• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #324838  autor: tomko111
 23 mar 2009, 13:59
despera, a jaki to ma związek z tematem czyli spóźnionymi smsami do Ery?
Koniec off topa.

 #324840  autor: despera
 23 mar 2009, 14:08
tomko111 pisze:despera, a jaki to ma związek z tematem czyli spóźnionymi smsami do Ery?
Koniec off topa.
związek jest taki iż nie potrafią państwo zrozumieć iż operator komórkowy nie zobowiązuje się w żadnej formie do "natychmiastowego" dostarczania SMS - nie macie żadnej podstawy w regulaminie lub innej pisemnej deklaracji - a oczekujecie.... równie dobrze można się domagać dostarczenia SMS przed jego wysłaniem... proszę spoważnieć!

 #324868  autor: Claudec
 23 mar 2009, 15:33
despera, no wiem ze jest takie coś jak podpis elektroniczny ale to wciąż drogie.

Wiem że w regulaminie nie ma nic o czasie dostarczenia ale jakość usług zobowiązuje.
Podpisując umowę na internet net24 4Mbps też nie mam gwarancji że będzie działać z taka prędkością a jednak operator dba o to żeby klienci byli zadowoleni.
Cały temat opiera się o to że operator wciska ściemę - "odbiorca jest poza zasięgiem sieci".

 #324869  autor: tomko111
 23 mar 2009, 15:36
Claudec, jaki masz status reklamacji? Moja jest rozpatrywana, chociaż nie łudzę się, że problem zostanie naprawiony...

 #324882  autor: despera
 23 mar 2009, 16:24
Claudec pisze:despera,

Wiem że w regulaminie nie ma nic o czasie dostarczenia ale jakość usług zobowiązuje.
Jakość czego?? Nie jest to uregulowane wiec równie dobrze SMS mogą docierać po 18 godzinach i JEST OK - próbujesz wymusić coś co nie jest do zrobienia - operator będzie "spławiał" takimi odpowiedziami bo jest wszystko OK.! Taka natura SMS - system który jest "ubocznym" efektem projektu GSM.....

Co do Internetu - proszę spojrzeć w umowę jeśli jest tam CIR - (zagwarantowana prędkość transmisji) wtedy masz pełne prawo reklamować ! tylko uważaj to nie iż każdy serwer na świecie łączy się z tobą po CIR - tylko TY do sieci szkieletowej operatora będzie z połączony z ta minimalna prędkością....

 #324888  autor: Claudec
 23 mar 2009, 16:45
tomko111, ja mam status "zarejestrowane", znając Play to odpiszą za 2 tygodnie :)
Jak to naprawia to tylko wtedy kiedy większą ilość osób będzie narzekać, na pojedyncze osoby palcem nie rusza.

 #324891  autor: tomko111
 23 mar 2009, 16:50
Claudec, za każdym razem piszę w reklamacjach, że inne osoby również borykają się z tym problem. Śmieszy mnie to, że już ponad 20 reklamacji składałem z powodu tych smsów, a problem jak występował to i występuje, a Play nie robi nic, aby rozwiązać problem.

 #324973  autor: Claudec
 23 mar 2009, 20:25
Cóż nam innego pozostaje jak pisać kolejne zgłoszenia... Teraz mamy większe szanse
ponieważ więcej ludzi do Play przeszła i nie jedna to zgłosi.
Na co dzień mało smsów wysyłam, ale jak ktoś pisze 100 na dzień to pewnie zauważy problem.
Puki ma się darmowe 5000sms to co tam te parę smsów więcej, nie dostałem raportu to posyłam kolejna wiadomość :)

 #324987  autor: tomko111
 23 mar 2009, 20:49
Claudec, ale ja ten problem mam z smsami tylko do Ery, do pozostałych operatorów smsy dochodzą w czasie rzeczywistym..

 #325089  autor: Claudec
 24 mar 2009, 09:54
No mi się zdążyły już smsy opóźnione do Orange ale na 100% pewny nie jestem.
Czasami odpowiedz szybciej dostane niż raport o doręczeniu tej wiadomości.

EDIT:

Play odpisal:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 20 marca 2009 roku, dotyczące wysyłania SMS- ów. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o wypełnienie poniższego szablonu. Umożliwi to nam dokładną analizę sprawy i podjęcie stosownych kroków w celu rozwiązania usterki. Dodatkowo serdecznie przepraszamy za niedogodności związane z opóźnieniem w wysyłaniu SMS- ów. Mamy nadzieję, że nasi technicy szybko rozpatrzą i rozwiążą ten problem i będzie Pan mógł w pełni korzystać z naszych Usług. - Nr abonenta wysyłającego SMS: - Nr abonenta odbierającego: - Nazwa operatora, do którego są wysyłane SMS- y (czy numer jest portowany) - Czy ustawienia w telefonie są prawidłowe (centrum SMS, tekst …)? - Czy problem dotyczy wysyłania SMS do jednej osoby czy do różnych osób? - Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie SMS- y): - Miasto, w którym wystąpił problem: - Dzielnica, w której wystąpił problem: - Ulica, przy której wystąpił problem: - Czy był zasięg PLAY / PLUS? - Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? - Model telefonu: - Komunikat na wyświetlaczu: - Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ? - Kiedy SMS- y zostały wysłane (dzień, godzina, minuta)? - Krótki opis problemu: Czekamy na kontakt z Pana strony. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, e-mailem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790-500-500. Informujemy o serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, ***** ***** konsultant back office ds. obsługi klienta
Nie wiem czy im odpisze, ręce mi opadły...
Oczywiście jak to wypełnię to przekroczę 1000znakow i będzie trzeba pisać przez email
a to dodatkowe czekanie :/

 #325139  autor: tomko111
 24 mar 2009, 15:21
Claudec, Play zawsze wymaga wypełnienia tego szablonu przy składaniu reklamacji o spóźnionych SMSach. Moje reklamacje zawsze przekraczają 1000 znaków i muszę wysyłać je przez maila, nie wiem dlaczego to zmienili, kiedyś można było pisać znacznie więcej znaków.

