• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #620218  autor: radek4359
 15 mar 2013, 11:19
Witam, czy miał już ktoś styczność ze zgłaszaniem szkody w Orange, Kupiłem we Wrześniu telefon na abonament, jednak bez ubezpieczenia, w styczniu jakaś wewnętrzna firma działająca dla orange zadzwoniła do mnie i zaproponowała to ubezpieczenie, zgodziłem się, w lutym w pracy na nocnej zmianie telefon mi upadł na podłoge, gdzie pękł gorilla glass i co w tej sytuacji wymiana w serwisie kosztuje 700 zł, słyszałem że u nich ciężko to naprawić z ubezpieczenia bo zazwyczaj odmawiają. Czy mozna tu coś zrobić, czy po odmowie dać sprawę do Rzecznika Praw ubezpieczonych, telefon jeszcze Tydzień jest mi potrzebny ze względu na GPS który jest mi potrzebny. Myślę zgłosić za tydzień
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 14:51 przez radek4359, łącznie zmieniany 1 raz.

 #620222  autor: Vieslav
 15 mar 2013, 11:25
Zależy od wariantu ubezpieczenia, gdyż niektóre obejmują uszkodzenia mechaniczne oraz te z winy użytkownika. Niemniej jednak w umowie jest zapis o tym, kiedy należy zgłosić szkodę i wg mnie po takim czasie mogą ci nie uwzględnić. Trzeba było zrobić to od razu.

 #620223  autor: radek4359
 15 mar 2013, 11:26
A skad beda wiedzieli kiedy tel był rozbity ?

 #620226  autor: Arturos
 15 mar 2013, 11:32
Wszystkie warianty obejmują uszkodzenia mechaniczne - zgłoś szkodę pod numer 50103030

Pozdrawiam Arturos
 #620231  autor: Controverse
 15 mar 2013, 11:49
radek4359 pisze:Witam, czy miał już ktoś styczność ze zgłaszaniem szkody w Orange, Kupiłem we Wrześniu telefon na abonament, jednak bez ubezpieczenia, w styczniu jakaś wewnętrzna firma działająca dla orange zadzwoniła do mnie i zaproponowała to ubezpieczenie, zgodziłem się, w lutym w pracy na nocnej zmianie telefon mi upadł na podłoge, gdzie pękł gorilla glass i co w tej sytuacji wymiana w serwisie kosztuje 700 zł, słyszałem że u nich ciężko to naprawić z ubezpieczenia bo zazwyczaj odmawiają. Czy mozna tu coś zrobić, czy po odmowie dać sprawę do Rzecznika Praw ubezpieczonych, telefon jeszcze Tydzień jest mi potrzebny ze względu na GPS który jest mi potrzebny. Myślę zgłosić za tydzień
Bezpieczny Telefon, czy Nowy Bezpieczny Telefon?

 #620232  autor: radek4359
 15 mar 2013, 11:53
Nowy Bezpieczny telefon Standart za 7.,99

 #620277  autor: Orange Ekspert
 15 mar 2013, 15:05
Decyzję na temat naprawy podejmuje firma PZU, która świadczy usługi ubezpieczeniowe. Skontaktuj się infolinią ubezpieczeniową pod numerem 501 030 030 w celu uzyskania informacji na temat dalszego postępowania.