Witam. Chciałbym przestrzec wszystkich przed promocją "wybierz telefon Samsung i prezent" z Gorących ofert w sklepie internetowym. Otóż w dniu 04.02 za pośrednictwem kuriera podpisałem umowę na już drugi mój abonament z Orange (obydwa to 129,90 Smart Plan Multi) z telefonem Samsung Galaxy S4. Zaraz po złożeniu zamówienia, wypełniłem formularz na stronie: http://oferty.orange.pl/promocja-samsung/index.php , aby po podpisaniu umowy zgodnie z obietnicą, otrzymać bon Sodexo na 200 zł. Zgodnie z regulaminem, bon miał zostać wysłany w ciągu 5 dni kalendarzowych od aktywacji (ta nastąpiła 06.02.2014) - do tej pory jednak bon nie dotarł. W zeszłym tygodniu zadzwoniłem do sklepu internetowego i polecono mi złożyć reklamację na adres e-mail: [email protected] . Tak też zrobiłem, zgodnie z regulaminem promocji z bonami, na rozpatrzenie reklamacji Organizator ma 2 dni robocze. Oczywiście w takim terminie odpowiedzi nie otrzymałem. Wczoraj ponownie zadzwoniłem na infolinię sklepu, Pani poprosiła mnie o numer zamówienia i reklamacji, po czym powiedziała, że dziś lub jutro otrzymam na nią odpowiedź. Dziś jest już jutro i odpowiedzi dalej nie ma, więc zadzwoniłem ponownie do sklepu internetowego, Pan poprosił mnie o numer reklamacji, po czym stwierdził, że dopiero wczoraj została ona przekazana do Działu Reklamacji i zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych! Pytam, jakim prawem, skoro zgodnie z regulaminem bonów, są to 2 DNI, Pan nie potrafił odpowiedzieć. Pytam, jak można Wam ufać Orange, skoro nabijacie stałych klientów, płacących wysoki abonament w przysłowiową "butelkę"?
Załączam również treść wysłanej reklamacji:
" Witam.
W dniu 04.02.2014r. za pośrednictwem Państwa sklepu internetowego, podpisałem z
kurierem umowę na Smart Plan Multi 129,9 z telefonem Samsung Galaxy S4. Telefon
został aktywowany w czwartek, tj. 06.02.2014r. Po złożeniu zamówienia,
skorzystałem z promocji na bon Sodexo dołączany do telefonów Samsung na Państwa
stronie internetowej (w załączniku przesyłam PrintScreen z komunikatem
potwierdzającym udział w promocji). W przypadku Galaxy S4 miał to być bon o
wartości 200zł. Zgodnie z regulaminem, bon miał zostać przesłany do mnie w
ciągu 5 dni kalendarzowych. Niestety, minął już tydzień i nadal nie dostałem
rzeczonego bonu, ani żadnej informacji o jego wysyłce. W zaistniałej sytuacji,
proszę o wyjaśnienie, co się dzieje z bonem Sodexo dla mnie.
Mój numer zamówienia: 20275600229
Numer telefonu: ***
Z poważaniem.
*** "
oraz screen, który wykonałem sobie na wszelki wypadek, aby mieć potwierdzenie wypełnienia formularza zgłoszeniowego do otrzymania bonu:
http://railworks-strefa.pl/images/orange_potw.jpg
Na koniec dodam jeszcze, że to nie pierwsza taka sytuacja z Orange, gdyż podczas zawierania mojej pierwszej umowy, miał miejsce podobny problem - w Gorących Ofertach można było otrzymać bo na 200 zł do sklepu internetowego z obuwiem, pomimo rejestracji, bonu nie otrzymałem, reklamacja została rozpatrzona po miesiącu czasu od aktywacji numeru, kiedy ta promocja się już zakończyła i żadnego bonu oczywiście na oczy nie zobaczyłem. Boję się, że ze względu na czas rozpatrzenia reklamacji podany dziś przez konsultanta, tym razem będzie tak samo...
Pozdrawiam.
Załączam również treść wysłanej reklamacji:
" Witam.
W dniu 04.02.2014r. za pośrednictwem Państwa sklepu internetowego, podpisałem z
kurierem umowę na Smart Plan Multi 129,9 z telefonem Samsung Galaxy S4. Telefon
został aktywowany w czwartek, tj. 06.02.2014r. Po złożeniu zamówienia,
skorzystałem z promocji na bon Sodexo dołączany do telefonów Samsung na Państwa
stronie internetowej (w załączniku przesyłam PrintScreen z komunikatem
potwierdzającym udział w promocji). W przypadku Galaxy S4 miał to być bon o
wartości 200zł. Zgodnie z regulaminem, bon miał zostać przesłany do mnie w
ciągu 5 dni kalendarzowych. Niestety, minął już tydzień i nadal nie dostałem
rzeczonego bonu, ani żadnej informacji o jego wysyłce. W zaistniałej sytuacji,
proszę o wyjaśnienie, co się dzieje z bonem Sodexo dla mnie.
Mój numer zamówienia: 20275600229
Numer telefonu: ***
Z poważaniem.
*** "
oraz screen, który wykonałem sobie na wszelki wypadek, aby mieć potwierdzenie wypełnienia formularza zgłoszeniowego do otrzymania bonu:
http://railworks-strefa.pl/images/orange_potw.jpg
Na koniec dodam jeszcze, że to nie pierwsza taka sytuacja z Orange, gdyż podczas zawierania mojej pierwszej umowy, miał miejsce podobny problem - w Gorących Ofertach można było otrzymać bo na 200 zł do sklepu internetowego z obuwiem, pomimo rejestracji, bonu nie otrzymałem, reklamacja została rozpatrzona po miesiącu czasu od aktywacji numeru, kiedy ta promocja się już zakończyła i żadnego bonu oczywiście na oczy nie zobaczyłem. Boję się, że ze względu na czas rozpatrzenia reklamacji podany dziś przez konsultanta, tym razem będzie tak samo...
Pozdrawiam.