No niestety problem występuje nadal. Dzwoniłęm 2-krotnie do BOA, mieli zgłosić do działu technicznego i do działu przenoszenia usług i nadal efektu nie ma. Sytuacja wygląda następująco:
- połączenia wychodzące bez problemu do wszystkich sieci - numer poprawnie się identyfikuje już jako ten przeniesiony
- SMSy działają poprawnie w obu kierunkach
- rozmowy przychodzące nie działają - ktoś kto próbuje się do mnie dodzwonić ma komunikat "wybrany numer jest nieprawidłowy...". I ciekawostka - numer jest poprawnie wybierany z telefonu mojej córki - jest to Tak-tak. To jedyny telefon z jakiego udaje się do mnie dodzwonić
- po wpisaniu numeru do serwisu sprawdznumer.pl oraz do "sprawdzarki numerów" na stronie Ery numer jest identyfikowany już jako Erowy.
I pytanie na koniec - jaki jest regulaminowy czas na poprawne przeniesienie numeru? Było nie było jestem już bez kontaktu z zewnątrz od czwartku, 31 lipca od godz. 20 z minutami. A mamy już 3 sierpnia rano...