• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #358264  autor: osachorzow
 07 wrz 2009, 19:06
Dziś aktywowałem ten pakiet na próbę, wysłałem smsa gdzie tam trzeba i po jakimś czasie przyszedł sms że pakiet aktywowany więc zacząłem testować net... później zalogowałem się na iboa i niespodzianka:
Kod: Zaznacz cały
	14:27 	erainternet		erainternet 	9 KB  	0,72 zł
	14:27 	erainternet 	erainternet 	2 KB 	0,72 zł
	14:23 	erainternet 	erainternet 	3 KB 	0,72 zł
	14:23 	erainternet 	erainternet 	16 KB 	0,72 zł
	14:16 	erainternet 	erainternet 	99 KB 	0,72 zł
	14:16 	erainternet 	erainternet 	63 KB 	0,72 zł
	14:09 	erainternet 	erainternet 	1 KB 	0,01 zł
	14:09 	erainternet 	erainternet 	1 KB 	0,00 zł
Chyba coś jednak nei aktywowali, bo w wykorzystanych pakietach go nie widzę... mieliście też taką sytuację?

 #358274  autor: rafcyk
 07 wrz 2009, 19:34
A te pakiety nie są aktywne do następnego dnia?

Siemens C25 -> Nokia 3310 -> Nokia 6210 -> SE T630 -> Motorola V3 -> SE K750i -> Nokia 6131 -> Nokia 6300 -> Nokia E51 -> HTC Diamond -> Nokia E66 -> Samsung Galaxy I5800 -> HTC Wildfire -> Blackberry 9300 -> Nokia E6 -> Samsung Galaxy S2

 #358318  autor: osachorzow
 07 wrz 2009, 22:10
raczej nie, w smsie piszą że usługa jest już aktywna :/ wysłałem zapytanie od iboa... pewnie odpiszą że reklamacje przyjmą po wystawieniu faktury ale może przynajmniej wyjaśnią co jest grane....

era odpisała że w pierwszej sesji wykorzystałem cały pakiet (991kB) a wszedłem tylko na stronę główną ery (chyba omnix się włącza w komórce)... poza tym coś mi tu śmierdzi... po wykorzystaniu (rzekomym!) pakietu opłata wynosi 72gr a zgodnie z regulaminem "Warunki oferty promocyjnej Łącz się za darmo – blueconnect 5MB w sieci Era”:

4.9 Po wyczerpaniu Pakietu w danym cyklu rozliczeniowym, Abonent ponosi opłatę 0,1PLN z VAT (0,082 PLN netto) za każde rozpoczęte 50kB, oddzielnie za dane wysyłane i odebrane na poziomie protokołu internetowego (IP); 1kB=1024B.



więc albo mój telefon ma swój świat albo oni... trudno, drugi raz się sparzyłem na internecie w telefonie (pierwszy raz wieeele lat temu) i trzeci raz już na pewno nie będę wykorzystywać tego cudu techniki :/

 #358382  autor: kondziu
 08 wrz 2009, 12:10
lol, nie ma co sie od razu parzyc
po pierwsze z tego co pamietam po wlaczeniu paczki danych w pierwszym miesiacu jesli jest on nie pelny czyli aktywujemy pakiet w czasie trwania cyklu rozliczeniowego dostaniemy nie cale 5mb tylko jakas czesc w zaleznosci ile zostalo dni do konca cyklu. No i tu moga sie dziac rozne jaja, z tego co widze system jeszcze sie nie skumal ze aktywowales pakiet bo liczy 72gr co jest chyba normalną stawką jesli nie mamy zadnych pakietow. Jutro pewnie wszystko byloby ok, a na pewno wraz z nowym cyklem rozliczeniowym. Najlepiej jest chyba aktywowac pakiet za darmo dzien przed rozpoczeciem kolejnego cyklu ;)

Ogolnie to testowanie za darmo w erze to jakas lipa jest raz tez mialem z tym problem ale akurat nie z paczkami danych. Sam pakiet 5mb za 5 zl to w miare dobra oferta i nie ma co rezygnowac z neta w telefonie.

