DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 156 z 162
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 162
 #1131169  autor: xperia
 12 maja 2022, 15:38
Ostatnio zauważyłem, że T jakoś szybciej (w mojej okolicy) zrzuca data/voice do 3G niż kiedyś, sygnał LTE jest jeszcze na przyzwoitym poziomie, a mimo to następuje zrzut do 3G.
Ale to co dziś zobaczyłem mocno mnie zdziwiło:
Telefon siedzi sobie w 3G, następuje próba nawiązania połączenia voice - szybki skok do LTE (VoLTE), po rozmowie znów powrót do 3G :shock: WTF?
 #1131170  autor: maniek357
 12 maja 2022, 16:35
tomi81 pisze:
02 kwie 2022, 14:06
Kilka newsów z Białegostoku:
[...]
3. Z lokalizacji przy ul. Świętojańskiej dalej swieci tylko T-Mobile, sygnału Orange wciąż brak.
[...]
Jest już sygnał Orange z tej stacji.
 #1131196  autor: tomi81
 13 maja 2022, 08:48
maniek357 pisze:
12 maja 2022, 16:35
tomi81 pisze:
02 kwie 2022, 14:06
Kilka newsów z Białegostoku:
[...]
3. Z lokalizacji przy ul. Świętojańskiej dalej swieci tylko T-Mobile, sygnału Orange wciąż brak.
[...]
Jest już sygnał Orange z tej stacji.
Dzięki za potwierdzenie. Wczoraj przejeżdżałem obok z Iphonem i zrobiłem sobie rutynowo Speedtest - wynik ponad 200 Mbps tylko to potwierdził. Można rzec - w końcu działa :) Teraz czekamy na odpalenie zamiennika Ogrodowej bo w samym centrum widać duży deficyt pojemności. Przydałby się jeszcze pilnie zamiennik za Cedrową (Antoniuk) bo teraz jest tam tragicznie (bez VoWifi nie podchodź).

PS. Fake 5G by Orange mamy coraz więcej - poza Auchan, Nowowarszawską i Dobrą pozostałe stacje Orange w Białymstoku zdają się już je emitować. Zasięg jednak mocno średni i zgodnie z tym co pisałem wcześniej - kończy się zasięg danej stacji i wjeżdżamy w zasięg innej (np. należącej do T-Mobile) - spadamy do LTE. Wygląda to zupełnie inaczej niż np. na mapkach T-Mobile, gdzie 5G jest pokazywane w całym Białymstoku, choć są obszary na których są tylko stacje Orange i nie ma szans na pasmo 5G na tym terenie w oparciu o lokalizacje Magenty ;)
 #1131325  autor: mariusz9a
 17 maja 2022, 10:39
Ktoś w tym artykule chyba mocno popłynął z tą ilością stacji 5G w T-Mobile. 50% stacji T to 5000? Poważnie? :roll: To ile mają łącznie w ramach N! - 20 tys? :roll: Tam chyba powinno być że łącznie z Orange mają tyle? A swoją drogą to mam wrażenie ze bodajże od września 2021 oni już nie rozbudowują tego badziewnego 5G DSS...

Czy zdarza się już uruchamianie 5G z T na stacjach Orange? Czy nadal 5G z T jest tylko na nadajnikach "własnych"?
Ostatnio zmieniony 17 maja 2022, 11:02 przez mariusz9a, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1131327  autor: mariusz9a
 17 maja 2022, 11:06
Tak, wiem. Dlatego takie moje zdziwienie - z artykułu można wywnioskować że 50% nadajników T to ponad 5000 ;-) A tak na prawdę to jest nadal te ok 3500, które jest już od dawna - czyli nic się nie zmieniło.
 #1131328  autor: iphoneski
 17 maja 2022, 11:07
Niestety tak wygląda dziś dziennikarstwo. Ktoś przepisze Tweeta + dopisze głupoty i z takiego równania wychodzą artykuły. A prawda jest prawdopodobnie taka: prawie 50% stacji T czyli coś ok 2800 stacji, do tego około 800 stacji pomarańczowych uruchomionych na początku (te są współdzielone) i mamy coś około 3600, co może być realną liczbą. Oczywiście wyliczyłem orientacyjnie zaokrąglając w górę, także równie dobrze może być 3500
  • Strona 156 z 162
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 162
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 162