• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #566844  autor: wlkp
 11 lip 2012, 08:55
Sprawa tyczy się tej promocji o której pisałem tu - http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=59844

No i wyszło tak że po E-52 nie ma śladu,umowa podpisana 17-06 ,karta aktywowana 20-06 ,i w ciągu DO MAKSYMALNIE 14 DNI telefon miał być u mnie,tak było na stronie w promocji,oraz w rozmowie z 2 różnymi konsultantami ,jak zamawiałem . Po 4 telefonach w zeszłym tygodniu i jednym wczoraj ,nie dowiedziałem się nic ,a telefonu jak nie było tak nie ma .Każdy konsultant mówi co innego,i konkretnie nic nie powiedział,wczoraj byłem przełączany na infolini do 4 różnych osób,każdy mówi co innego,i nic konkretnego .W zeszłym tygodniu,pierwszy mówił że w ciągu 2 dni dostanę,kolejny że do końca zeszłego tygodnia,następnym razem miałem wczoraj dostać,wczoraj jeden coś wspomniał że nie mają na tą chwilę tych telefonów,kolejny że wysyłają od zeszłego tygodnia .Dla mnie to jest skandal i oszustwo .Mało tego w zeszłym tygodniu wysłałem @ do BOK-u ,i przedwczoraj kolejnego ,nie dostałem na żaden odpowiedzi . Czuję się totalnie oszukany ,w ostatnim @ pisałem że mają się ze mną skontaktować i wyjaśnić sprawę,bo tak być nie może,umowa obowiązuje obie strony,gdybym ja nie zapłacił rachunku,by mi wyłączyli z miejsca telefon,a oni mogą wszystko . Myślę nad wysłaniem pisma o natychmiastowym rozwiązaniu umowy- oszukali mnie i nie dotrzymali tego co oferowali w promocji,a druga sprawa ,pismo - telefon UOK .
Co o tym myślicie ?
Ostatnio zmieniony 14 lip 2012, 00:21 przez wlkp, łącznie zmieniany 1 raz.

 #566850  autor: Forest150
 11 lip 2012, 09:21
Masz umowę więc jak Ci nie przyślą tego telefonu to oczywiście masz prawo z nimi zerwać umowę z winy operatora że nie dotrzymał warunków umowy.

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #566862  autor: kamil1221
 11 lip 2012, 09:51
Tak z ciekawości masz link do tej promocji ?
2. Czy w umowie masz jakiś zapis że dostaniesz E52 ?

 #566869  autor: wlkp
 11 lip 2012, 10:09
Linku nie mam,to była taka promocja 3 dniowa .Co do E-52 ,w umowie go nie ma,bo to był dodatkowy gratis jak to określili ,i on nie był wpisany w tym . Ale taka była oferta na stronie,są @ i kilkanaście rozmów tel. które są nagrywane . Jak to oni tłumaczyli,jest to gratis ,i to nie jest dopisywane do umowy .No ale gratis gratisem,ale taka była oferta,i tak powinno być,gdyba nie była ta oferta w takiej postaci,nie brał bym jej .
Na stronie było wyraznie napisane , że E-52 będzie wysłane i dostarczone osobną paczką w ciągu maksymalnie 14 dni od podpisania umowy,sprawdziłem to 2 razy dzwoniąc na infolinię ,oraz przez czat Orange .

 #566871  autor: kamil1221
 11 lip 2012, 10:19
Czy z umową którą podpisałeś dostałeś regulamin mówiący o otrzymaniu E52 ?

 #566873  autor: Forest150
 11 lip 2012, 10:31
playwlkp pisze:Co do E-52 ,w umowie go nie ma,bo to był dodatkowy gratis jak to określili
A powinien być w umowie lub regulaminie umowy... Jeżeli nie ma tam nic o tej nokii wspomniane to raczej telefonu możesz nie dostać.

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #566874  autor: wlkp
 11 lip 2012, 10:47
Tego nie ma w regulaminie,ja do nich dzwoniłem zanim zamawiałem,i potwierdzili że to jest gratis ,taka promocja i tego nie ma w umowie zapisane . Potwierdzali tylko ze to teraz dodają do podpisanej umowy i będzie wysyłane w odrębnej paczce,pewnie dlatego że przez 10 dni jest prawo do zrezygnowania z umowy podpisywanej na odległość .

