• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #536773  autor: magdaxt600
 23 lut 2012, 21:30
Witam! Bardzo proszę o pomoc. Sytuacja na tą chwilę wygląda tak:

Jestem w Orange - abonament dla firm,
Chciałam przenieść się do Play i wziąć u nich nowy telefon,
Przez internet zamówiłam przeniesienie + telefon,
13.02 kurier przywiózł telefon i podpisałam umowę,
Pojawił się problem bo okazało się, że w Play zamówiłam abonament na os. prywatną (a w Orange jestem jako firma), w związku z tym przeniesienie numeru w ogóle się nie udało,
Postanowiłam zrezygnować z przeniesienia i zostać w Orange (jest możliwość zmienić w Orange abonament na os prywatną by się wszystko do przeniesienia zgadzało ale to kosztuje 120 zł - odpada),
W umowie mam 10 dni na rezygnację bez podanie przyczyn - do dzisiaj,
Telefon i umowę odesłałam - telefon używany był, ale NIGDZIE nie jest uszkodzony a folia na miejscu, karta sim nieruszona - korzystałam tylko ze swojej,

Pytanie - czy w tej sytuacji Play może nie uwzględnić mojej rezygnacji??

Błagam o jakąś podpowiedz bo chyba umrę z nerwów. To przeniesienie było kompletnie nie przemyślane. Nie stać mnie na płacenie 2 abonamentów... czy w tej sytuacji mogę jeszcze coś zrobić?

Pozdrawiam
Magda

 #536781  autor: banderas
 23 lut 2012, 21:57
jak nie ma rys i wszystko jest na swoim miejscu to powinny uznać zwrot
http://sklep.play.pl/ecommerce/control/postpaidphonemnp
pod tym adresem w sklepie internetowym wybierasz sobie opcje z dopiskiem dla firm np ' All inclusive dla firm' i kwotę abonamentu wraz z telefonem
w tedy w formularzu poprosi cię o dane firmy,
w orange chyba jest bardzo kosztowne zmiana właściciela w okolicy 100 zł

banderassso

 #536800  autor: magdaxt600
 23 lut 2012, 22:45
Teraz to mam naprawdę problem - właśnie do mnie dotarło że nie spakowałam ładowarki... rozmawiałam z konsultantem i mówi, że teraz może być problem ze zwrotem... Jezu ludzie co robić... napisałam do nich mejla z wyjaśnieniem że jutro odsyłam ładowarkę... Teraz zwrot nie przejdzie, prawda? :(

 #536863  autor: play4you1
 24 lut 2012, 11:42
No tak bez ladowarki moga nie przyjąć. Myślę, że powinnaś zrobić zgloszenie w Obsłudze Klienta, z prośbą o kontakt z e-shopem. Poinformuj ich, że wysłałaś sprzęt i podaj info kiedy, jak itp i że ladowarkę nadałaś późniejszą przesyłką. Obsługa w twoim imeniu niech się dogada ze sklepem internetowym.

 #537889  autor: magdaxt600
 28 lut 2012, 22:26
Jeśli zwrot był 23.02 to ile mają czasu na podjęcie decyzji w mojej sprawie? Reguluje to jakiś przepis? Szukałam, ale nie znalazłam nic takiego...


Właśnie dostałam pocztą korektę paragonu na -1zł czyli tyle co im zapłaciłam - czy to znaczy, że sprawa jest zakończona? A może odesłać im to podpisane?