• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #651083  autor: krzysp84
 29 lip 2013, 22:25
Witam,

jestem ciekawy, czy któryś z polskich operatorów w ofercie dla klientów indywidualnych oferuje możliwość zdefiniowania różnych powitań poczty głosowej tak aby np.:
    osóba dzwoniąca pomiędzy 9 a 17 od poniedziałku do piątku otrzymywała nagranie, że nie mogę teraz rozmawiać i oddzwonię po 17 osoba dzwoniąca w pozostałych godzinach nagranie, że po prostu nie mogę rozmawiać i oddzwonię najszybciej, jak to będzie możliwe osoba dzwoniąca z numeru zastrzeżonego informację, że takich połączeń nie odbieram i proszę o pozostawienie wiadomości lub kontakt z numeru "prezentującego się"
To dość zaawansowana funkcjonalność, jeśli nie jest dostępna w ofercie dla klientów indywidualnych to ciekaw jestem, czy któryś z operatorów umożliwia zdefiniowanie dwóch powiadomień poczty głosowej i manualne przełączenia się pomiędzy nimi poprzez głosowe menu konfiguracji poczty głosowej lub krótkim kodem.

Dzięki z góry za wszystkie wskazówki.

Pozdrawiam

 #651089  autor: alkonauta
 29 lip 2013, 22:41
Z tego co kojarze Orange mial/ma poczte ktora reaguje np na nr telefonu osoby dzwoniacej, ale czy tam byla opcja powitan ustawianych co do godziny to nie pamietam.
 #651149  autor: marcinek243
 30 lip 2013, 11:23
krzysp84 pisze: [*]osoba dzwoniąca z numeru zastrzeżonego informację, że takich połączeń nie odbieram i proszę o pozostawienie wiadomości lub kontakt z numeru "prezentującego się"
Pozdrawiam
Play ma blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych. Mówi wtedy podobnie jak opisałeś.