• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #335189  autor: djfafa
 14 maja 2009, 17:18
Panowie pomóżcie.
Poszedłem dzisiaj do salonu aby ściągnąć loca. Niestety okazało się, że IMEI nie wchodzi do systemu, więc Pani poprosiła o sprawdzenie IMEI w telefonie. I co się okazało? Jest inny! Ale również nie wchodzi do systemu!!! Przyczynę rozbieżności znalazłem, po prostu braliśmy z kolegą razem telefony i babka w salonie spisała z jego kartonu IMEI do mojej umowy a z mojego do jego, więc teoretycznie mowinienienm iść z jego telefonme i powinno grać, ale dlaczego żadnego z IMEI nie ma w systemie?
Co robić?

 #335193  autor: kowcio
 14 maja 2009, 17:23
djfafa, to bardzo dziwne, ponieważ zazwyczaj w Play Punktach nie chcą umowy tylko po prostu ściągają sim-locki ;) Spróbuj iść do innego salonu.

 #335198  autor: bledos
 14 maja 2009, 18:08
Hmm sprawa wygląda tak, że jeśli nie ma w systemie danego IMEI to rozwiązuje się sprawę w inny sposób, ale simlock finalnie jest ściągany z wpisem do karty gwarancyjnej. Zostałeś poinformowany, że to może chwilę zająć?

 #335205  autor: djfafa
 14 maja 2009, 18:42
Niestety ale w moim mieście salon jest dopiero od poniedziałku i to ja Panią poinformowałem, że jest taka możliwość (ściągnięcie loca).
Czyli co próbować w innym mieście? Ale przecież system mają jeden!
ps. Kowcio dzięki za ostrzeżenie, niestety ale komp dzisiaj mi wariuje i przez to wysłał kilka razy to samo.