Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
163
Rejestracja
07 paź 2006, 17:11
Lokalizacja
Poznan
U mnie niestety konfiguracja zdalna zawsze kończyła się błędem i jedynym wyjściem jest wymiana karty SIM. Ale pogodziłem się z tym i przyzwyczaiłem do tego 1gr na wyświetlaczudechomenon pisze:nie od razu, po prostu to jest pozostałośc po starej platformie, zadzwoń do BOK-u oni mają jakiegoś sms-a z konfiguracją, że znikinie Tobie ten stan konta:)
Powinni za free ją wymienić w tej sytuacji. Poza tym trwa to kilka minut jak załatwiasz to w Salonie Firmowy, jak to jest POS jakiś to do kilkunastu godz. jest nowa karta aktywna. Chyba, że coś się ostatnio zmieniło ale wątpię.mariusz9a pisze:Tak na marginesie wymiana karty SIM kosztuje 12,20zł i trwa kilka minut. Dają juz od razu z uruchomioną nową platformą i problem znika
Najpierw wizytę w POKu lub telefon do BOKu polecam. Przesyłają SMSa, po którym stan konta zniknie z wyświetlacza. Jeżeli SMS nie dojdzie, albo dojdzie a pojawia się komunikat: "Zdalna aktualizacja karty SIM nie udana" to tylko wymiana karty SIM pomoże. Powinni ją wtedy wymienić bezpłatnie jako uszkodzoną.rangiz pisze:Witam, przełożyłem kartę do nowego telefonu i ciągle na tapecie widnieje stan konta, a przecież w mixie już dawno przychodzą raporty i nic nie pokazuje się na wyświetlaczu. Da się to jakoś usunąć?
Z tego co zrozumiałem to stan konta na wyświetlaczu pojawia się nadal po zmianie "platformy" (pewnie nie doszedł SMS: "Wyłącz i włącz telefon"), więc wpisywanie jeszcze raz kodu, który zmienia na "nową platformę" nie pomoże, wręcz nie ma sensu.krzykos pisze:Wpisz:
*101*11*99#, naciśnij przycisk "zadzwoń"