• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #670813  autor: bar4u
 27 paź 2013, 21:25
Witajcie

W RBM nie ma możliwości przejścia do prepaid po wypowiedzeniu umowy z datą zakończenia.

Numer wygaśnie mimo zastrzeżenia na wypowiedzeniu takiej prośby (na infolini twierdzą że się da, i sugerują taki zapis na wypowiedzeniu).

Także chwila nieuwagi i numer znika :evil:

 #670865  autor: jakowit
 28 paź 2013, 08:43
Sam się o tym przekonałem. Ponad miesiąc temu złożyłem wypowiedzenie z dyspozycją przeniesienia numeru do prepaid po zakończeniu umowy. Pismo przyjęto w salonie bez żadnych problemów. Nadszedł koniec okresu rozliczeniowego i numer przestał istnieć. Ponad tydzień temu złożyłem reklamację w tej sprawie i zero informacji kiedy sprawa zostanie rozwiązana. Znakomity przykład rozwiązań projektowanych na kolanie.

 #670887  autor: grzegi
 28 paź 2013, 11:20
Sugeruję zgłosić sprawę do BOK. Taka dyspozycja nie może zostać puszczona w powietrze.

 #670888  autor: marcin1980
 28 paź 2013, 11:21
bar4u pisze:Numer wygaśnie mimo zastrzeżenia na wypowiedzeniu takiej prośby (na infolini twierdzą że się da, i sugerują taki zapis na wypowiedzeniu).
Dlatego póki w coś się wpakuje to poczytam regulamin nie raz a dwa lub i nawet trzy razy bo na pewno jest gdzieś w regulaminie coś wspomnianie.
jakowit pisze:Ponad tydzień temu złożyłem reklamację w tej sprawie i zero informacji kiedy sprawa zostanie rozwiązana.
Reklamacje są rozpatrywane do 30 dni roboczych, także jeszcze poczekasz na odpowiedz albo i nie udzielą jej wcale :D

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #670989  autor: bar4u
 28 paź 2013, 18:44
Regulamin tak wiem, choć słowa o tym nie znalazłem...

Dzwonię na infolinię tam uzyskuje informację że wystarczy zaznaczyć w wypowiedzeniu, chęć przeniesienia na kartę... Składam wypowiedzenie, dostaje odpowiedź, wszystko jest ok i gdyby nie fakt że kiedyś już l
kończyłem umowę i w odpowiedzi była wyraźna informacja ze numer zostanie przeniesiony do prepaid, czekałbym na wygaśnięcie numeru który mam od 10 lat!

Jeszcze nigdy nie uzyskałem prawdziwej informacji na płatnej zresztą infolinii RBM, dopiero wpis na forum Play i prośba o kontakt kogoś kompetentnego jest szansą na załatwienie czegokolwiek w tej pseudo sieci