• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #638032  autor: ble
 07 cze 2013, 12:05
Witam,
przeniosłem swój numer do nju mobile z rachunkiem,
z 06/07.06.2013 o północy dostałem smsa że numer przeniesiony, więc zacząłem korzystać z oferty a na komim koncie dalej nju zerowy, po kontakcie z boa dowiedziałem się że zmienią na buzz dopiero na początku lipca bo okres rozliczeniowy się zaczął i ile wydzwonei tyle zapłacę! To chyba są jakieś jaja. ktoś miał podobny problem?

 #638050  autor: Blank
 07 cze 2013, 13:41
ble,
Napisz do nich prośbę, o załączenie planu buzz. Powinni przychylić się do prośby na wniosek abonenta.
Swoją drogą, cała sytuacja jest dość absurdalna...
Sprawdź czy oby na pewno nadal jesteś w nju zerowym

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #638144  autor: ble
 07 cze 2013, 18:43
dzięki za odpowiedz.
dalej w nju zerowym.
dzwonilem to pani w boa mowila ze jest jej przykro i musze czekac miesiac po standardowych stawkach bez limitow! jestem oburzony cala sytuacja. ktos jak nie sprawdzi to sie niezle zdziwi przy fakturze.

 #638165  autor: macc
 07 cze 2013, 20:18
dziwne to bo ja po przeniesieniu numeru zadzwoniłem do BOA i w przeciągu dwóch dni miałem zmianę taryfy na nju buzz

 #638210  autor: ble
 08 cze 2013, 09:53
no wiec po telefonie (drugim, bo za pierwszym razem pani powiedziala ze miesiac trzeba czekac), mam wreszcie nju buzz.
Pozdrawiam

 #638714  autor: magda_90
 11 cze 2013, 12:31
co znaczy taryfa buzz?

 #638771  autor: potargany
 11 cze 2013, 16:12
^
Taryfa docelowa w NJU

Pieniądze to nie wszystko ...

 #643187  autor: emarcin
 29 cze 2013, 09:22
Ha też dałem się na to naciągnąć! W dniu przeniesienia numeru otrzymałem smsa, że jestem już w nju i mogę korzystać z usług zgodnie z ofertą co też uczyniłem. Nikt mnie nie poinformował, że okres rozliczeniowy zaczyna się za 3 dni, a w między czasie korzystałem z telefonu swobodnie mając w głowie to, że po wykorzystaniu 29 zł licznik się zatrzyma ale nic z tych rzeczy! Przez 3 dni wydzwoniłem 39,87 zł i na taką kwotę wystawili mi fakturę! Wszystko byłoby ok gdyby ktoś łaskawie poinformował mnie, że okres rozliczeniowy zaczyna się nie od daty włączenia numeru (co byłoby logiczne) tylko po 3 dniach (dlaczego?).

Ogólnie mam negatywne zdanie na temat tej sieci choć jestem u nich od 12 czerwca to już po tygodniu wiedziałem, że dłużej jak pełny okres rozliczeniowy u nich nie zostanę.
Dlatego, że:
1. Zrobili mnie na szaro ze wspomnianym wyżej okresem rozliczeniowym,
2. Połączenia przekierowujące płatne poza limitem 29 zł :shock:
3. Połączenia oczekujące płatne 19 gr za zdarzenie, np. rozmawiam godzinę przez tą godzinę ktoś się do mnie dobija 10 razy to ja płacę 10x0,19 zł czyli 1,90 zł :shock:
4. Brak możliwości wyłączenia pinu lub też jego zmiany (potwierdzone przez operatora) :shock:
5. SMSy z informacją o tym, że ktoś podczas mojej rozmowy albo podczas gdy telefon był poza zasięgiem sieci dzwonił przychodzą z opóźnieniem 2-3 godzinnym (cały czas, a nie sporadycznie) :shock:
6. Wykupiony pakiet danych schodzi jako drugi po wykorzystaniu 1 GB "darmowego" internetu za 19 zł pomimo adnotacji w regulaminie, że schodzi jako pierwszy. Wiem co mówię bo przerabiałem już reklamację tego faktu i wyraźnie napisali, że pakiet dodatkowy schodzi po wykorzystaniu 1 GB ale z łaski swojej zwrócili (zwrócą) mi opłatę za pakiet.