Edit;

Zadzwoniłem ponownie,pani powiedziała że mieli problemy z dostawą od producenta,ale dostali i od Poniedziałku zaczeli wysyłać ,mam czekać na tel,od kuriera . Kiedy nie wie,a kontaktu z tym działem nie ma .
Ostatnio zmieniony 11 lip 2012, 10:55 przez wlkp, łącznie zmieniany 1 raz.

 #566875  autor: kamil1221
 11 lip 2012, 10:53
Czyli podpisałeś coś czego nie ma w umowie... genialnie ! Życzę teraz szczęścia :roll:

Teraz będziesz miał przygody z reklamacjami.

 #566876  autor: wlkp
 11 lip 2012, 10:56
Tłumacze że to był gratis,a gratisów do umowy się nie pisze ! Ewentualnie przy odbiorze podpisujemy że coś dostaliśmy w prezencie,po to aby ten co daje mógł się rozliczyć z tych gratisów .

Pewnie ich to przerosło znowu,i teraz będzie trwało....

 #566878  autor: Forest150
 11 lip 2012, 11:06
Szczerze mówiąc jeżeli w umowie nie zobaczyłbym wątku o drugim telefonie to owej nie podpisałbym. W Play jak brałem abonament to dostałem drugi starter gratis z kwotą 20zł na kącie i w umowie pisało że starter dostałem.

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #566879  autor: markoz7874
 11 lip 2012, 11:10
playwlkp pisze:Tłumacze że to był gratis,a gratisów do umowy się nie pisze!..
Tlumaczyc to sobie mozesz ale jak nie masz czegos na pismie, to "troche" mozna sie zdziwic.
Mimo wszytko zycze Tobie aby wszytko zakonczylo sie pozytywnie. Miejmy nadzieje, ze powazna firma nie bedzie robic numerow podobnych do firm "krzak"

 #566883  autor: wlkp
 11 lip 2012, 11:27
Dokładnie,to nie jest tak że tydzień temu siedziałem z Jankiem przy piwie,i on obiecał że jak mu jedno postawię to on za tydzień postawi 5 piw .
Tym bardziej to była promocja sklepu internetowego ,i oni od siebie to dodawali gratis,i tłumaczyli się że to jest właśnie gratis i dlatego tego nie ma w umowie,aż tak głupi nie jestem i naiwny .Bywało nie raz że brałem jakiś towar i był do tego gratis,który był dostarczany po x czasie . Trudno poczekam jeszcze kilka dni,co mi pozostaje.

 #566904  autor: thonka
 11 lip 2012, 13:10
nastepny co doszukuje sie oszustw, a jedyne co ma na podparcie swoich zadan to... nic...

zadnego potwierdzenia zamowienia na maila, nic? co jak co, ale sieci komorkowe bardzo dokladnie opisuja co komu daja, a ten gratis zapewne zostal ujety w kwocie przyznanej ulgi.

jezeli bylo 14 dni (tylko czym to podeprzesz?) to pisz oficjalne pisma, a nie bawisz sie w maile.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #566911  autor: rain86
 11 lip 2012, 13:36
@up

Popiera w 100%. Orange dokładnie pilnuje co komu daje i potwierdza to czy na piśmie czy mailowo, czy w umowie. Ja po podpisaniu umowy z TP miałem dostać pendrive'a w kształcie serca lub rozumu do wyboru i dostałem potwierdzenie mailowe.

Było: Mitsubishi Trium, Alcatel OT 311,511,Sony CMD-J5, Siemens SL45i,Nokia N-Gage, SE T610, SE J200, Motorola E398, Samsung E900, Nokia N73, Samsung F480, Nokia N82, N86, 5800, Omnia HD, SE C901, Wave 8500, 6303, N8, SGS II, Lumia 800, HTC 1S
Jest:ip4s

 #566922  autor: wlkp
 11 lip 2012, 14:21
A co to jest jak nie oszustwo,czy naciąganie ? Pisałem do BOK-u 2 razy ,nie raczyli nawet odpisać ! Wyraznie tłumaczyłem,że nie dawali żadnego pisma ,czy czegokolwiek,pytałem ,dzwoniłem,odpowiedz była taka- to jest gratis za zakup przez ich sklep internetowy,promocja taka .Dodatkowy gadżet ,jak to tłumaczą .

