• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #416885  autor: Mangekyo
 14 lip 2010, 10:21
Witam!
Zamówiłem w sklepie internetowym Ery telefon Samsung Monte w abonamencie 50zł dnia 08.07. Paczkę dostałem w poniedziałek 12.07, niestety bez żadnej informacji jak aktywować numer (nie miałem pojęcia że to w ogóle trzeba dzwonić gdzieś aby to zrobić). Zadzwoniłem wczoraj (13.07) do BOK i pan po podaniu haseł itd powiedział że ręcznie aktywuje numer i w ciągu 24 godzin będzie aktywny. Niestety nie jest aktywny do tej pory ;/ Ile można na to czekać? Coraz bardziej myślę nad rozwiązaniem umowy. Do kiedy mogę ją rozwiązać bez żadnych konsekwencji? 10 dni od złożenia zamówienia czy otrzymania przesyłki i czy musze podawać powód? Jak to zrobić, kwitkiem który dostałem razem z zamówieniem (formularz oświadczenia odstąpienia od umowy? Telefon który dostałem z umową jest w stanie prawie jak z pudełka (tylko oryginalne nalepki ochronne trochę poodchodziły), odsyłam go razem z rezygnacją czy wpierw rezygnację?
A i jeszcze czy Era i Play pakiety na internet rozliczają jako dodatkowy koszt w abonamencie czy wliczają a płacony abonament?

 #416886  autor: Orfi
 14 lip 2010, 10:34
Era ma 7 dni na aktywację karty SIM, więc póki co ten standard nie został naruszony a skoro konsultant odpowiedział, że aktywacja odbędzie się w ciągu 24 godzin, to może stać się to dzisiaj. Sprawdzaj kartę SIM przelogowując telefon co jakiś czas, bo być może już jest aktywna. Standardowo Era i Play połączenia z internetem rozliczają poza abonamentem. Zresztą tylko Orange rozliczał to z kwoty abonamentu w Orange Abonament a Plus w taryfach biznesowych Plus Elastyczna.

Orfi

 #416890  autor: nemo2009
 14 lip 2010, 10:50
Mangekyo pisze:Telefon który dostałem z umową jest w stanie prawie jak z pudełka (tylko oryginalne nalepki ochronne trochę poodchodziły),
Telefon jest już używany i nie masz prawa zwrotu.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #416935  autor: kerim36
 14 lip 2010, 14:49
Mangekyo,

poczekaj jeszcze do wieczora
telefon oczywiscie co jakis czas wylaczaj i wlaczaj ponownie i zobacz czy juz sie loguje do sieci

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

.

 #416987  autor: Baluu
 14 lip 2010, 18:25
Skoro konsultant HL powiedział że aktywuje numer to oznacza że go aktywuje.

Proszę pamiętać o tym że należy prze-logować telefon - Wyłączyć i włączyć.

Jeśli to nie pomoże, to proszę zadzwonić ponownie do BOA i poprosić o aktywacje nowej karty zakupionej w telesklepie.

[[Baluu]]