Szczerze to jak dla mnie za dużo tych kruczków, druczków, naciągania i zwyczajnych niedogodności muszę przyznać, że nie czuję się swobodnie z tym wszystkim jak to próbują wmówić w reklamach nju :!:

 #643194  autor: Sig
 29 cze 2013, 09:55
Przecież okresy rozliczeniowe są wyjaśnione na stronie internetowej... Można też spytać konsultanta, choćby na czacie (ja tak zrobiłem). Zawsze mnie "bawi" jak ktoś swoimi niedopatrzeniami obarcza operatora.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #643195  autor: user_delete27
 29 cze 2013, 10:04
Sig, czyli mam rozumiec ze jezeli date przeniesienia mam wyznaczona na 23 lipca to nju buzz zacznie obowiazywac od 1 sierpnia, tak ?
edit : dodam czat z konsultantka :
Monika xxxx
Witam, w czym mogę pomóc?


krzysztof xxx
Witam, przenosze numer z mixplusa, date przeniesienia ustalilem na 23 lipca. Czy w takim wypadku nju buzz zacznie obowiazywac od 1 sierpnia ? Okresy rozliczeniowe licza sie od 1 - go kazdego miesiaca ?


Monika xxxx
przenosi Pan numer z karty czy z abonamentu?


krzysztof xxxx
z mix plusa


Monika xxxx
jeżeli ustalił Pan datę przeniesienia na 23 lipca to numer zostanie przeniesiony właśnie wtedy


krzysztof xxxx
ale ja nie pytam o przeniesienie, tylko o zmiane nju zerowy na nju buzz


Monika xxxx
przeniesienie jest jednoznaczne z włączeniem nju buzz


krzysztof xxxx
Czyli mam rozumiec ze natychmiast po przeniesieniu, czyli 23 lipca zostanie mi wlaczony nju buzz ? Pytam zeby w razie czego miec podstawe do reklamacji.


Monika xxxx
tak, abonament zostanie właczony 23 lipca


krzysztof xxxx
Dziekuje za informacje, milego dnia zycze.

10:19 am
Monika xxxx
Dziękuję za rozmowę i życzę miłego dnia.

Az jestem ciekaw czy konsultantka ma racje ;)

 #643233  autor: orson_dzi
 29 cze 2013, 12:34
Plan możesz zmienić z zerowego nawet na numerze tymczasowym. Już przez swoje konto powinna być taka opcja.
emarcin pisze:4. Brak możliwości wyłączenia pinu lub też jego zmiany (potwierdzone przez operatora) :shock:
Już dobry tydzień jak można zdjąć PIN.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #643236  autor: emarcin
 29 cze 2013, 12:36
Sig pisze:Przecież okresy rozliczeniowe są wyjaśnione na stronie internetowej... Można też spytać konsultanta, choćby na czacie (ja tak zrobiłem). Zawsze mnie "bawi" jak ktoś swoimi niedopatrzeniami obarcza operatora.
Bawi mnie takie co tu dużo nie mówić naciąganie nieświadomych bo i nie poinformowanych abonentów, a wystarczyłoby aby na umowie był odpowiedni zapis odnośnie okresu rozliczeniowego. O jakiej stronie internetowej mówisz? Poza tym na czacie takich rzeczy ci nie powiedzą więc nie pierdziel głupot bo próbowałem dowiedzieć się co prawda co innego ale także wymagającego weryfikacji i gość powiedział, że jest potrzebna weryfikacja ale to tylko można wykonać telefonicznie!
orson_dzi pisze:Plan możesz zmienić z zerowego nawet na numerze tymczasowym. Już przez swoje konto powinna być taka opcja.
emarcin pisze:4. Brak możliwości wyłączenia pinu lub też jego zmiany (potwierdzone przez operatora) :shock:
Już dobry tydzień jak można zdjąć PIN.
A w jaki sposób? Bo przez opcje telefonu nie ma możliwości ani zmiany pinu ani całkowitego wyłączenia próbowałem zarówno wpisując PIN jak i PUK

