• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #454065  autor: macoss
 19 sty 2011, 07:17
Przedłużyłem umowę na warunkach promocyjnych czyli R60 - 57,47zl z telefonem nokia e72 niestety tak jak to miało miejsce 2 lata temu telefon dojechał niesprawny, nie działa poprawnie Navi Key (na 10 przesunięć palca zadziała max 1 raz). Dwa lata temu wyszedłem z salonu ze źle spasowanym sliderem, oczywiście nie było mowy o wymianie i miałem naprawiany telefon.

W bok niemiłej pani nawet nie było przykro, a wręcz obraziła się, że jestem niezadowolony z faktu uszkodzonego telefonu. Oczywiście to nie jest ich wina i mam mieć pretensje do noki a nie do świętej krowy ery. Powiedziała, że nie mogę wysłać kurierem sic! tylko muszę zrobić, w moim przypadku 100 km i udać się do najbliższego punktu era, tam anulować aneks i podpisać go od nowa na miejscu.

Pytanie brzmi czy nowy aneks będę mógł podpisać na warunkach promocyjnych (na aneksie nigdzie nie dostrzegłem nic o warunkach promocyjnych) i co się stanie jeśli na miejscu nie będą mieli e72?

 #454066  autor: thonka
 19 sty 2011, 07:50
macoss, jezeli podpisales papier i zaplaciles to oficjalnie telefon jest twoja wlasnoscia i mozesz skorzystac albo z naprawy gwarancyjnej w serwisie nokii lub skorzystac z przyslugujacych Ci praw ustawowych tj. ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
anulowac podpisany juz aneks? masz 10 dni na odstapienie od aneksu zawartego poprzez kuriera bez podawania przyczyny - rowniez kurierem. pakujesz wszystko i z adnotacja, ze korzystasz z prawa odstapienia od zawartego aneksu z tytulu w/w juz ustawy wysylasz spowrotem. musza to przyjac, bo takie jest twoje prawo w przypadku zawarcia umowy po za lokalem przedsiebiorcy.
tyczy sie to zarowno umowy-aneksu jak i umowy sprzedazy telefonu chocby byla to za sprzedaz 1zl.

jezeli nie skorzystasz z mozliwosci odeslania to to, że umożliwią Tobie wymiane na miejscu w salonie to tylko ich dobra wola.

tak przynajmniej wyglada to z punktu widzenia ustawy.
jak to robia w erze to moze byc juz inna sprawa.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #454087  autor: st.konsultant
 19 sty 2011, 12:01
Odstąpienie od umowy tylko poprzez odesłanie paczki z aneksem i telefonem. W żadnym punkcie nie przyjmują zwrotów.

Adres do odesłania:

Magazyn Centralny PTC; 05-850 Ołtarzew; ul.Poznańska 251; "Zespół Zwrotów" .

W momencie jak przesyłka zostanie rozliczona (trwa to kilka dni) na koncie pojawia się ponownie oferta przedłużeniowa. Nie zmienia się natomiast automatycznie taryfa na starą. Zostaje na koncie już ta nowa. Jeżeli chce się wrócić do starej to trzeba złożyć taką dyspozycją poprzez BOA.


Oczywiście, odstąpienie dotyczy Klientów indywidualnych.

 #454091  autor: macoss
 19 sty 2011, 12:30
muszę wysłać kurierem czy wystarczy paczka polecona na poczcie?

 #454332  autor: fxfrontside
 20 sty 2011, 01:00
Witam serdecznie, jestem w podobnej sytuacji jak kolega macoss, dzisiaj odebrałem Nokie E72, dosłownie pół godziny temu, uruchomiłem pierwszy raz telefon, okazuje się, że telefon jest uszkodzony, tak jak by miał wypalone pixele lub zarysowanie, w momencie uruchamiania telefonu, na dole ekranu widać białą kreskę. Ściągnąłem folię ochronną, w celu sprawdzenia, być może to przez folię jednak nie. Dodam, że posiadam też nokie e51, która ma rzeczywiście porysowany ekran ale przy czarnym tle nic nie prześwitują pixele, w E72 widać białą kreskę przy czarnym tle. Może ktoś bardziej obeznany w temacie, powie mi, czy to wina wypalonych pixeli czy może inna wada, na ekranie nie widać żadnych rys, dopiero w momencie włączenia telefonu przez chwilę jest czarne tło wtedy widać oraz przy ciemnych motywach.

Chciałem zapytać czy takie wady podlegają gwarancji? Czy fakt, że zdjąłem folię ochronną, może wpłynąć na decyzję nie przyjęcia telefonu do serwisu, czy istnieje możliwość wymiany telefonu na nowy w punkcie Era. Jutro wybieram się do salonu, akurat mam pod nosem.

Dodam jeszcze, że telefon ma luźną tylną klapkę, oraz z lewej strony prześwitują klawisze na podświetleniu, czy taki fakt, też podlega jako uszkodzenie i podlega gwarancji? Co zrobić, żeby dostać nowy telefon na miejscu? Nie chciał bym, żeby nowy tel. był rozkręcany i składany od nowa.

Odnośnie negocjacji, udało mi się otrzymać standardowy upust, R60, oraz dodatkowe 60 min przez dwa miesiące, punktów era premia których brakowało mi niewiele ponad tysiąc, nie udało się ugrać, w przypadku dużych abonamentów, ewentualnie gdyby brakowało mi koło 500 była by taka możliwość, tak powiedział konsultant.

Bardzo proszę o odpowiedź, co robić dalej z telefonem.

Pozdrawiam.

 #454333  autor: thonka
 20 sty 2011, 01:43
fxfrontside, a przypadkiem nie jest to swiatlo wychodzace przez szczeline miedzy pierwszym rzedem klawiszy, a ekranem?

po zdjeciu folii w erze moga Tobie powiedziec, zebys oddal telefon na gwarancje. po za tym jezeli brales telefon w salonie, to nikt Tobie go na nowy nie wymieni.

przeswitujace klawisze (swlatlo miedzy ich przerwami) to tez norma w tym modelu.
http://1.bp.blogspot.com/_TQDGPEVwyps/S ... t+Leak.jpg

klapke mozesz reklamowac na zasadach z gwarancji czyli przez pol roku.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #454335  autor: fxfrontside
 20 sty 2011, 03:13
Witam, jest to kreseczka pozioma po środku paska dolnego menu, ewidentnie jest to na ekranie i wydaje mi się, że to są dwa lub trzy piksele koło siebie. Na pewno nie jest to rysa na wierzchu ekranu, mam porównanie z e51, wygląda to jak wypalone piksele. Jeśli chodzi o prześwit przy klawiszach, czy ruszająca się klapka, to mi to nie przeszkadza. Tak przy okazji zapytałem, generalnie telefon świetny, ale trafił mi się z wadą. Jeżeli spotkam się z odmową przyjęcia do serwisu czy uznania gwarancji, zrezygnuję z umowy. Szkoda, trafiło tym razem na mnie. Dam znać jak sprawa potoczy się dalej. Jeśli macie jakieś doświadczenie i wiedzę w takich sprawach proszę o info. thonka, jeśli chodzi o prześwitywanie klawiszy mam dokładnie tak samo jak na tym zdjęciu, prześwit przy domku. Telefon brałem od kuriera, więc data zawarcia umowy to 14 stycznia, trochę czekałem na tel. bo nie było dostępnych. Czy to zmienia postać rzeczy, jeśli tel. brałem od kuriera. Czy mogę sprawę załatwić w pierwszym lepszym salonie Ery? Pozdrawiam. Dzięki za odpowiedź.

 #454336  autor: thonka
 20 sty 2011, 03:30
fxfrontside, nie zalatwisz tego w salonie.
musisz odeslac telefon wraz z aneksem pod adres ktory wyzej wymienic st.konsultant do dnia 24 stycznia. miej jednak na uwadze, ze teoretycznie telefon powinien byc w stanie nienaruszonym, a Ty odkleiles folie zabezpieczajaca ekran.
w tym przypadku moga, ale nie musza przyjac tego telefonu na stan.

reszta dzieje sie tam jak juz wyzej zostalo napisane.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #454337  autor: fxfrontside
 20 sty 2011, 04:04
No to zawiedziony jestem, czyli każdą gwarancję będę musiał realizować w taki sposób? Jest mi już wszystko jedno czy telefon będzie nowy czy naprawiany. Uważam, że folia nie ma z tym nic wspólnego, ponieważ zewnętrzna powłoka nie jest porysowana. Telefon był przewożony w dużym pudle, jak odebrałem od kuriera, to pudełko z telefonem, latało w tym dużym pudle, może to uszkodzenie z tego wynika, no ale nieważne, czyli moją jedyną opcją w tym momencie jest odesłanie telefonu wraz z aneksem? Thonka, bardzo proszę o info może na priv co mam robić? Odesłać tel. wraz ze wszystkimi papierami, które otrzymałem wraz z telefonem, umowa i odstąpić od aneksu?

 #454338  autor: thonka
 20 sty 2011, 04:07
fxfrontside, jezeli telefon chcesz wymienic na nowy to musisz go zwrocic (brak pewnosci czy go przyjma).

jezeli chcesz go naprawic to wystarczy pojsc do salonu (bez sensu, bo oni i tak go odsylaja dalej do serwisu - sa tylko posrednikiem) lub punktu nokia care (sa wymienione na stronie nokii).

drugie wyjscie wydaje sie bardziej sensowne, bo i tak i tak bedziesz czekac, a nie bedziesz musial odstepowac od aneksu.
pamietaj tylko, ze masz mozliwosc wyboru czy korzystasz z gwarancji czy z uprawnien ustawy i przepisu o niezgodnosci towaru z umowa.

---
zaraz wydziele te posty do osobnego tematu, zeby nie zasmiecac tego :)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet