• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

 #495020  autor: mkowalski
 07 sie 2011, 22:16
rogmaniek pisze:Chociaż, może dobrze wykazać UKE, że kontaktujemy się z Nimi w ostateczności, gdy tzw. odwołanie również nie pomogło. Ale to moje zdanie.
Ale UKE wyraźnie informuje konsumentów, jaka jest droga dochodzenia swoich roszczeń.

1. Problem
2. Reklamacja do operatora
3. Negatywna odpowiedź na reklamację
4. Skarga do UKE
5. Profit ;)

Kiedyś, przed nowelizacją Prawa Telekomunikacyjnego, wymagane były dwie reklamacje (reklamacja plus odwołanie), ale na szczęście to zlikwidowano i reklamacje stały się jednoinstancyjne. Pomijam fakt, że kilka razy UKE zajęło się moimi sprawami bez żadnych reklamacji do operatora.

 #495024  autor: rogmaniek
 07 sie 2011, 22:24
mkowalski pisze:Ale UKE wyraźnie informuje konsumentów, jaka jest droga dochodzenia swoich roszczeń.

1. Problem
2. Reklamacja do operatora
3. Negatywna odpowiedź na reklamację
4. Skarga do UKE
5. Profit
Ok, jeśli sami tak informują, to super. Dobrze wiedzieć. Dzięki za info.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #503856  autor: DS
 17 wrz 2011, 08:58
mcl1981 pisze:Zgłaszałem problem
na play24 ale odpisali że wszystko ok
No a czego się spodziewałeś? W końcu Play jest okay to jak może być inaczej? :mrgreen: Niestety, na mój gust czekają Cię jakieś 2 latam ęki pańskiej z siecią okay :wink:

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?