Obrazek

A dzwonić o byle bzdurę za 5 zł nie mam zamiaru.
Powiem krótko jestem mocno zawiedziony tym co mnie spotkało w nju nie tego się spodziewałem bo takie zachowanie jak dla mnie jest zwykłym naciągctwem bo okres rozliczeniowy powinien być wiadomy od początku dla abonenta, a nie takie krętactwo i tego typu gadki mogłeś zapytać na czasie czy mogłeś zadzwonić nie są na miejscu bo dowiedziałem się po wystawieniu faktury, że coś jest nie tak z tymi 29 zł zapewniam, że gdybym wiedział to bym się trochę ograniczył przez te 3 dni do nowego okresu o którym nie wiedziałem.
Dla mnie nie podanie tego okresu rozliczeniowego jest celowym działaniem mającym za zadanie wydoić jak najwięcej z nieświadomego abonenta bo jak to inaczej mam rozumieć?

 #643283  autor: orson_dzi
 29 cze 2013, 16:08
emarcin pisze:A dzwonić o byle bzdurę za 5 zł nie mam zamiaru.
To nie marudź, albo maila napisz. Musisz tylko zadeklarować, że "znasz zagrożenie płynące z użytkowania niezabezpieczonej karty" i takie tam pierdoły.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #643285  autor: emarcin
 29 cze 2013, 16:18
Ale jaka niezabezpieczona karta? Ja chcę tylko zmienić ten ich przypisany PIN na swój własny łatwiejszy do zapamiętania i za to mam płacić 5 zł za połączenie? Na maile odpisują średnio po dwóch tygodniach więc to mija się z celem bo od 13 lipca będę w innej normalniejszej czyt. przyjaźniejszej abonentowi sieci :)

 #643515  autor: Blank
 30 cze 2013, 13:11
emarcin pisze:3. Połączenia oczekujące płatne 19 gr za zdarzenie, np. rozmawiam godzinę przez tą godzinę ktoś się do mnie dobija 10 razy to ja płacę 10x0,19 zł czyli 1,90 zł :shock:
To ma być jakiś żart? Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której za połączenie oczekujące się płaci.
Może ktoś rozeznany w tej sieci to potwierdzić lub zaprzeczyć?
Z tego co kojarzę, to było to dementowane na Facebooku, ale w takiej sytuacji za co się płaci w ramach połączenia oczekującego (bo taka pozycja jest w regulaminie)?

Obecnie w Play, jak ktoś do mnie dzwoni, a ja prowadzę rozmowę, to Dzwoniący po prostu ma wolny sygnał, a ja mam "BIP" i nie płacę, ani ja, ani on. Naprawdę nie wiem za co tu płacić?

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #643641  autor: emarcin
 30 cze 2013, 21:33
Dementować to sobie mogą, a cennik mówi co innego zerknij tabele nr 2 tutaj http://www.njumobile.pl/b/articles/cenn ... unkiem.pdf informacja o połączeniu oczekującym - opłata za zdarzenie - jak za połączenie i tak jest bo osobiście to sprawdziłem więc co oni dementują?

 #644867  autor: nju mobile
 05 lip 2013, 14:54
Plan nju zerowy zostanie automatycznie zamieniony na ofertę promocyjną nju z rachunkiem (nju buzz) w następujących przypadkach:

- w momencie realizacji przeniesienia numeru do nju mobile (numer tymczasowy zostaje zamieniony na numer właściwy)
- po upływie 1 miesiąca w przypadku przejścia do nju mobile z oferty na kartę (gdy nie nastąpi przeniesienie numeru)
- po upływie 6 miesięcy w przypadku przejścia do nju mobile z oferty abonamentowej (gdy nie nastąpiło przeniesienie numeru)
Tj. maksymalny możliwy okres obowiązywania planu zerowego to 6 miesięcy.
Jeśli po przeniesieniu numeru plan nie zmienił się to napisz – sprawdzę to dla Ciebie. Możesz skorzystać z formularza dostępnego na profilu nju mobile na Facebooku https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458 W treści zgłoszenia podaj niezbędne dane oraz link do tego wątku.

Co do połączeń oczekujących to w cenniku jest błąd, który zostanie poprawiony. Usługa jest bezpłatna dla osoba, która z niej korzysta. Osoba ta nie ponosi opłaty za połączenie odebrane ani też za informację o połączeniu oczekującym.


Pozdrawiam
Tomek
nju mobile