 #358395  autor: inthend
 08 wrz 2009, 13:34
Nie zrażaj się do korzystania z internetu w telefonie. Na Twoim miejscu jutro sprawdziłbym czy poprawnie nalicza stawkę po wykorzystaniu pakietu i ewentualnie złożył reklamację po wystawieniu faktury. Gdzie jak gdzie, ale w erze zasadne reklamacje są rozpatrywane w porządku. Mi kiedyś nie wyłączyli pakietu 50 mb na internet. Nie dość że zwrócili opłatę to jeszcze anulowali opłaty za korzystanie z internetu z ostatnich dwóch miesięcy :)

 #358405  autor: osachorzow
 08 wrz 2009, 15:11
kondziu, wiem że jest proporcjonalnie: za tydzień wychodzi ~1MB. Nie dość że system nie skumał to jeszcze koleś z ery też ;) pisał że dobrze nalicza te 72gr. Pakiet to lepiej aktywować w pierwszym dniu cyklu ;) Masz wtedy za free 2 miesiące... jak aktywujesz w ostatnim to wychodzi że masz tylko miesiąc ;)

inthend, "reklamacje" złożyłem to mi koleś głupoty odpisał ;) wysłałem kolejną prośbę o wyjaśnienie co i jak. Właściwą reklamację to będę mógł złożyć chyba dopiero ja będzie faktura. A co do zrażania... to ile można się nacinać ;) kiedyś tel sam się połączył i z konta zniknęło dddduuuużo pieniążków ;/ a teraz era leci w kulki :/ zobaczymy jak to się skończy ;/

Powiedzcie mi jeszcze jak to jest wykazywane na billingach. Czy w przypadku pakietu są wszystkie dane prezentowane z kwotą należną 0.00, czy te darmowe w ogóle nie są wyświetlane na iboa?

 #358422  autor: tarak
 08 wrz 2009, 17:23
osachorzow pisze: Powiedzcie mi jeszcze jak to jest wykazywane na billingach. Czy w przypadku pakietu są wszystkie dane prezentowane z kwotą należną 0.00, czy te darmowe w ogóle nie są wyświetlane na iboa?
właśnie sprawdziłem i w przypadku pakietów wszystko jest prezentowane z opłatą 0,00zł

Obrazek

 #358426  autor: osachorzow
 08 wrz 2009, 17:46
tarak, dzięki :) czyli to ewidentnie świadczy o tym że konsultant ściemniał... bo ja nie mam tam żadnego połączenia na sumę 990kB którą rzekomo wykorzystałem z pakietu... no to teraz zobaczę co odpiszą, a jak przyjdzie faktura z błędnie naliczonym netem to reklamacja i koniec.

 #358429  autor: tarak
 08 wrz 2009, 17:55
jeśli dostałeś esa z potwierdzeniem włączenia pakietu, a w spisie połączeń nie masz uwzględnionych owych 990kB to pewnie że reklamacja jeśli tylko naliczą fakturę z zawyżoną kwotą.
nie wolno się dać. niby to niedużo ale chodzi o sam fakt.

 #358434  autor: osachorzow
 08 wrz 2009, 18:21
tarak, w pierwszym poście jest cały mój billing dotyczący połączeń z netem.... nie ma w ogóle rozliczonego tego pakietu :/ dać to ja się nie dam ;) play myślał że bezprawnie zabierze mi ponad 50zł zwrotu za przeniesienie numeru (bo wymyślili sobie że zabiorą, mimo, że regulamin precyzuje tylko terminowość minut) i kasę oddali po prawie dwóch miesiącach i przyznali mi rację ;) teraz czekam jeszcze na potwierdzenie że oddana kasa nie ma terminu ważności co w reklamacji podkreślałem a oni ją uznali... a w odpowiedzi nie napisali wprost że jest bez terminu a na partyline nie potrafią tego potwierdzić... zobaczymy czy era będzie równie wytrwała w boju;)