• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #531143  autor: ania-raczek
 28 sty 2012, 13:32
Witam,
pewnego grudniowego dnia zadzwoniła do mnie Pani konsultant z T-Mobile z atrakcyjną ofertą abonamentową. Chciałem zatrzymać swój nr w TakTaku, ponieważ posiadalem go już od 2 lat i wielu klientów posiada ten nr. Po tej rozmowie po kilku dniach dotarl tzn. 5 stycznia do mnie kurier z umową i nowym telefonem oraz kartą. Wlożylem kartę. Karta TakTak zostala zdeaktywowana natomiast karta abonamentowa nadal tzn. 23dni i nie jest aktywna.... Dzwonię do biura Abonentów od 10 stycznia i ciągle dostaje wiadomość o tej samej treści że sprawą zajmują się technicy i nikt nie potrafii przez tyle dni poradzić sobie z tym problemem... A ja nadal nie mam kontaktu ze światem... Co mi z telefonu kiedy nie moge z niego korzystać... i co ja mam dalej zrobić a mialo być to tylko 5 dni roboczych...

 #531301  autor: grzegi
 29 sty 2012, 09:56
Masz kilka wyjść.

1. Możesz przejść się osobiście do salonu operatora w celu wyjaśnienia całej sprawy - tą opcję zalecam, jeśli nie masz daleko i jeśli nie będzie to całodniowa podróż. Rezultaty będą najszybsze.

2. Możesz napisać zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres BOK T-Mobile.

3. Możesz złożyć reklamację z powodu niedziałającej usługi do BOK.

Tak czy owak, musisz ich pogonić, bo coś tutaj faktycznie jest nie tak i ktoś sobie leci w kule.