Maczo, musisz dokładniej opisać problem ,tak jak radził kerim36, bo bez tego nikt nie będzie w stanie Ci pomóc. Nie podałeś chociażby nazwy oferty, co sądziłeś, że wchodzi w jej skład, jaki telefon itd.
Co do instytucji, to może chodziło ci o Federację Konsumentów?
Po szybkim sprawdzeniu na Warszawskiej jest delegatura UKE i to jest dobre miejsce do zgłaszania takich spraw, ale zanim się tam wybierzesz musisz wiedzieć co konkretnie chcesz zgłosić, tak, żeby nie marnować czasu swojego, jak i urzędnika...
Spróbuj rozwinąć temat tutaj, to ktoś obeznany w temacie udzieli ci porady. Wtedy pewniej uderzysz do UKE, ale musisz podać więcej informacji. Ze samym "oszukali mnie" niewiele zdziałasz...
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text
Delegatura UKE w Białymstoku
Dyrektor: Czesław Śliwoniuk
Adres: 15-062 Białystok, ul. Warszawska 1a
Tel. 85 743 57 45
Fax 85 743 50 53
e-mail:
[email protected]
PS Pilnuj błędów ortograficznych, bo składnia i błędy strasznie psują komfort czytania. Używaj przeglądarki ze sprawdzaniem, choćby Opery.
Edit: Ech, myślimy podobnie

.
Edi2: Warto przypominieć też co samo UKE podkreśla na swojej stroni:
Uprzejmie przypominamy, że przed wysłaniem skargi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej należy wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego z operatorem.
Czyli mówiąc inaczej UKE nie jest pierwszym, a OSTATNIM punktem do którego trzeba się udać. Jak wszystkie pozostałe zawiodą.