DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 120 z 131
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 131
 #1114868  autor: 3G
 10 kwie 2021, 22:13
Benjamin Linus pisze:
10 kwie 2021, 22:05
S8+ z softem PRT - włożone 2 karty Orange i na żadnej nie ma VoLTE ( suwak na szaro włączony) ani VoWiFi.
Usługi na kartach aktywne?
U mnie w Orange działają.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1114881  autor: Kryniczanin
 11 kwie 2021, 17:56
Pierwsza była relacja T-mobile - Play i również trafienie z cudem na połączenie HD.
Na odwrót, i nie była taka trudna do uzyskania bo działała w konfiguracji Play >>> T-Mobile 88XXXXXXX.

Teraz hit nowy telefon służbowy obsługujący VoLte i Wifi Calling a co zrobił pracodawca - nie zamówił tych usług :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #1114888  autor: kozien70
 11 kwie 2021, 19:49
Kryniczanin pisze:
11 kwie 2021, 17:56
Pierwsza była relacja T-mobile - Play i również trafienie z cudem na połączenie HD.
Na odwrót, i nie była taka trudna do uzyskania bo działała w konfiguracji Play >>> T-Mobile 88XXXXXXX.

Nie podałem kierunku tylko ogólnie relację.
Trzeba było mieć numer 888 przeniesiony do Play. No faktycznie HD "trywialne" do osiągnięcia dla zwykłego abonenta którejś z tych sieci...
A i to nie gwarantowało niczego. Pamiętam, specjalnie kupiłem starter 888xxx xxxx, przeniosłem go do Play a i tak podczas testów połączenia HD między Play a T-mobile miałem raz na 3-4 próby.
 #1114890  autor: Benjamin Linus
 11 kwie 2021, 19:59
3G pisze:
10 kwie 2021, 22:13
Benjamin Linus pisze:
10 kwie 2021, 22:05
S8+ z softem PRT - włożone 2 karty Orange i na żadnej nie ma VoLTE ( suwak na szaro włączony) ani VoWiFi.
Usługi na kartach aktywne?
U mnie w Orange działają.
Trzeba jakoś aktywować ?

Jak w tel włączałem suwak od VoWifi to pojawiła się informacja od Orange że uruchamiam VoWifi, ale nie wiedziałem że VoLTE trzeba jakoś włącząc
 #1114899  autor: marcin19883
 12 kwie 2021, 01:49
PLAY coś ostatnio grzebie nocami. Od kilku dni Volte/VoWifi znika. :) A w dzień się pojawia.
Ps. A jednak PLAY resetuje ustawienia i trzeba włączać wifi calling od nowa.
 #1114911  autor: marcin19883
 12 kwie 2021, 16:46
Taka ciekawostka. Świeży numer ORANGE. Usługi Volte/VoWifi trzeba ręcznie na czacie uruchamiać. Telefon wspierany oficjalnie. Automat nie włączył usług sam :D
 #1115016  autor: mskrot
 15 kwie 2021, 11:19
Świeży numer w NJU dopiero co uruchomiony.
Karta włożona do telefonu Samsung A5 2017 z polskiej dystrybucji z softem XEO.
Telefon znajduje się na liście https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,volte
Zasięg LTE+, usługi uruchomione w menu telefonu.
Ani VoLTE, ani VoWiFi nie działają.
Na pytanie zadane obsłudze klienta NJU otrzymałem odpowiedź:
"Państwa karta SIM jest przystosowana do obsługi usług i same usługi VoLTE i wifi Calling też są aktywne na numerze xxxxxxxxx.
Jednak posiadany przez Państwa telefon nie pochodzi z dystrybucji naszej sieci, co wyklucza możliwość skorzystania z tych usług".
:-(
A chciałem przenieść dwa numery z Play do abo NJU 29+9... Dobrze, że najpierw kupiłem starter za 4 zeta, żeby przetestować, co i jak działa...
 #1115017  autor: f0ku5
 15 kwie 2021, 11:26
Niestety w tym przypadku mogą mieć rację. Stare telefony Samsunga wymagają softu operatora, aby to wszystko działało.
Dopiero nowsze telefony mają to wszystko zaszyte w oprogramowaniu XEO. Sam pamiętam, że jak miałem tego konkretnego Samsunga w T-Mobile to specjalnie szukałem na Allegro telefonu z brandem żeby mi wszystko działało :P
 #1115018  autor: mskrot
 15 kwie 2021, 11:41
Powiadasz, że nowe Samsungi z XEO powinny to ogarnąć? Tego A5 2017 użyłem tak testowo, bo leżał nieużywany w szufladzie. Docelowo oba numery miałyby pracować w NJU na Samsungach M31S. Przełożę jeszcze tą kartę z NJU do M31S i sprawdzę, czy VoLTE i VoWiFi zadziała.
 #1115019  autor: qqwerty1313
 15 kwie 2021, 12:12
f0ku5 pisze:
15 kwie 2021, 11:26
Sam pamiętam, że jak miałem tego konkretnego Samsunga w T-Mobile to specjalnie szukałem na Allegro telefonu z brandem żeby mi wszystko działało :P
Nie wiem jak w przypadku tego modelu, ale swego czasu miałem Note 9 z brandem Orange i wgranie XEO, albo ponownie softu z brandem było dość proste i bezproblemowe, jedyną uciążliwością była konieczność resetu fabrycznego. Może warto spróbować, żeby mieć pewność?
  • Strona 120 z 131
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 131
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 131