• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #423993  autor: Pazuzu
 19 sie 2010, 16:27
Witam

Od stycznia leci mi nowa umowa (w sensie aneks), na kolejne 30 miesiecy. Orange abo 55zl w pakiecie 3 prezenty + w ramach negocjacji dostałem 1 prezent "Taniej w abonamencie" na 12 miesięcy za darmo.

Ostatnio chciałem zmienić prezent, po 30 min oczekiwań, szanowny konsultant raczył się odezwać. Rozmowa trwała 30 min, co chwilkę pani mówiła "proszę chwilkę poczekać", zapewne prowadziła równoległa rozmowę z koleżanką.

Po zamianie 1 prezentu na inny, pani oświadczyła ze przy moim abonamencie moge miec max 3 prezenty, a mam 4. I który ma wyłączyć?!!!!! Powiedziałem to co wyżej napisałem, pani niewzruszona powiedziała "aha dobrze". Myślałem ze sprawa załatwiona, niestety ewidentnie mnie zbyła. Po rozłączeniu dostałem sms ze usługa "taniej w abonamencie" została wyłączona:/ No ludzie. Poradzcie co robic? Czy znowu do nich dzwonić, isc do salonu? Domagać się włączenia uslugi i przedłużenia o 1 miesiac + jakis bonus za niekompetencje pracowników, czy może jest to powód do rezygnacji z umowy, co najbardziej by mi pasowało, już nie mam siły do nich.

Rzecznik jest na urlopie więc pisanie do niego za dużo nie da.

 #423994  autor: johnq
 19 sie 2010, 16:44
Pazuzu, "Taniej w abonamencie" nie zalicza się do prezentów Orange Abonament (tam nazywa się Korzystniej w abonamencie i zmniejsza stawkę do Orange ale do 40gr). Ty dostałeś ją jako dodatkową usługę w ramach oferty przedłużeniowej. Dzwoń i reklamuj sytuację powołując się na aneksy na których masz 100% rabat na usługę na okres 12 miesięcy i tak musi być! Gdyby ta sztuka się nie udała , proponuję udać się do salonu firmowego. Powodzenia!

 #424078  autor: pomaranczowy
 19 sie 2010, 23:20
Aż mi czasami wstyd za niekompetencje niektórych kolegów i koleżanek ale zapewne są to nowe osoby - rotacja robi swoje:/ dlatego centertel powinien raczej robić wszystko żeby trzymać pracowników jak najdłużej.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)
 #424081  autor: sosen
 20 sie 2010, 00:01
Pazuzu pisze:Witam


Ostatnio chciałem zmienić prezent, po 30 min oczekiwań, szanowny konsultant raczył się odezwać. Rozmowa trwała 30 min, co chwilkę pani mówiła "proszę chwilkę poczekać", zapewne prowadziła równoległa rozmowę z koleżanką.

Rzecznik jest na urlopie więc pisanie do niego za dużo nie da.
a tak poza tematem. Jeśli oczekujesz uprzejmości od kogoś również ty powinieneś taką tendencję przejawiać. Nikt z konsultantów nie siedzi i słucha jak ty dzwonisz. Poprostu jest kolejka a po drugie to nikt nie zna każdej oferty na pamięć. Jak ktoś ci mówi zaczekaj chwili to po to aby ci coś sprawdzić. A jeżeli nie chcesz czekać to załatwiaj tego typu rzeczy na stronie orange.