klawoj pisze:Dziwi mnie do tego fakt, iż przy podpisywaniu umowy nie mogłem po prostu włączyć e-faktury. Pan z salonu stwierdził, że muszę wysłać wniosek pocztą. Wg. mnie to absurdalne...
Nie sądzę, żeby to się zmieniło, ale przy podpisywaniu umowy była opcja wyboru e-papierka.
ciuchcia pisze:Sprawdz, czy przypadkiem nie masz e-faktury - czesto zaznaczaja na umowie nawet sie o to nie pytajac - wtedy faktura jest w formie elektronicznej na Play24 (ale o tym tez dowiesz sie na BOK).
Jak widać nie ma. Co do tego, że się nie pytają i włączają, to dwie małe uwagi - muszą mieć adres mailowy i tu powinno paść pytanie ze strony klienta "po co?" jeśli nie raczył nikt wyjaśnić, a jeśli nie padło, to na oświadczeniu weryfikacyjnym bodajże jest wzmianka o zgodzie na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej - z tym że niewiele osób czyta, co im się podsuwa do podpisania...