• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #533575  autor: Piotr U.
 08 lut 2012, 17:49
Witam

Przed świętami Bożego Narodzenia skorzystałem z promocji internetowe i nabyłem usługę Blueconnect w sklepie internetowym, z opcją odbioru w salonie w CH Targówek. Ze zdziwieniem na ostatniej fakturze znalazłem opłaty których nie powinno być (Blueconnect noc). Okazuje się że T-Mobile potraktował umowę jak normalną czyli bez gratisowego BN oraz bez dodatkowych 2 GB. Nic nie daje wysyłanie im maili które dostałem ze sklepu, twierdzą że nie doszło do podpisania umowy internetowej (!). Nie jest to niestety pierwszy raz kiedy zostałem przez nich wprowadzony w błąd i oszukany. Żenada w jaki sposób ta sieć traktuje wieloletnich klientów.
Na umowie widnieje jakiś ich kod promocji, czytałem i nie widziałem nic złego, tym bardziej że we wcześniejszej rozmowie telefonicznej BOA stwierdziło że to normalne i wszelkie bonusy uaktywnią się po przesłaniu danych ze sklepu internetowego...

Pozdrawiam i ostrzegam przed kanciarzami.
Piotr

1.00439372 - to mój nr klienta dla pracowników sieci aby nie musieli szukać.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2012, 22:57 przez Piotr U., łącznie zmieniany 1 raz.

 #533578  autor: gaskabalbinka
 08 lut 2012, 17:53
Nie słyszałem wcześniej żeby można było zamówienie ze sklepu internetowego zrealizować w salonie. Przecież umowę przywozi kurier.
Jeżeli podpisałeś umowę w salonie to dostałeś warunki salonowe, bo oni nie mają dostępu do kodów promocji, które są w sklepie.

 #533580  autor: Piotr U.
 08 lut 2012, 17:58
gaskabalbinka pisze:Nie słyszałem wcześniej żeby można było zamówienie ze sklepu internetowego zrealizować w salonie. Przecież umowę przywozi kurier.
Jeżeli podpisałeś umowę w salonie to dostałeś warunki salonowe, bo oni nie mają dostępu do kodów promocji, które są w sklepie.
A jednak, oto treść maila ze sklepu:

Witam


Uprzejmie potwierdzam, że przesyłka została już dostarczona do Sklepu firmowego (CH Targówek, ul. Głębocka 15, Warszawa). W związku z tym, zapraszam Pana w dogodnym terminie do ww. Sklepu. Dodam, że Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00 i w niedzielę w godzinach 10:00-20:00.

Mam nadzieję, że informacje, które przekazałam okażą się pomocne.


Z pozdrowieniami
Dorota Dmowska-Biegaj
Konsultant ds. Korespondencji
Sklep T-Mobile.pl


Tak jak widać zapraszają w dowolnym terminie (mail przyszedł 15 grudnia, odebrałem 19)

 #533581  autor: gaskabalbinka
 08 lut 2012, 17:59
Sprawdź pw.

 #533736  autor: Horacy
 09 lut 2012, 13:14
Też mi się tak wydaję że umowa zawarta przez internet polega na tym że przyjeżdża kurier do Ciebie i podpisujesz umowę, on ją zabiera i wtedy działasz na takich warunkach jakie zawierałeś przez internet, umowa podpisana w salonie jest umową salonową. Trzeba było doczytać i się dowiedzieć.

 #533823  autor: zygikuleczka
 09 lut 2012, 21:25
Ja właśnie przymierzam się do zamówienia przez net z odbiorem w salonie także trochę niepokojące są informacje z tego tematu. Daj jeszcze znać czy udało Ci się to jakoś wyjaśnić.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #533828  autor: Rezo
 09 lut 2012, 21:40
Piotr U., możesz podać link do oferty którą zamówiłeś?

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #533829  autor: Piotr U.
 09 lut 2012, 21:46
Horacy pisze:Też mi się tak wydaję że umowa zawarta przez internet polega na tym że przyjeżdża kurier do Ciebie i podpisujesz umowę, on ją zabiera i wtedy działasz na takich warunkach jakie zawierałeś przez internet, umowa podpisana w salonie jest umową salonową. Trzeba było doczytać i się dowiedzieć.
Tak tylko Ci się wydaje. Warunkiem promocji był zakup w sklep.t-mobile.pl. i arunek ten wypełniłem. Jedną z opcji odbioru w tym sklepie jest odbiór w salonie, kurier przewozi przesyłkę do salonu i zostawia dla klienta. Sprawa wydawała się jasna i klarowna.

[ Dodano: 2012-02-09, 21:55 ]
Rezo pisze:Piotr U., możesz podać link do oferty którą zamówiłeś?
Mojej oferty już nie ma, w tej chwili jest chyba taka sama tu:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... _eshop.pdf


a tu jest link do przesyłki:
http://www.dpd.com.pl/tracking.asp?p1=0 ... k=Wyszukaj

[ Dodano: 2012-02-09, 21:57 ]
zygikuleczka pisze:Ja właśnie przymierzam się do zamówienia przez net z odbiorem w salonie także trochę niepokojące są informacje z tego tematu. Daj jeszcze znać czy udało Ci się to jakoś wyjaśnić.
Myślę że to zależy od pracowników w salonie. Mi się trafiła niezbyt rozgarnięta osoba niestety. Grunt to patrzeć im na ręce i sprawdzać. I za cholerę nie wierzyć w to co mówią, tylko w to co jest napisane. Wszystko jest cacy dopóki nie złożysz podpisu.

 #533949  autor: Marens
 10 lut 2012, 14:39
Horacy pisze:Też mi się tak wydaję że umowa zawarta przez internet polega na tym że przyjeżdża kurier do Ciebie i podpisujesz umowę
Akurat w T-Mobile można zamówić przez internet i odebrać w salonie: http://prntscr.com/60jm5 Nawet ostatnio jak załatwiałem naprawę gwarancyjną to ktoś przede mną odbierał zamówienie internetowe, trzeba było podać numer zamówienia z tego co słyszałem.

Myślę, że problem polega na tym iż średnio ogarnięty konsultant podpisał zwykłą umowę zamiast realizować umowę internetową stąd problem z warunkami.

 #534780  autor: thonka
 13 lut 2012, 22:56
Marens pisze:Myślę, że problem polega na tym iż średnio ogarnięty konsultant podpisał zwykłą umowę zamiast realizować umowę internetową stąd problem z warunkami.
dokladnie tak.
poszla nowa umowa, a nie ta zamowiona kurierem.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet