Takie moje - może śmieszne w obecnych czasach - spostrzeżenie dotyczące usługi "etykietka" w Play.
Próbowałem dziś uruchomić tę usługę na nowej karcie SIM umieszczonej w Nokii 3310.
Odpowiedź na SMS z treścią '"test" pozytywna - można zmienić etykietkę.
Na wyświetlaczu jednak nadal PL-06.
Wysyłam więc SMS z treścią etykietki na 90252 - a tu błąd wysyłania SMS.
Przełożyłem więc kartę SIM do nowszego telefonu (prosty Maxcom 2G) i proces przeszedł bez problemu - jest własna etykietka na wyświetlaczu.
Przekładam - z ciekawości - kartę ponownie do Nokii 3310 a na wyświetlaczu PL-06, etykietki nie widać.
Kartę przełożyłem jeszcze do Nokii 3330, 3410, 6310i i etykietki nie widać.
Nowsze Nokie (200, 100), Maxcomy czy smartfony widzą etykietkę bez problemu.
Moje zdziwienie wynika z faktu, że jakiś rok temu etykietkę aktywowałem na Nokii 3310 i była ona na niej również widoczna
