vojtas12 pisze:"teoretycznie" warto by przenieść biznes do Play.
Tak, warto, bo ofertę maja na polskim rynku naprawdę bezkonkurencyjną; przynajmniej jezeli chodzi o abonenty indywidualne.
Fafral pisze:Biznesu może nie mam, ale pracowałem w jednej z konkurencyjnych firm i wiele słyszałem o przenoszeniu numerów do play. Dodatkowo czytałem o cyrkach związanych z play w kilku tematach na forum.
Rzeczywiście, przenosiny sa bezproblemowe, bo sam przenosiłem 2 numery.
Problemy zaczynają sie odrobinę później.
Maniek99 pisze:Nigdy nie miałem do czynienia z abo biznesowymi, ale gdybym miał tak dużą pulę firmowych numerów do przeniesienia, to zrobił bym przynajmniej jakiś beta test tej docelowej sieci.
Konkretnie przeniósł bym ze 2-3 numery i wyznaczył jakiś kilkumiesięczny okres testowy.
Myślę że w przypadku Play jest to szczególnie wskazane.
Sam korzystam z PF i jest ok, ale jak pomyślę że miałbym jakieś problemy z takimi 20 numerami rozwiązywać przez play24, czy infolinię i wysłuchiwać/czytać odpowiedzi totalnie od czapy, to mi się niedobrze robi.
Tak, to jest chyba najlepszy pomysł. Przenieść 2-3 numery, które często łączą się ze soba i często "podróżują".
W moim przypadku największe problemy pojawiły się w momencie, gdy dwa numery miałem w Play'u.
Gdy jeszcze jeden z nich był w Erze, połączenia były nawiązywane przyzwoicie i zaznaczam, że w żadnym przypadku nie chodzi mi o zasieg.
Poniewaz nie chce mi sie na forum po raz "setny" opisywać moich problemów (mozna przeszukać bazę moich wypowiedzi), podlinkuję strone z innego forum GSM, gdzie ktos to opisuje. Ja mogę sie pod tym jedynie podpisać:
http://www.gsmforum.pl/topic/34712-play ... y-rozpacz/
(należy również wziąść pod uwagę, że może to być wypowiedź kogoś z "konkurencji" - ogrmna ilość postów).
Maniek99 pisze: Dla mnie jak na razie wzorem jest BOA Ery. Jak zadam jakieś szczegółowe pytanie, konsultanci dość często oddzwaniają żeby wyjaśnić sprawę, a dodatkowo mają w miarę sensowny poziom uprawnień, żeby móc udzielić odpowiedzi, lub nanieść korektę.
Zgadza się, jakość świadczonych usług Ery jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie.
Ja jestem trochę (a nawet bardzo) zawiedziony cenami, bo te maja wysokie.
Za 120 minut do wszystkich + 120 minut do ery i tpsa bez telefonu płace 45 PLN (NE60); taka sama oferta w Play kosztuje 12,5 PLN lub 25 PLN.
Z Erą nie miałem żadnych problemów, a w tej sieci jestem już siódmy rok.
Dla ostudzenia chęci ponownego przejścia do Playa włożyłem sobie jedna z kart Play Fresh to od razu dostałem komunikat w telefonie, "problem z siecia"
