• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #432301  autor: vojtas12
 28 wrz 2010, 16:13
Witam wszystkich użytkowników!

Jestem początkującym użytkownikiem tego forum, ale zacznę tematem dość sporym.

Chciałbym przedstawić problem firmy transportowej. Posiada 20 numerów w Erze i rachunki opiewające miesięcznie na około 2500-3000PLN. Przeglądając oferty innych operatorów, zauważyłem, że "teoretycznie" warto by przenieść biznes do Play. W związku z tym mam kilka pytań:

1. Jak wygląda proces przenoszenia tych 20 numerów do Play? Czy wyrabiają się w 24godziny? Prawnie powinno to tyle trwać, a jak to wygląda w praktyce?

2. Jak wygląda w praktyce współpraca z Play? Jak z zasięgiem, z roamingiem? Czy nie robią jakiś dziwnych rzeczy, akcji, ruchów czy czegoś nie kombinują? Czy Play dla tego typu firmy to dobry wybór? Na co warto zwrócić uwagę w regulaminie umowy - czy nie ma tam jakiś niezbyt dobrych zapisków dla mnie?

3. Z racji tego, że jest to sporo numerów, czy można negocjować z przedstawicielem biznesowym Play? Ile można z nimi utargować? A ile ewentualnie utargować np z przedstawicielami Ery? Ile wynosi ich średnia prowizja za podpisanie tak dużej umowy? Czy można z nimi negocjować np zniżki na abonamencie, na cenach telefonów?

4. Czy ktoś z Użytkowników przenosił swój biznes do Play, jak to wyszło w rachunkach?

Generalnie chodzi mi o to, żeby wybrać dobrego operatora, zmniejszyć rachunki i żeby przedstawiciel biznesowy, za przeproszeniem mnie nie "wydymał" i nie pojechał sobie za moje pieniądze na Majorkę.

#432420  autor: Fafral
 29 wrz 2010, 09:38
Witam.