• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #453340  autor: olak87
 15 sty 2011, 23:02
witam
po 3 miesiącach korespondencji z orange w końcu uznali mi reklamacje, od 1,5 roku prosiłam o zmianę danych na FV, płaciłam regularnie, dane nie były zmieniane, w końcu nie zapłaciłam za FV za sierpień i lipiec, napisałam reklamacje, zablokowali mi 3 firmowe telefony całkowicie, cały czas twierdzili, że nie dostali listu poleconego z reklamacją, przysłali mi notę obciążeniową 4tys za zerwanie umowy, wysłałam im zaświadczenie z poczty polskiej kto odebrał mój list z reklamacją, Pani oddzwoniła do mnie teraz w styczniu przyznając że jednak mają ten list, ale gdzieś im się zapodziała treść, ale uznają moją reklamacje i anulują notę obciążeniową, w celu uruchomienia telefonów, kazała iść mi do salonu podpisać notę po windykacyjną, teraz moje pytanie, czy ja to muszę zrobić ?? bo i tak już tych samych numerów nie będę miała, czy ewentualnie podpisując taki aneks muszę podpisać go na takie same warunki jak miałam czyli np abonament za 150zł netto, czy mogę np za 30zł netto ??
co stanie się jak nie pójdę tego podpisać, orange naraziło mnie na same straty przez 1,5 roku nie mogłam odpisywać FV, a teraz przez pół roku z ich winy zablokowany tel, i zmienią mi się nr telefonów, co również naraża nie na straty, i jeszcze kłamali, że nie mieli reklamacji dopiero jak udowodniłam kto odebrał to niby koperta się znalazła ale treść już nie no żenada z nimi

 #453370  autor: kerim36
 16 sty 2011, 09:21
probowac polubownie zalatwic temat piszac kolejne listy lub isc do sadu

w obu przypadkach temat na co najmniej kilka miesiecy bojow

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #453375  autor: SACZI
 16 sty 2011, 10:13
olak87 pisze:witam
... zablokowali mi 3 firmowe telefony całkowicie...
Off topic'iem swoje 3 grosze wtrącę.
Widzę, że blokowanie telefonów klientom Orange, a wcześniej Ideii jest standardową metoda postępowania i od 10 lat nic się nie zmieniło.
Mój przypadek był taki, że po podpisaniu umowy, jeszcze z Ideą i tygodniu opóźnienia w opłaceniu faktury, telefon został mi zablokowany.
Powodem był błąd w banku, gdzie złożyłem dyspozycję opłacania faktur.

To samo w erze wygląda tak, że przy opóźnieniu z opłatą, najpierw dzwoni konsultant i pyta o powody.
Kilkukrotnie zdarzyło mi się z około miesięcznym opóźnieniem regulować płatności i nigdy z tego powodu nie miałem zablokowanego telefonu.

 #453382  autor: krzysztof.ka
 16 sty 2011, 11:11
Dopytam: blokowane są telefony, czy numery telefoniczne?

 #453383  autor: Kaczy
 16 sty 2011, 11:11
Karty SIM. :-D

...::: Made for loneliness :::...

 #453401  autor: SACZI
 16 sty 2011, 12:46
krzysztof.ka pisze:Dopytam: blokowane są telefony, czy numery telefoniczne?
Uściślając, w moim przypadku była to blokada połączeń wychodzących.

 #453454  autor: olak87
 16 sty 2011, 16:17
ja mam zablokowane połączenia wychodzące i przychodzące od września

 #453471  autor: sosen
 16 sty 2011, 17:27
Jeżeli nie są opłacane faktury numer jest blokowany. Oczywista kolej rzeczy. Nic dziwnego tutaj nie ma.

 #453480  autor: kuwejt
 16 sty 2011, 18:46
chyba żartujesz. Ewidentna wina Orange, do czego się zresztą przyznają uznając reklamacje, a Ty piszesz, że nic dziwnego tutaj nie ma :?: :roll:
Wybacz ale jednak ja dostrzegam tu pewne nieprawidłowości. I już z resztą nawet jakby abstrachując od tego czyja to wina czy poczty czy BOKu Orange, czy może jeszcze kogoś innego to NAPEWNO takiej sytuacji normalną nazwać nie można.

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #453484  autor: krzysztof.ka
 16 sty 2011, 19:10
Wojując z dużymi firmami lepiej jest regularnie opłacać rachunki i egzekwować swoje prawa na drodze reklamacyjnej. Takie firmy jak Orange czy inni operatorzy to molochy, gdzie panuje bezduszność i przepisy proceduralne.
Wystarczy, że ktoś kto słusznie czuje się skrzywdzoy i sam sobie przyzna prawa do reklamacji, czyli nie zapłaci rachunku, to prędzej do operatora dojdzie sygnał "niezapłacona faktura" niż sygnał "klient jest poszkodowany". Windykacja nie zwykła kontaktować się z działem reklamacji, czy przypadkiem nie wpłynęła reklamacja, tylko robi swoje i mamy telegram jak z Moskwy. Wpłaty niet. Sygnału toże niet. Mamy jeszcze zbyt słabe organizacje konsumeckie, żeby molochy zmieniły swoje praktyki.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #453485  autor: olak87
 16 sty 2011, 19:12
no dokładnie, przecież to ewidentna wina ORANGE bo oni dostali pismo reklamacyjne dokładnie 29 października i ściemniali mi że nie mają , a ja udowodniłam kto dokładnie odebrał pismo, ponieważ wnioskowałam o takie zaświadczenie do poczty polskiej i nagle dzwonią z orange że znaleźli kopertę no śmiechu warte i łaskawie mi uznali po 3 miesiącach reklamacje, gdzie zgodnie z prawem brak odp w ciągu 30 dni i tak daje pozytywne rozstrzygnięcie reklamacji na moją korzyść, moja pytanie czy mogę ten aneks po windykacyjny podpisać na najmniejsze abonamenty czy nie ?? bo jak nie to ja nie chce już z nimi mieć nic wspólnego

 #453492  autor: kuwejt
 16 sty 2011, 19:39
krzysztof.ka pisze:Wojując z dużymi firmami lepiej jest regularnie opłacać rachunki i egzekwować swoje prawa na drodze reklamacyjnej. Takie firmy jak Orange czy inni operatorzy to molochy, gdzie panuje bezduszność i przepisy proceduralne.
Wystarczy, że ktoś kto słusznie czuje się skrzywdzoy i sam sobie przyzna prawa do reklamacji, czyli nie zapłaci rachunku, to prędzej do operatora dojdzie sygnał "niezapłacona faktura" niż sygnał "klient jest poszkodowany". Windykacja nie zwykła kontaktować się z działem reklamacji, czy przypadkiem nie wpłynęła reklamacja, tylko robi swoje i mamy telegram jak z Moskwy. Wpłaty niet. Sygnału toże niet. Mamy jeszcze zbyt słabe organizacje konsumeckie, żeby molochy zmieniły swoje praktyki.
Jasne, wszystko zgoda. Ale wg mnie to nie zmienia tego iż powyższej sytuacji nie można nazwać normalną.
Już nie mówię o tym iż jeśli opłacane są przez abonenta kwoty bezzsporne (np. abonament) to operator nie ma podstaw do blokady.

[ Dodano: 2011-01-16, 19:41 ]
olak87 pisze: moja pytanie czy mogę ten aneks po windykacyjny podpisać na najmniejsze abonamenty czy nie ?? bo jak nie to ja nie chce już z nimi mieć nic wspólnego
Wydaje mi się, że tak

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB