybierając numer wewnętrzny, dodzwoniłem się zarówno po VoLTE (transmisja nie spadła do 3G, widoczna ikonka VoLTE i szybkość zestawienia rozmowy) jak i WiFi Calling (tryb samolotowy + włączone WiFi). Rozmowa przechodzi z WiFi Calling na VoLTE i odwrotnie.mirekm35 pisze: ↑25 lis 2020, 10:36Otóż niestety mam podobne doświadczenia. Jest to (zwłaszcza brak HD Voice) do tego stopnia dokuczliwe, że musiałem zastosować "obejście", które polega na... wypięciu numerów z centralki i przekierowywaniu na te numery połączeń przychodzących na numer główny (oczywiście wg schematu). Ma to oczywiście wady, bo nie da się skorzystać z możliwości centralki takich jak np. prezentacja numerem głównym, albo grupy numerów na które kieruje się połączenia przychodzące - ale przynajmniej nie kastruje się tych numerów z HDV, VoLTE i VoWiFi - dla połączeń wychodzących i przychodzących spoza centralki. No i oczywiście niestety - połączenia które zostaną przekierowane przez centralkę zestawiane są po 3G (zrzut z LTE) i jest brak HD Voice. Pisałem w tej sprawie do konsultanta z działu zajmującego się produktem (kontakt jest w panelu zarządzania centralką) i dostałem odpowiedź, że prace nad kodekami zostały zawieszone z uwagi na pandemię i konieczność zapewnienia bezawaryjnego działania usługi dla np. szpitali. Trudno powiedzieć czy to prawda czy tylko takie grzeczne "daj nam spokój".p2225 pisze: ↑23 lis 2020, 22:08Macie może doświadczenie z numerami firmowymi w Play, ale nie w takich typowych taryfach dostępnych "normalnie"? (...) nie działa na nich VoLTE, a WiFi Calling wyklucza się z działaniem numerów wewnętrznych. O ile brak WiFi Calling można przeżyć, tak VoLTE wolałbym żeby działało. Żeby tego jeszcze było mało, to większość numerów nawet nie załącza zwykłego HD Voice.
No to LTE w prepaidzie też jeszcze tmopl nie wdrożyło produkcyjnie, bo na nowych starterach, trzeba dzwonić do konsula, aby aktywował LTE
U mnie nie ma tego problemu. Może coś z tym lajt nie halo?
Tak, lajt stwierdził, że usługa może działać jeszcze nieprawidłowo. Oficjalny start tej usługi w lajtmobile zapowiedziany jest na początek stycznia.