Witam
Podpisałem umowę z Play w ofercie Tylko SIM24 czyli bez telefonu na 24 mce. Wybrałem abonament Firma 55. Po kilku miesiącach postanowiłem dać więcej zarobić Playowi i zmienić abonament na wyższy tj. Firma 75. Tu zaczyna się moja droga przez mękę. Po zmianie taryfy wyłączono mi stan darmowy, naliczono ponownie opłatę aktywacyjną a co najgorsze zmniejszono mi pakiet minut zamiast go powiększyć !!!! Płacę teraz więcej a dostaję mniej pakietu złotówek niż miałem w tańszym abonamencie. Stan darmowy i opłatę aktywacyjną po kilku zgłoszeniach udało się "naprawić", niestety pakietu złotówek nie bardzo.
W taryfie Firma 55 płaciłem 33,83, dostawałem pakiet złotówek w kwocie 104,55 (67,65 wynikające z cennika oferty i 36,90 promocyjny pakiet złotówek wynikający z regulaminu oferty. Zmieniając ofertę na firma 75 miałem płacić 46,13 i dostawać pakiet złotówek w kwocie 166,06 (92,25 wynikające z cennika i 73,80 wynikający z regulaminu oferty). Problem jest w tym, że nie przyznano mi promocyjnego pakietu złotówek w kwocie 73,80, dostaję jedynie podstawowy pakiet złotówek w kwocie 92,25. Czyi tak jak mówiłem, płacę więcej a dostaję mniej.
Pisanie kilku zgłoszeń nic nie dało, Play trzyma się wersji, że promocyjny pakiet złotówek przepada po zmianie taryfy. Przestudiowałem wszystkie cenniki, regulaminy mojej oferty i nigdzie nie znalazłem podobnego zapisu. Przed podpisaniem umowy nawet pytałem w BOK o ewentualną zmianę taryfy, poinformowano mnie, że nic nie przepadnie jeśli kiedykolwiek wyraziłbym taką chęć. Na pytanie o podanie źródła punktu regulaminu, cennika, czegokolwiek, co potwierdzi słuszność odebrania mi pakietu złotówek, zostałem zignorowany.
Punkt 5a Regulaminu wyraźnie mówi, że promocyjny pakiet przyznawany jest przez cały okres zastrzeżony i po nim. Mój okres zastrzeżony trwa nadal, a ja nie dostaję tego pakietu co jest niezgodne z Regulaminem oferty.
Czy to jest normalne jak Play postąpił, czy może mi odebrać coś, co mi się należy wg Regulaminu i czy może mi coś odebrać jeśli nie ma takiej wzmianki w Regulaminie?
Miał ktoś podobne perypetie? Zostaje tylko UKE?
Cennik mojej oferty:
Regulamin mojej oferty:
Podpisałem umowę z Play w ofercie Tylko SIM24 czyli bez telefonu na 24 mce. Wybrałem abonament Firma 55. Po kilku miesiącach postanowiłem dać więcej zarobić Playowi i zmienić abonament na wyższy tj. Firma 75. Tu zaczyna się moja droga przez mękę. Po zmianie taryfy wyłączono mi stan darmowy, naliczono ponownie opłatę aktywacyjną a co najgorsze zmniejszono mi pakiet minut zamiast go powiększyć !!!! Płacę teraz więcej a dostaję mniej pakietu złotówek niż miałem w tańszym abonamencie. Stan darmowy i opłatę aktywacyjną po kilku zgłoszeniach udało się "naprawić", niestety pakietu złotówek nie bardzo.
W taryfie Firma 55 płaciłem 33,83, dostawałem pakiet złotówek w kwocie 104,55 (67,65 wynikające z cennika oferty i 36,90 promocyjny pakiet złotówek wynikający z regulaminu oferty. Zmieniając ofertę na firma 75 miałem płacić 46,13 i dostawać pakiet złotówek w kwocie 166,06 (92,25 wynikające z cennika i 73,80 wynikający z regulaminu oferty). Problem jest w tym, że nie przyznano mi promocyjnego pakietu złotówek w kwocie 73,80, dostaję jedynie podstawowy pakiet złotówek w kwocie 92,25. Czyi tak jak mówiłem, płacę więcej a dostaję mniej.
Pisanie kilku zgłoszeń nic nie dało, Play trzyma się wersji, że promocyjny pakiet złotówek przepada po zmianie taryfy. Przestudiowałem wszystkie cenniki, regulaminy mojej oferty i nigdzie nie znalazłem podobnego zapisu. Przed podpisaniem umowy nawet pytałem w BOK o ewentualną zmianę taryfy, poinformowano mnie, że nic nie przepadnie jeśli kiedykolwiek wyraziłbym taką chęć. Na pytanie o podanie źródła punktu regulaminu, cennika, czegokolwiek, co potwierdzi słuszność odebrania mi pakietu złotówek, zostałem zignorowany.
Punkt 5a Regulaminu wyraźnie mówi, że promocyjny pakiet przyznawany jest przez cały okres zastrzeżony i po nim. Mój okres zastrzeżony trwa nadal, a ja nie dostaję tego pakietu co jest niezgodne z Regulaminem oferty.
Czy to jest normalne jak Play postąpił, czy może mi odebrać coś, co mi się należy wg Regulaminu i czy może mi coś odebrać jeśli nie ma takiej wzmianki w Regulaminie?
Miał ktoś podobne perypetie? Zostaje tylko UKE?
Cennik mojej oferty:
Regulamin mojej oferty:
Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 09:56 przez juha, łącznie zmieniany 2 razy.