Pierwsza sprawa, to nie wiem czy na numerze, który jest po aneksie windykacyjnym wracają usługi promocyjne a zakładam, że te 1000 minut do 5 numerów taką usługą właśnie było i nie wymagają ponownej aktywacji ( lub nie jest ona dodatkowo płatna tak jak przy zmianach abonamentu albo są bezpowrotnie utracone z powodu zerwania umowy przez abonenta). Druga sprawa, to w Plusie ( i nie tylko) reklamację najlepiej złożyć na piśmie i np. za pośrednictwem Salonu Firmowego Plusa ( najbliższy dla podanej przez Ciebie lokalizacji znajduje się w Lublinie na Krakowskim Przedmieściu 5), za potwierdzeniem odbioru takiego pisma ( na rozpatrzenie mają 30 dni). W Plusie wg.regulaminu płacimy tylko kwotę bezsporną (czyli abonament, w Twoim przypadku) i w trakcie rozpatrywania reklamacji nie zawieszają numeru, więc to akurat nie z tego wynikało. Na konsultantów pod 2601 lepiej się nie zdawać, bo trafiają się czasami mało zorientowani i udzielają błędnych informacji ( o czym się już zdążyłaś przekonać).Jeżeli chcą ponownie windykować numer, to pewnie zaległość nie wynika tylko z jednej faktury lub czas na dokonanie opłaty przekroczył 30 dni. Radzę czym prędzej udać się do Salonu Firmowego i odkręcać sprawę, żeby ponownie nie rozwiązali umowy i nie obarczyli Cie kosztami.
Orfi