• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #899964  autor: nelson
 14 gru 2016, 07:49
Witam.
Taka sytuacja z przeniesieniem od solorza do lewego.
"Brak dokumentow oswiadczenia o checi przeniesienia i informacji o tym w umowie.

4 grudnia zlozylem wniosek online w tmobile o przeniesienie numeru tesciowej z plus mix(juz po wszystkich doladowaniach)
W kolejnym dniu dzwoni konsultant weryfikujacy i wychodzi, ze zostal wybrany inny kolor telefonu(blad interfejsu sklepu). Anulowal zamowienie i utworzyl nowe z wlasciwym kolorem. Przy okazji zapomnial skopiowac jednej dodatkowej opcji i zaznaczyl niechciana zgode, ale mniejsza o to...

Kurier dotarl blyskawicznie dnia kolejnego. Tesciowa przyjela i podpisala. No ale ogladam umowe i nigdzie nic o przeniesieniu numeru. Zadnego oswiadczenia o checi przeniesienia i pelnomoctnictwie dla tmobile w tej sprawie. Wyglada wszystko na umowe z nowym numerem.. Pisze mail do sklepu online, ale odpisuja ze to na pewno przeniesienie i trzeba sie tam kiedys udac do salonu tmobile z dowodem. Ogolnie bzdety..
Napisalem drugi mail z zapytaniem to kiedy mam sie spodziewac tego przeniesienia i jak to bedzie wygladac. Na to dostalem info, ze wiadomosc przekazana do BOA i jesli to reklamacja to zostanie rozpatrzona w ustawowym czasie 30dni :D ale mysle sobie, ze kilka dni poczekam...

Dzwonie w koncu wczoraj do boa, a tam facet gada ze w systemie widzi przeniesienie i zdziwiony ze nie mam niczego w dokumentach. Niestety nie moze pomoc, bo to sprawa sklepu i przelacza. Tutaj trafiam na jakas wymeczona zyciem konsultantke, ktorej znowu wszystko tlumacze. Na jakiekolwiek moje pytania o szczegoly i co mam robic dostaje odpowiedz, ze w tej sytuacji powinien "ktos" wyslac maila z czyms do wepelnienia i ze mam czekac... Zadnych konkretow i jakiejkolwiek checi pomocy. Poddalem sie i podziekowalem za rozmowe.


Ktos sie orientuje, czy moga przeniesc numer bez oswiadczenia o checi przeniesienia?
Czy w umowie powinna byc jakas informacja o przeniesieniu?
Jakis pomysl co zrobic zeby sie upewnic, ze wszystko ok z przeniesieniem?

Zostaje jeszcze odstapienie od umowy, ale wolalbym tego uniknac.
 #899983  autor: facet
 14 gru 2016, 10:15
miałem podobną sytuację najlepiej udać się do salonu i tam 3 papierki się otrzymuje podpisuje konsultant odsyła do centrali i w ciągu max. 6 godzin dostaje się info z data przeniesienia numeru do t mobile. Cała operacja w salonie trwała 10 minut.
Konsultant dobrze mówił idzie teściowa z dowodem do salonu i następnie dostaje te 3 papierki i podpisuje . LUB:
Można czekać na nadesłanie dokumentów na maila przez e sklep -ale oni się nie śpieszą -i nadesłane 3 papierki się podpisuje się i odsyła do nich.
 #900011  autor: nelson
 14 gru 2016, 12:31
Juz dawno bym poszedl do salonu, ale na pytanie kiedy i dlaczego nikt nie chcial odpowiedziec. Dostalbym od razu konkretna odpowiedz to nie byloby tematu :)

A tak to przed godzina przyszedl sms, ze jest zgoda na przeniesienie z plusa i data na 12 styczen. Jak to zrobili bez podpisanego przeniesienia i dlaczego tak pozno bedzie to przejscie to juz pewno nigdy sie nie dowiem :) numer juz od listopada ma wypelniony kontrakt w plus mix, a przyjdzie tesciowej jeszcze miesiac czekac na przejscie.

Myslalem, ze w T-mobile obsluga klienta jest na wyzszym poziomie. Ogolnie to duzo niedomowien, brak odpowiedzi na konkretne pytania i wielki balagan w sklepie online...
 #900023  autor: facet
 14 gru 2016, 12:56
obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. W Plusie pewnie miesiąc rozliczeniowy jest liczony do 12 dnia danego miesiąca. więc 30 dni okresu wypowiedzenia liczone jest od 12.12 do 12.01. mi termin przejścia wyznaczono na 18.01 a umowa podpisana 25.11. Ogólnie bałagan w t mobile - czekałem na realizację zamówienia tydzień po drodze było anulowane czemu nie wiem - zgodziłem się na telefon koloru złotego dostałem czarny - sam musiałem przypominać że nr chcę przenieść i jeszcze iść do salonu -żeby podpisać brakujące papiery - a odpowiedz konsultanta na linii gdzie są dokumenty na temat przeniesienia numeru -sorry coś tam nie wyszło trzeba iśc do salonu.
 #900044  autor: nelson
 14 gru 2016, 14:33
Czyli u nich to norma ;) Dobrze wiedziec na przyszlosc.

Jeszcze i tak musze ich pognebic, bo nie napisali mi dlaczego nie wyslali 2 gratisowych dodatkowych kart sim do wspolnego internetu , ktore na pewno zaznaczylem. A pytam juz od tygodnia.. Malo istotne, ale fajnie jakby w koncu odpowiedzieli.

Edit:
No dzisiaj w końcu otrzymałem odpowiedź na mój email, który wysłałem tydzień temu.
Rzeczowa i obszerna wypowiedź konsultantki, która prawie w całości rozwiała wszystkie moje wątpliwości. Prawie, bo dalej zabrakło informacji skąd wziął się ten cały problem z dokumentami. Ale grunt, że się ktoś postarał i przeprosił za sytuację. Szkoda tylko, że tak długo trzeba na to czekać :) Pozdrawiam.