Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
940
Rejestracja
08 mar 2011, 22:14
Lokalizacja
Wrocław
Ale UKE wyraźnie informuje konsumentów, jaka jest droga dochodzenia swoich roszczeń.rogmaniek pisze:Chociaż, może dobrze wykazać UKE, że kontaktujemy się z Nimi w ostateczności, gdy tzw. odwołanie również nie pomogło. Ale to moje zdanie.
Ok, jeśli sami tak informują, to super. Dobrze wiedzieć. Dzięki za info.mkowalski pisze:Ale UKE wyraźnie informuje konsumentów, jaka jest droga dochodzenia swoich roszczeń.
1. Problem
2. Reklamacja do operatora
3. Negatywna odpowiedź na reklamację
4. Skarga do UKE
5. Profit
No a czego się spodziewałeś? W końcu Play jest okay to jak może być inaczej?mcl1981 pisze:Zgłaszałem problem
na play24 ale odpisali że wszystko ok