Witam
W dniu 15 czerwca br. moja mama przedłużała umowy firmowe i przy okazji ostatniej faktury zwróciłem uwagę, że plany taryfowe zostały przyporządkowane nieprawidłowo. Zatem numer x dostał taryfę rodzina 40 zamiast 60, a numer y na odwrót. Jest to o tyle ważne, że do numeru x miał być wzięty pakiet internetowy z powodu telefonu z androidem, a przez tą pomyłkę pakiet został dany numerowi y któremu nie jest on potrzebny. Tu rodzi się pytanie, da radę to jakoś odmienić? Nadmienię, że obydwa numery są już w sieci 8 lat.
W dniu 15 czerwca br. moja mama przedłużała umowy firmowe i przy okazji ostatniej faktury zwróciłem uwagę, że plany taryfowe zostały przyporządkowane nieprawidłowo. Zatem numer x dostał taryfę rodzina 40 zamiast 60, a numer y na odwrót. Jest to o tyle ważne, że do numeru x miał być wzięty pakiet internetowy z powodu telefonu z androidem, a przez tą pomyłkę pakiet został dany numerowi y któremu nie jest on potrzebny. Tu rodzi się pytanie, da radę to jakoś odmienić? Nadmienię, że obydwa numery są już w sieci 8 lat.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 12:05 przez miki12101, łącznie zmieniany 1 raz.