 #327160  autor: Claudec
 02 kwie 2009, 23:37
Miał dzisiaj ktoś problem z odbieraniem smsów w godz od 13:00 do 14:30?
Wysłać można było bez problemu ale odebrać to już nie :(
MMSy działały bez problemów.

 #327164  autor: Dideq
 03 kwie 2009, 08:08
Claudec pisze:Czasami odpowiedz szybciej dostane niż raport o doręczeniu tej wiadomości.
Mnie też się zdarza takie coś, że raporty dochodzą z opóźnieniem.

No i odnośnie wiadomości. Z usługi powiadamiającej o próbie połączenia, czasem następnego dnia dochodzi. :/

 #327170  autor: Andrzej24
 03 kwie 2009, 09:42
Witam. Jestem użytkownikiem Play od 2 tyg. ale z SMS-sami jak na razie nie zauważyłem problemu. Wysyłam tylko do Orange. Problem jest z powiadomieniem że ktoś do mnie dzwonił. Czasem otrzymam je za kilka godzin a czasem nie otrzymam w cale. W Orange otzymuję to błyskawicznie. Ciekawe co jest tego przczyną. Może ich komputery są za wolne i nie wyrabiają.

 #327177  autor: Claudec
 03 kwie 2009, 10:56
Andrzej24, ja nigdy takiego poślizgu nie miałem :) O tym ze ktoś dzwonił dostaje powiadomienie zawsze do 5min od włączenia telefonu.

 #327237  autor: kowcio
 03 kwie 2009, 18:19
Teraz jam mam telefon w Orange i w Play wysłałem wczoraj trzy SMSy na swój numer Orange (mam te darmowe). Pierwszy SMS nie dotarł, po minucie wysyłam kolejnego i od razu przychodzą dwa :roll: trzeci od razu przyszedł. Dodam, że jak tam testowałem Era- Orange to nie było tego problemu. Czym to spowodowane jest? Na pewno wina Play, nie Orange- to pewne.

 #327269  autor: Claudec
 03 kwie 2009, 21:20
kowcio, często mam takie coś, zazwyczaj jak nie dostaje raportu to ponawiam sms'a.
Zgłaszałem sprawę do Play to mi napisali że druga strona była poza zasięgiem :|
Nie chce mi się z nimi bawić w kotka i myszkę, teraz dużo ludzie ma fresha to może da
im to więcej sygnałów że coś nie działa jak trzeba.

 #327547  autor: biotyt
 05 kwie 2009, 17:31
kowcio pisze:Teraz jam mam telefon w Orange i w Play wysłałem wczoraj trzy SMSy na swój numer Orange (mam te darmowe). Pierwszy SMS nie dotarł, po minucie wysyłam kolejnego i od razu przychodzą dwa :roll: trzeci od razu przyszedł. Dodam, że jak tam testowałem Era- Orange to nie było tego problemu. Czym to spowodowane jest? Na pewno wina Play, nie Orange- to pewne.
Ja też tak mam na swoim numerze Orange. Czasami drugi SMS popchnie tego pierwszego. Ze dwa miesiące taka sytuacja była dość uciążliwa i nagminna. Raz była nawet taka, że znajomy wysłał mi SMS-a z Heyah na mój numer w Orange jak byłem w drodze do niego. Dotarł do mnie jak już u niego siedziałem 40 min!
Na wymianę esków z Play nigdy się nie skarżyłem. Znajomi szybko odpowiadają, więc dostają je w czasie natychmiastowym od wysłania mojego eska.

biotyt

 #328273  autor: tomko111
 09 kwie 2009, 09:31
Odpisali, tak jak się spodziewałem:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 11 marca 2009 r., dotyczące wysyłania wiadomości SMS. Przepraszamy, za długi czas oczekiwania na rozwiązanie zgłoszenia. Dołożymy wszelkich starań, aby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. Informujemy, że sprawdziliśmy dokładnie Pana użycie oraz wszelkie kwestie techniczne. Na tej podstawie możemy stwierdzić, że wiadomości SMS zostały poprawnie dostarczone do odbiorców. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. Ufamy, iż niniejsza odpowiedź jest pełna i porusza opisaną przez Pana kwestię. Z poważaniem, Agnieszka ****** młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta

 #328350  autor: Claudec
 09 kwie 2009, 16:42
Eh, dobrze ze teraz dają kupę smsów, jak coś nie dojdzie o czasie to ponawiam ta samą wiadomość...
Teraz kiedy polowa młodzieży przerzuciła się na PF z pewnością nie jeden to zauważy i zaczyna się masowe reklamacje :)
Osobiście jestem zdania ze z czasem naprawia problem, albo smsy wyjdą z mody :P
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7