• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #334419  autor: alladyn14
 10 maja 2009, 11:02
Witajcie
Od 29 kwietnia nie działa mi telefon u w/w operatora - nie można dzwonić ani nie można się dodzwonić. Nie można nawet dzwonić na 112.

Na wświetlaczu komórki pojawia się otwarta kłódka
Dzieje sie to niezalenie od aparatu w którym znajduje się karta
W między czasie byłem już w kilku miastach w Polsce oraz za granicą i wszędzie jest tak samo
W BOK nie są w stanie określić kiedy usterka będzie rozwiazana
Jest cały czas przetwarzana przez dział techniczny

Miał może ktoś z Was podobny problem ?
Czy jest to powód do rozwiązania umowy ?
Czy można liczyć na rekompensate ?
 #334422  autor: darnok
 10 maja 2009, 11:27
alladyn14 pisze: Od 29 kwietnia nie działa mi telefon u w/w operatora - nie można dzwonić ani nie można się dodzwonić. Nie można nawet dzwonić na 112.

Na wświetlaczu komórki pojawia się otwarta kłódka
Dzieje sie to niezalenie od aparatu w którym znajduje się karta
Otwarta klodka - problem z szyfrowaniem.
Byc moze "rozjechal sie" ;-) klucz szyfrujacy na karcie z tym w AuC.
Telefon probujac sie zalogowac chce przejsc na transmisje szyfrowana a to sie nie udaje.
Stad symbol otwartej klodki i brak mozliwosci zautoryzowania (LocUpdate, brak mozliwosci dzwonienia itd itp))

Zaczlabym od wymiany karty SIM - dziwne ze ci od razu tego nie zaproponowano.
To powinno rozwiac problem od reki.
Nowa karta - nowe dane autoryzacyjne.

 #334424  autor: mariusz9a
 10 maja 2009, 11:32
alladyn14 pisze:Czy można liczyć na rekompensate ?
Jeśli złożysz reklamację to tak :-)
 #334425  autor: alladyn14
 10 maja 2009, 11:36
Zaczlabym od wymiany karty SIM - dziwne ze ci od razu tego nie zaproponowano.
To powinno rozwiac problem od reki.
Nowa karta - nowe dane autoryzacyjne.
Zapytałem na drugi dzień i powiedziano mi że w moim przypadku wymiana karty nic nie pomoże


[edit: poprawa cytowania]
Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 16:08 przez alladyn14, łącznie zmieniany 1 raz.

 #334491  autor: yagi
 10 maja 2009, 16:10
alladyn14 pisze:Zapytałem na drugi dzień i powiedziano mi że w moim przypadku wymiana karty nic nie pomoże
A co wg konsultanta pomoze? Jak powymianie bedzie problem to wtedy bedzie wiadomo czy nie pomoze... Nie pytaj czy pomoze tylko zadaj bezplatnej wymiany SIM.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)
 #334514  autor: darnok
 10 maja 2009, 19:22
alladyn14 pisze:
Zaczlabym od wymiany karty SIM - dziwne ze ci od razu tego nie zaproponowano.
To powinno rozwiac problem od reki.
Nowa karta - nowe dane autoryzacyjne.
Zapytałem na drugi dzień i powiedziano mi że w moim przypadku wymiana karty nic nie pomoże
E tam z takim konsultantem.
Idz do salonu Ery (nie dealera tylko salonu) w Krakowie i zazycz sobie wymiany karty bo tel sie nie zalogowuje do sieci. Wymiana jest za darmo. Powinno od razu pomoc.