• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #699255  autor: Szociu
 18 lut 2014, 16:05
Witam. Chciałbym przestrzec wszystkich przed promocją "wybierz telefon Samsung i prezent" z Gorących ofert w sklepie internetowym. Otóż w dniu 04.02 za pośrednictwem kuriera podpisałem umowę na już drugi mój abonament z Orange (obydwa to 129,90 Smart Plan Multi) z telefonem Samsung Galaxy S4. Zaraz po złożeniu zamówienia, wypełniłem formularz na stronie: http://oferty.orange.pl/promocja-samsung/index.php , aby po podpisaniu umowy zgodnie z obietnicą, otrzymać bon Sodexo na 200 zł. Zgodnie z regulaminem, bon miał zostać wysłany w ciągu 5 dni kalendarzowych od aktywacji (ta nastąpiła 06.02.2014) - do tej pory jednak bon nie dotarł. W zeszłym tygodniu zadzwoniłem do sklepu internetowego i polecono mi złożyć reklamację na adres e-mail: [email protected] . Tak też zrobiłem, zgodnie z regulaminem promocji z bonami, na rozpatrzenie reklamacji Organizator ma 2 dni robocze. Oczywiście w takim terminie odpowiedzi nie otrzymałem. Wczoraj ponownie zadzwoniłem na infolinię sklepu, Pani poprosiła mnie o numer zamówienia i reklamacji, po czym powiedziała, że dziś lub jutro otrzymam na nią odpowiedź. Dziś jest już jutro i odpowiedzi dalej nie ma, więc zadzwoniłem ponownie do sklepu internetowego, Pan poprosił mnie o numer reklamacji, po czym stwierdził, że dopiero wczoraj została ona przekazana do Działu Reklamacji i zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych! Pytam, jakim prawem, skoro zgodnie z regulaminem bonów, są to 2 DNI, Pan nie potrafił odpowiedzieć. Pytam, jak można Wam ufać Orange, skoro nabijacie stałych klientów, płacących wysoki abonament w przysłowiową "butelkę"?

Załączam również treść wysłanej reklamacji:

" Witam.
W dniu 04.02.2014r. za pośrednictwem Państwa sklepu internetowego, podpisałem z
kurierem umowę na Smart Plan Multi 129,9 z telefonem Samsung Galaxy S4. Telefon
został aktywowany w czwartek, tj. 06.02.2014r. Po złożeniu zamówienia,
skorzystałem z promocji na bon Sodexo dołączany do telefonów Samsung na Państwa
stronie internetowej (w załączniku przesyłam PrintScreen z komunikatem
potwierdzającym udział w promocji). W przypadku Galaxy S4 miał to być bon o
wartości 200zł. Zgodnie z regulaminem, bon miał zostać przesłany do mnie w
ciągu 5 dni kalendarzowych. Niestety, minął już tydzień i nadal nie dostałem
rzeczonego bonu, ani żadnej informacji o jego wysyłce. W zaistniałej sytuacji,
proszę o wyjaśnienie, co się dzieje z bonem Sodexo dla mnie.


Mój numer zamówienia: 20275600229


Numer telefonu: ***


Z poważaniem.


*** "

oraz screen, który wykonałem sobie na wszelki wypadek, aby mieć potwierdzenie wypełnienia formularza zgłoszeniowego do otrzymania bonu:
http://railworks-strefa.pl/images/orange_potw.jpg

Na koniec dodam jeszcze, że to nie pierwsza taka sytuacja z Orange, gdyż podczas zawierania mojej pierwszej umowy, miał miejsce podobny problem - w Gorących Ofertach można było otrzymać bo na 200 zł do sklepu internetowego z obuwiem, pomimo rejestracji, bonu nie otrzymałem, reklamacja została rozpatrzona po miesiącu czasu od aktywacji numeru, kiedy ta promocja się już zakończyła i żadnego bonu oczywiście na oczy nie zobaczyłem. Boję się, że ze względu na czas rozpatrzenia reklamacji podany dziś przez konsultanta, tym razem będzie tak samo...


Pozdrawiam.

 #699271  autor: zielony71
 18 lut 2014, 16:57
Witaj w klubie. Tu masz cały temat o Orżnąć i bonach: tu

 #699285  autor: lazaj007
 18 lut 2014, 17:33
przelon listopad/grudzien przedluzenie umowy z telefonem samsung. zamowiony bon sodexo i dotarl kurierem bez problemu po okolo 3 tygodniach. z tego co pamietam to byla tam informacji ze sa dostepne do wyczerpania zapasu... czyt. ograniczona ilosc

 #699293  autor: Szociu
 18 lut 2014, 17:51
Owszem, ale jak można zobaczyć, oferta jest cały czas na stronie, więc bony zapewne są.

 #699305  autor: łazęga
 18 lut 2014, 19:06
Ja również 4 lutego aktywowałem numer i bon do Orlen jeszcze nie dotarł. Reklamacja na sklep@ wisi od 11 lutego. Dodatkowo nie dostałem 50 zł na akcesoria i 300 zł na Groupon. Termin jest do dzisiaj 23:59. Witamy w świecie Orange. Poprzednio wszystko poszło gładko.

 #699535  autor: Szociu
 19 lut 2014, 14:47
A o bonie na akcesoria już nie chciałem nawet wspominać. Oczywiście dziś kolejny dzień bez żadnej odpowiedzi.

 #701253  autor: Orange Ekspert
 26 lut 2014, 10:08
Jeśli chodzi o promocję z Samsungiem i bonami to prośba o cierpliwość. Bony wysyłane są sukcesywnie. Mogą pojawić się małe opóźnienia, ale nie powinno to trwać dłużej niż 14 dni. W przypadku promocji z akcesoriami zachęcam do kontaktu ze sklepem internetowym. Jeśli pojawią się jakieś niejasności to zachęcam do kontaktu z nami na Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl/. Pomożemy wyjaśnić tę sprawę.

Pozdrawiam
Tomek

 #701260  autor: seybr2k1
 26 lut 2014, 10:33
Rozmowa z konsultantami czasem przypomina mi, jak bym rozmawiał w innym języku. Ludzie z przypadku, naciskani aby sprzedać i nic więcej. Oni często są pomiatani i traktowani jak biali murzyni.
Nie do tyczy to tylko konsultantów Orange, ale innych firm usługowych.

Kwestia jaka firma. Czasem składam kompy dla znajomych. Raz ktoś z tej firmy się pomylił i nie taką grafikę przysłał. GPU takie samo, miała być od Asusa, była od Sapphire. Koledze na szczęście było to obojętne. Wydajność obu kart, taka sama. Moim zdaniem Sapphire miało lepsze chłodzenie. Zadzwoniłem i powiedziałem, że nastała pomyłka. Pan oczywiście stwierdził, że faktycznie. W zamian dał małego gratisa, zestaw do czyszczenia kompów (powietrze, szmatki, pędzelek, coś do LCD), plus taśma na procki.

Inny przykład, okazało się że nie ma płyty głównej i będzie za kilka dni. Wysłała firma paczkę bez tej płyty. Szukam innej, ale zależało nam na tym modelu, chodziło o gaming i wygląd. W zamian gratis w postaci myszki za 70 zł.

To są małe gesty, ale przez to nie stracili klienta. Więcej takich problemów z nimi nie miałem. Orange odstrasza klientów. Tym bardziej takich, co płacą dużo. Czytam posty i przeraża mnie co robią operatorzy GSM.