To Orange to jedna wielka banda oszustów ,a pracownicy to jakieś barany !! Rozmowa z 6 różnymi konsultantami,każdy powiedział co innego,kłamią jak z nut . Korzystał ktoś z UOK ,jakiś namiar ,telefon żeby porozmawiać na temat tej sprawy .

 #566927  autor: Realista
 11 lip 2012, 15:07
No nie bywałe , znam tą ofertę i zawsze jest zapis o prezencie, sam realizowałem podobne zlecenia.
Podpisałeś i masz problem i nie mów że wszyscy to szuści w orange , tak nie jest . Dochodź swoich racji bo masz do tego prawo ale po co to wogóle podpisałeś skoro przesyłka była nie kompletna ???

Doradca klienta indywidualnego - ORANGE
Czasami cudotwórca - nawet często :-)
Masz problem to nasz , może pomogę , jak dam radę ;-)

 #566934  autor: wlkp
 11 lip 2012, 15:38
Jaka znowu nie kompletna !!! Drugi telefon miał być dostarczony do 14 dni !! Pewnie wszyscy bar...i w tym Orange nie są,ale konsultanci chyba tak .Ludzie jak w 21 wieku ,człowiek normalnie dzwoni,pisze o wyjaśnienie sprawy a oni nic nie wiedzą,mało tego każdy co innego mówi !! Czy to takie trudne,żeby taki konsultant zadzwonił tam gdzie się tymi sprawami zajmują,dowiedział się jak sprawa wygląda i dał znać ? Jeśli mają problemy,brakło telefonów,to nie idzie wysłać,@ ,sms i poinformować o tym ? Jedyne co potrafią powiedzieć,to jeśli pan kupował w tych dniach co była promocja,pan dostanie,proszę czekać,kiedy nie wiadomo,nikt pana nie oszuka,wszystkie rozmowy są nagrywane,baju baju...
Jak można kupić w tym sklepie,zadzwonić do nich,a oni nic nie wiedzą ,co kiedy i jak,i nie ma możliwości sprawdzić !! ORANGE=ORŻNĄĆ !

 #566945  autor: thonka
 11 lip 2012, 16:45
playwlkp, ochlon czlowieku i jeszcze raz przeczytaj CALA dokumentacje jaka dostales z przesylka w tym mail ze sklepu internetowego.

uwierz, ze operatorzy jezeli chodzi o gratisy bardzo skrzetnie dokumentuja takie rzeczy.

Ty oczekujesz by konsultant pierwszy na linii wiedzial o co Tobie chodzi, gdy wiekszosc z nich nie zajmuje sie problemami sprzedazy, a bardziej technicznymi czy biezacej oferty.

rozumiem, ze chcesz zrzucic wine na kogokolwiek, ja jednak pierwsze czego bym szukal to zapisu o takim gratisie i bez niego nie podpisal odbioru paczki, choc wtedy wiazaloby sie to z definitywnym pozegnaniem z takim gratisem, bo ew. nowe wyslanie paczki byloby na obowiazujacych w danym dniu warunkach.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #567037  autor: StormChaser
 11 lip 2012, 23:20
Podpisywałem umowę z Orange, gratis był drugi telefon, wyszczególniony i na zamówieniu i na umowie - że jest, wszystko przyszło w jednej paczce.

 #567062  autor: zielony71
 12 lip 2012, 04:59
Z orange tak jest, ze trzeba sie nameczyc zeby dostac to co obiecali. Ja od marca zlozylem juz u nich ze 20 reklamacji na niewywiazywanie sie z umowy a to jeszcze nie koniec;-) Natomiast, jak narazie, wszystkie rozpatrzyli pozytywnie. Reklamacje skladam przez orange online/kontakt/reklamacja. Maja obowiazek udzielic pisemnej odpowiedzi w ciagu 30 dni. Najczesciej wyrabiaja sie w 14. Gdyby nie zadzialalo to polecam uke. Zgloszenie przez ich strone internetowa. Warunkiem jest wczesniejsze zgloszenie reklamacji u operatora. Uke jest bardzo chetny do pomocy i niezwykle skuteczny czego nie moge powiedziec o rzecznikach konsumenta i federacji konsumentow. Zycze powodzenia.