Mam pytanie odnośnie rozmów międzynarodowych...mianowicie kto za nie płaci?
Jestem klientem Orange, ale to chyba w tym wypadku nie ma znaczenia, bo w każdej sieci pod tym względem jest raczej tak samo.
Wg mojego rozumowania: gdy ja dzwonię na polski numer mojego znajomego, który pojechał za granicę to ja nie muszę wiedzieć, że on wyjechał i ja płacę normalnie, wg mojego planu taryfowego, a mój znajomy odbierając połączenie zapłaci także za taką rozmowę, płacąc koszty zagraniczne.
Ale teraz sytuacja jest taka: mam jeden wybrany numer w Orange, do którego mogę dzwonić całkowicie za darmo. Numer ten jest w ofercie pre-paid, ale nie ma na nim już żadnych pieniędzy...nie musi być, ponieważ to ja zawsze dzwonię na ten numer, mając darmowe połączenia. Jeśli osoba posiadająca ten numer wyjedzie za granicę to ja dzwoniąc na ten numer nie płacę nic, zgodnie z moją usługą. Zapłacić powinna ta osoba, ale nie zrobi tego, ponieważ nie ma nic na koncie złotówkowym na koncie pre-paid.
Więc co się wtedy stanie? Będę miał informację, że abonent jest niedostępny? Jest możliwość, że mnie cokolwiek obciąży?
Jestem klientem Orange, ale to chyba w tym wypadku nie ma znaczenia, bo w każdej sieci pod tym względem jest raczej tak samo.
Wg mojego rozumowania: gdy ja dzwonię na polski numer mojego znajomego, który pojechał za granicę to ja nie muszę wiedzieć, że on wyjechał i ja płacę normalnie, wg mojego planu taryfowego, a mój znajomy odbierając połączenie zapłaci także za taką rozmowę, płacąc koszty zagraniczne.
Ale teraz sytuacja jest taka: mam jeden wybrany numer w Orange, do którego mogę dzwonić całkowicie za darmo. Numer ten jest w ofercie pre-paid, ale nie ma na nim już żadnych pieniędzy...nie musi być, ponieważ to ja zawsze dzwonię na ten numer, mając darmowe połączenia. Jeśli osoba posiadająca ten numer wyjedzie za granicę to ja dzwoniąc na ten numer nie płacę nic, zgodnie z moją usługą. Zapłacić powinna ta osoba, ale nie zrobi tego, ponieważ nie ma nic na koncie złotówkowym na koncie pre-paid.
Więc co się wtedy stanie? Będę miał informację, że abonent jest niedostępny? Jest możliwość, że mnie cokolwiek obciąży?