• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #491185  autor: miki12101
 22 lip 2011, 12:44
Witam
W dniu 15 czerwca br. moja mama przedłużała umowy firmowe i przy okazji ostatniej faktury zwróciłem uwagę, że plany taryfowe zostały przyporządkowane nieprawidłowo. Zatem numer x dostał taryfę rodzina 40 zamiast 60, a numer y na odwrót. Jest to o tyle ważne, że do numeru x miał być wzięty pakiet internetowy z powodu telefonu z androidem, a przez tą pomyłkę pakiet został dany numerowi y któremu nie jest on potrzebny. Tu rodzi się pytanie, da radę to jakoś odmienić? Nadmienię, że obydwa numery są już w sieci 8 lat.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 12:05 przez miki12101, łącznie zmieniany 1 raz.

 #491188  autor: kerim36
 22 lip 2011, 12:59
miki12101,

sprawdz w aneksie

a jak jest rzeczywiscie blad to pozostaje napisac prosbe do t-mobile - byc moze rozpatrza pozytywnie przy dobrej argumentacji

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl