Mniej więcej od grudnia mam problem z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile na kartę.
W losowych momentach w ciągu doby gubi mi VoWiFi i VoLTE jednocześnie i jedynym rozwiązaniem jest restart smartfona po którym zazwyczaj wszystko wraca do normy.
Przed restartem możliwe są jedynie rozmowy przez 2G/3G.
Do grudnia nie miałem nigdy żadnego problemu z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile i zastanawiam się czy to wina sieci czy tego, że w okolicach listopada / grudnia mój smartfon Samsung S22 Ultra 5G zaktualizował się do Androida 13.
Miał ktoś jeszcze w ostatnim czasie takie problemy w T-Mobile ?
W losowych momentach w ciągu doby gubi mi VoWiFi i VoLTE jednocześnie i jedynym rozwiązaniem jest restart smartfona po którym zazwyczaj wszystko wraca do normy.
Przed restartem możliwe są jedynie rozmowy przez 2G/3G.
Do grudnia nie miałem nigdy żadnego problemu z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile i zastanawiam się czy to wina sieci czy tego, że w okolicach listopada / grudnia mój smartfon Samsung S22 Ultra 5G zaktualizował się do Androida 13.
Miał ktoś jeszcze w ostatnim czasie takie problemy w T-Mobile ?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2023, 10:53 przez Mitarr, łącznie zmieniany 1 raz.