Miałem to samo. To znaczy numer PTC Erunia Heyah przeniosłem do Play Fresh, aby zachować "fajną" kombinację cyfr he he! Ale stwierdziłem, że jednak ten numer przeniosę do Simplusa. No i wszystko niby ok, ale tylko nie szło się do mnie dodzwonić z Play. Sprawdzałem z drugiego numeru Fresh'a (też przeniesionego z PTC) oraz z Play'owego tela kumpla. Oczywiście w P4 stwierdzili, że już nie mają numeru i mam się kontaktować z Polkomtelem. Co ciekawe wydało się, jak kompetentną obsługę ma Minus, że aż nie chce mi się już opisywać. Ale był jeden rzetelny konsultant, który to naprawdę zgłosił i o dziwo na drugi dzień mogłem już odbierać połączenia z P4. Może Polkomtel skontaktował się w tej sprawie z PTC?! Wychodziło na to, że ktoś z techników P4, przez przypadek, a może specjalnie

skierował ten numer znów do PTC. Głos Pani lektor z PTC mówił, że numer jest źle wybrany. Wg mnie tylko Centek, który ma teraz ten numer będzie mógł i chciał Ci pomóc
