Jestem w playu i od 12 dni nie mogę wysyłać smsów. Zgłaszam już sprawę na infolini, składałam reklamację. Awaria dalej trwa, co dość istotnie może wpłynąć na mój rachunek - smsy są trochę tańsze... Więc w obawie przed zbytnim zwiększaniem rachunku (może popadłam w paranoje) znacznie ograniczyłam korzystanie z telefonu (odciełam się prawie od świata;P). Czy takie ograniczanie dostarczania usługi przez operatora może być podstawą do zerwania umowy np według prawa telekomunikacyjnego (regulamin świadczenia usług przez P4 daje im same bonusy i rzadnych ograniczeń więc oczywiście o tym nie wspomnieli...). Proszę o radę
Nie mozesz wysylac do wszystkich sieci czy tylko do niektorych?
Czy sa jakies problemy z odbiorem wiadomosci?
MMS'y dzialaja do osob do ktorych nie mozesz wysylac SMS'ow?
Moja rada na poczatek to kontakt z UKE

Adres (centrala UKE):
Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
Godziny pracy urzędu: 8:15 - 16:15 od poniedziałku do piątku
Telefon centrala: 022 53 49 190, fax: 022 53 49 162
Centrum Informacji Konsumenckiej UKE:
tel.: 0801 900 853 lub 022 534 91 74