• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #490371  autor: Pullczi
 19 lip 2011, 10:55
Witam!

Od jakichś 2 tygodni dzwoni do mnie Biuro Obsługi. Przeciętny Kowalski nie widzi problemu. Problem w tym, że jak odbieram połączenie, to automatyczna sekretarka mówi: Witamy w Te Mobajl, proszę czekać na połączenie z konsultatem, po czym połączenie zostaje automatycznie zakończone. Co zrobić z tym fantem? Bo jest to irytujące, gdyż mam takie telefon 6-7 razy dziennie. Proszę o pomoc.

 #490377  autor: kerim36
 19 lip 2011, 11:14
zgoda na przetwaranie danych - NIE

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #490456  autor: thonka
 19 lip 2011, 14:36
Pullczi, norma w wielu sieciach.
komputer losuje Ciebie z bazy abonentow i automatycznie przelacza do pierwszego wolnego konsultanta, a ze konsultant nie mial mozliwosci porozmawiania, to komputer losuje Ciebie w kolo.

mialem tak przez 1-2 tygodnie w zeszlym roku. po prostu jak dzwonilo BOA to nie obieralem, szkoda nerowow. pisalem do BOA to twierdzili, ze u nich jest wyszystko ok.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #492299  autor: marekvel
 26 lip 2011, 22:11
zadzwoń na BOk i zgłoś problem techniczny, głuche telefony z BOK. Jest to problem, który występuje w systemach ptc.