Kiedy wyłącze telefon lub przełącze w tryb samolotowy osoby, które do mnie próbują dzwonić słyszą nieprawidłowy komunikat:
"przepraszamy, wybrany nr jest zajęty"
zamiast
"nr jest niedostępny"
Konsultant BOK powiedział, że nie da się tego zmienić.
W ustawieniach numeru i przekierowaniach połączeń jest:
przekieruj wszystkie - wyłączone
gdy zajęty / nie odbiera / niedostępny - przekierowanie na 790998729
Nie da się ich zmienić, po próbie komunikat "błąd w ustawieniach połączeń - nieoczekiwana odpowiedź sieci".
Ponadto te osoby nie otrzymują info flash sms, abonent już dostępny, ani ja, że ktoś próbował się dodzwonić.
Po przełożeniu karty sim do drugiego urządzenia to samo.
Z innym nr w Fakt Mobile, nie ma tych problemów, a to przecież też Play.
Przy okazji jakiś dramat.. na połączenie z BOK Play czeka się po kilkanaście minut. Na podstawie kilku prób w ostatnich 10 dniach. Konsultanci cały czas zawieszają połączenia, żeby się podpytać... czyżby cięcia kosztów ?