• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #645827  autor: kedziart
 09 lip 2013, 15:26
Witam

W ostatnim czasie postanowiłem przenieść numer telefonu do T-Mobile Polska. Wybrałem ofertę "Wyprzedaż telefonów - oferta specjalna" która jest dostępna tylko za pośrednictwem sklepu internetowego (regulamin promocji - http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 005682.pdf). Po wypełnieniu formularza danymi osobowymi i kliknięciu w przycisk zamów system stwierdził, że moje dane znajdują się w systemie i prosi mnie o zalogowanie. Faktycznie, posiadam w T-Mobile usługę WLR - Era Linia Domowa oraz usługę DSL. Próbowałem zalogować się na powyższe usługi, ale bez skutku, przez co nie mogę dokończyć składania zamówienia. Złożyłem reklamację z prośbą o udostępnienie mi zakupu oferty którą jestem zainteresowany w innym kanale sprzedaży lub umożliwienie mi zalogowania się do systemu za pośrednictwem usług z których korzystam, co w mojej opinii powinno być możliwe zgodnie z §14, punkt 3.2 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów T-Mobile (regulamin - http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 005528.pdf). Reklamacja została odrzucona. Konsultant powołał się na "Regulamin korzystania z serwisów iBOA oraz MiBOA" (regulamin - http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... _MiBOA.pdf) w myśl którego system nie jest dostępny dla Abonentów usługi Era Linia Domowa. Konsultant zaproponował mi kontakt z telefonicznym Biurem Obsługi Abonenta lub Sklepem T-Mobile w celu wybrania innej oferty. Regulamin promocji nie wyklucza Abonenta usługi Era Linia Domowa do skorzystania z promocji, a operator odmawia mi skorzystania z niej. Jakieś rady?