Witam,
Sytuacja :
Zamowilem oferte abonamentową nju mobile na stronie internetowej. Okolo 8 maja zadzwonil do mnie kurier DPD o której zastanie mnie pod wskazanym adresem (Zadzwonil uwaga ! o 7:12 !) Jako że jestem studentem , mieszkającym w akademiku , powiedziałem że będę dosŧepny po godzinie 14:00. Kurier już się więcej do mnie nie odezwał , za to okolo 22:00 zadzwonil "znajomy" kuriera że zostawił dla mnie przesyłkę z umową. Jako że mam trochę wyrozumiałości dla ludzi "pracy" mówię ok, nie ma problemy. I jak zwykle jak się ma dobre serce trzeba mieć "twarde 4 litery". Nie wiadomo dlaczego , zazadano ode mnie skanu dowodu osobistego ! (ktory nie jest po rozmowie z BOK wymagany) , po podpisaniu umowy zapytalem co z kartą , gdyż okazało się że nie ma jej w przesyłce. Po rozmowie telefonicznej kurier stwierdzil iż wysylana jest ona pocztą. Po dwoch tygodniach oczekiwania na kartę drogą pocztową zadzwonilem do boku nju mobile , kazano mi opisać sytuacje na mail [email protected] , ale do dzisiaj nie dostalem zadnej odpowiedzi.
Wnioski :
Kontakt z bokiem njumobile i kompetencje w zalatwianiu spraw wygladają tragicznie , nie dostalem odpowiedzi nawet na maila ktory pisalem 7 maja ! Druga sprawa , rozumiem koszty ale jak można wybrać najgorszą firmę kurierską na rynku , gdzie pracują ludzie którzy stawiają klienta przed faktem dokonanym , zapewniają im pobudkę o 7 rano ! I mimo wyraznej prosby o kontakt i dostarczenie po 14 umowę z danymi osobymi bez mojej wiedzy dostają osoby trzecie.
Pytania :
Co zrobić z tym fantem ? Czy jedynym sposobem zalatwienia czegokolwiek jest po prostu wymowienie umowy ? Szczerze nie mam zamiaru ponosić kosztów ze względu na to iż kurier nie dopelnil formalnosci zwiazanych z dostarczeniem i spisaniem protokolu. Wychodzę z zalozenia iż to siec njumobile i firma DPD są odpowiedzialni żeby mi jako klientowi cala aktywacja przeszla gladko i pomyślnie ....
Sytuacja :
Zamowilem oferte abonamentową nju mobile na stronie internetowej. Okolo 8 maja zadzwonil do mnie kurier DPD o której zastanie mnie pod wskazanym adresem (Zadzwonil uwaga ! o 7:12 !) Jako że jestem studentem , mieszkającym w akademiku , powiedziałem że będę dosŧepny po godzinie 14:00. Kurier już się więcej do mnie nie odezwał , za to okolo 22:00 zadzwonil "znajomy" kuriera że zostawił dla mnie przesyłkę z umową. Jako że mam trochę wyrozumiałości dla ludzi "pracy" mówię ok, nie ma problemy. I jak zwykle jak się ma dobre serce trzeba mieć "twarde 4 litery". Nie wiadomo dlaczego , zazadano ode mnie skanu dowodu osobistego ! (ktory nie jest po rozmowie z BOK wymagany) , po podpisaniu umowy zapytalem co z kartą , gdyż okazało się że nie ma jej w przesyłce. Po rozmowie telefonicznej kurier stwierdzil iż wysylana jest ona pocztą. Po dwoch tygodniach oczekiwania na kartę drogą pocztową zadzwonilem do boku nju mobile , kazano mi opisać sytuacje na mail [email protected] , ale do dzisiaj nie dostalem zadnej odpowiedzi.
Wnioski :
Kontakt z bokiem njumobile i kompetencje w zalatwianiu spraw wygladają tragicznie , nie dostalem odpowiedzi nawet na maila ktory pisalem 7 maja ! Druga sprawa , rozumiem koszty ale jak można wybrać najgorszą firmę kurierską na rynku , gdzie pracują ludzie którzy stawiają klienta przed faktem dokonanym , zapewniają im pobudkę o 7 rano ! I mimo wyraznej prosby o kontakt i dostarczenie po 14 umowę z danymi osobymi bez mojej wiedzy dostają osoby trzecie.
Pytania :
Co zrobić z tym fantem ? Czy jedynym sposobem zalatwienia czegokolwiek jest po prostu wymowienie umowy ? Szczerze nie mam zamiaru ponosić kosztów ze względu na to iż kurier nie dopelnil formalnosci zwiazanych z dostarczeniem i spisaniem protokolu. Wychodzę z zalozenia iż to siec njumobile i firma DPD są odpowiedzialni żeby mi jako klientowi cala aktywacja przeszla gladko i pomyślnie ....