Witam,
przeniosłem kilka dni temu numer do Orange i wybrałem abonament za 49,90 zł. Mam kilka pytań, zapomniałem się zapytać o poniższe rzeczy w salonie.
1. Jeżeli przekroczę limit internetu, który mam wliczony w abonament (0,5 GB), to rozumiem, że wtedy internet będzie jedynie wolniej chodził, a nie będą mi nabijane jakieś dodatkowe koszty?
2. Jeżeli nie wykorzystam całego 0,5 GB przez miesiąc to pozostała reszta transferu przejdzie na kolejny?
3. Jaką szybkość może mieć mój internet w telefonie, gdzie mogę to sprawdzić?
4. W jaki sposób mogę sprawdzać swój stan konto, chodzi mi o jakąś bezpłatną usługę. Pan w salonie mi podał numer *109*#, ale każe mi później wpisać jakieś hasło, inne numery np. *101*# nie działają, wyskakuje tylko napis "Dziękuję [OK]".
5. Czy stworzyć konto (i logować się na nie) na stronie Orange będę mógł dopiero jak numer zostanie w pełni przeniesiony, czyli dopiero za około miesiąc czasu?
6. Pan w salonie kazał mi wybrać jeden numer z którym mam mieć dużą ilość darmowych jednostek, wybrałem numer do dziewczyny w Orange, ale czy musi to być numer tylko z tej sieci, czy może być także z innej i również np. stacjonarnej? Rozumiem, że tylko obowiązuje to numer używany w Polsce?
7. Tych bezpłatnych minut do jednej osoby jest (o ile dobrze usłyszałem) 1200 na miesiąc?
8. Czy tu również niewykorzystane minuty przechodzą na kolejny miesiąc?
9. "Niekończąca się minuta" obowiązuje tylko połączenia z numerami komórkowymi sieci Orange?
Pozdrawiam
przeniosłem kilka dni temu numer do Orange i wybrałem abonament za 49,90 zł. Mam kilka pytań, zapomniałem się zapytać o poniższe rzeczy w salonie.
1. Jeżeli przekroczę limit internetu, który mam wliczony w abonament (0,5 GB), to rozumiem, że wtedy internet będzie jedynie wolniej chodził, a nie będą mi nabijane jakieś dodatkowe koszty?
2. Jeżeli nie wykorzystam całego 0,5 GB przez miesiąc to pozostała reszta transferu przejdzie na kolejny?
3. Jaką szybkość może mieć mój internet w telefonie, gdzie mogę to sprawdzić?
4. W jaki sposób mogę sprawdzać swój stan konto, chodzi mi o jakąś bezpłatną usługę. Pan w salonie mi podał numer *109*#, ale każe mi później wpisać jakieś hasło, inne numery np. *101*# nie działają, wyskakuje tylko napis "Dziękuję [OK]".
5. Czy stworzyć konto (i logować się na nie) na stronie Orange będę mógł dopiero jak numer zostanie w pełni przeniesiony, czyli dopiero za około miesiąc czasu?
6. Pan w salonie kazał mi wybrać jeden numer z którym mam mieć dużą ilość darmowych jednostek, wybrałem numer do dziewczyny w Orange, ale czy musi to być numer tylko z tej sieci, czy może być także z innej i również np. stacjonarnej? Rozumiem, że tylko obowiązuje to numer używany w Polsce?
7. Tych bezpłatnych minut do jednej osoby jest (o ile dobrze usłyszałem) 1200 na miesiąc?
8. Czy tu również niewykorzystane minuty przechodzą na kolejny miesiąc?
9. "Niekończąca się minuta" obowiązuje tylko połączenia z numerami komórkowymi sieci Orange?
Pozdrawiam