• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #352361  autor: ebem
 13 sie 2009, 21:19
Witam,
Czy ktoś próbował przenieść numer z postpaid jednego abonenta na prepaid drugiego?
Ja chciałem przenieść numer z postpaid Plusa na kartę w Heyah.
Z tego co wiem to taka możliwość istnieje, potwierdzono mi to na infolinii Heyah, Ery, nawet sam Plus z chęcią przyjmie numer do siebie (ale już nie odda, o czym poniżej).

Zgodnie z instrukcją na stronie Heyah wysłałem wszystkie dokumenty ale po kilku dniach dostałem informację, iż Plus odmówił przeniesienia numeru twierdząc, iż nie realizują przenoszenia postpaid do prepaid - to informacja od Heyah. Zadzwoniłem do Plusa a tam jeszcze coś innego: nieeeee, żaden wniosek o przeniesienie numer do nas nie wpłynął.
Kto kłamie (wątpię aby Heyah, przecież zyskują nowego klienta)? Jak to dalej załatwić?

PS. Oczywiście w plusie jak usłyszeli, że chcę zrezygnować to natychmiast i od razu znalazły się super promocje i rabaty.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, 09:14 przez ebem, łącznie zmieniany 1 raz.

 #352364  autor: widex
 13 sie 2009, 21:27
Witaj. Składasz wniosek o przeniesienie numeru telefonu. Nowy operator przyjmuje numer i włącza go do siebie. Nie ma znaczenia z jakiej oferty przenosisz numer, ponieważ przenosi się sam numer - bez usług, stanu konta i zobowiązań.

Męczenie obecnego operatora, albo rozmowa z Urzędem Komunikacji Elektronicznej.

 #352589  autor: ebem
 15 sie 2009, 09:19
widex: praktycznie każdy wie że można tak przenieść numer. Problem polega na tym, iż Polkomtel chyba łamie prawo. Kontaktowałem się i z Plusem i z Heyah, wyraźnie widać że Polkomtel po prostu nie chce oddać numeru. Konsultowałem się w tej sprawie z Urzędem Komunikacji Elektronicznej, dostałem informacje że 99% skarg dotyczących przeniesienia numeru jest na Polkomtela. Ja również złożyłem taką skargę i oczekuję na działania prawników z UKE.