• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #321941  autor: hans1054
 09 mar 2009, 16:03
Witam

Od 12.02.1009 mogę tylko sie zalogować na stronie orange online i sprawdzić stan konta i pakietów. Reszta usług nie działa takich jak

- nie mogę sprawdzić punktów profit za poszczególne miesiące jakie uzyskałem
- brak możliwości włączenia usług za pomocą orange online możliwość włączenia tylko i wyłącznie za pomocą *500 i *100.
- Brak możliwości z możliwości skorzystania z programu propozycja
- brak możliwości doładowania konta innemu użytkownikowi na kartę po przez Orange online
itp.

W sumie 12 zgłoszeń technicznych na dzień dzisiejszy i wszystkie otwarte :D

INTERNET Beskid Media 1GB/300mb

 #321948  autor: cercoo
 09 mar 2009, 16:17
Ja też nie mogłem od dłuższego czasu sprawdzić historii punktów profit. Co ciekawsze jak 3 marca wysłałem smsa SALDO na nr 300 to do dziś nie dostałem odpowiedzi. Poszło dziś pismo do obsługi profitu.
Nie wiem czy ma to jakiś ze sobą związek, ale wcześniej można było sprawdzać PP, ale wielu osobom ich nie naliczali - np za polecenie zapłaty. Po interwencjach w BOK naliczyli brakujące punkty, ale teraz nie jak sprawdzić historii ich naliczania, a widzę po swoim koncie, że znów ich nie liczą....

 #321984  autor: annm1986
 09 mar 2009, 18:46
ja mam podobny problem....tez mi nie naliczaja punktow profit...co jest mi teraz bardzo potrzebne... ze wzegledu na to ze za pare dni moge sobie przedluzyc umowe i nie wiem czy te brakujace punkty mi nalicza... :x

PoZdRaWiAm...:)

 #322055  autor: RRRR
 09 mar 2009, 22:40
Też nie mogę skorzystać z propozycji.

 #322075  autor: annm1986
 10 mar 2009, 07:52
pisalam do BOK-u i nic...zadnej odpowiedzi... :twisted: :twisted:

PoZdRaWiAm...:)

 #322134  autor: noved
 10 mar 2009, 14:21
Ciekawe, bo ja swoje punkty mogę sprawdzić. Ciekawe.
A jaki termin ma BOK na odpowiedź?

 #322167  autor: amigo007
 10 mar 2009, 16:14
Historii punktów w programie profit niemożna sprawdzić od ponad miesiąca, mam cztery konta w orange i nigdzie historia punktowa profit niedziała. Inne usługi niewiem bo niczego na kontach niezmieniałem. Pytałem się na *300 co jest nie tak z historią pkt. profit to powiedziano mi że to przejściowe problemy techniczne, ale to było miesiąc temu. Trzeba to gdzieś chyba zgłosić, tylko niewiem gdzie?

 #322191  autor: kowcio
 10 mar 2009, 17:39
annm1986 pisze:pisalam do BOK-u i nic...zadnej odpowiedzi... :twisted: :twisted:
Też pisałem, odesłali moje zgłoszenie do działu technicznego już spory czas temu, a dział techniczny milczy ;/ Teraz głupio im na koniec napiszę:
[center]ŻĄDAM REKOMPENSATY![/center]
Pytałem się na *300 co jest nie tak z historią pkt. profit to powiedziano mi że to przejściowe problemy techniczne,
:lol: przejściowe problemy techniczne :lol: od kilku lat maja problemy techniczne z on-line :D :D

 #322207  autor: Btk_Tomas
 10 mar 2009, 18:42
Punkty Profit można sprawdzić w ten sposób że logujemy się na Orange On-line następnie wracamy do strony która jako pierwsza wyskakuje po zalogowaniu.
Po prawej stronie pod środkami na koncie pokażą nam się punkty Profit jakie posiadamy.

 #322210  autor: annm1986
 10 mar 2009, 18:51
wiem ze sie pokazuja, ale jak chce sprawdzic co za kiedy to mi sie nic nie pokazuje a poza tym juz od jakiegos czasu nie mam doliczanych punkow bo placilam faktur przez neta i doladowan pare bylo i nic.... :twisted: :(


a tak wedlug mnie to powinni cos z tym zrobic jak maja tyle zgloszen.... ja dalej czekam na odp z BOK i nic...do d...

PoZdRaWiAm...:)

 #322221  autor: Jedrker
 10 mar 2009, 19:50
kowcio pisze:od kilku lat maja problemy techniczne z on-line
Ja się cieszę, że to takie problemy są ... cieszę się z tych błahych problemów z Orange on line ... BO Play24 jest jeszcze lepsze :mrgreen:
Tak więc trza się cieszyć że to w miarę i tak wszystko chodzi przy 14 milionach klientów ;)
Play ma ledwo 2 melony a problemy z obsługą wszystkiego jak by miał conajmniej 100 mln klientów :mrgreen:

 #322223  autor: user_delete48
 10 mar 2009, 19:59
No właśnie, nie można sprawdzić za co są punkty. Przez to nie mogę np. udowodnić że nie naliczyli mi punktów za opłacenie poprzedniej faktury których faktycznie nie naliczyli. Plus jest taki że korzystając z polecenia zapłaty system tez im się zapchał i nie zabiera kasy z banku.

 #322309  autor: mike278
 11 mar 2009, 11:31
Wg Rzecznika na jego blogu mozna znalesc informacje o prowadzonych pracach na orange on-line. Ile to potrwa tego najstarsi gorale nie wiedza.

Execute the order 66.

 #322411  autor: noved
 11 mar 2009, 19:13
Prace pewnie trwają non stop. Ale ta usługa nie działa już dłuzszy czas. Może więc spróbować zainteresować nią samego rzecznika.
Ostatnio "załatwiał" jakieś sprawy dla poszczególnuych klientów, którzy mieli jakieś problemy, więc może i to by się udało pchnąc.
Wiem, że skala inna - problem dużo większy, dotykający sporej grupy uzytkwników, ale zbioworym wyrażeniem woli może dałoby się coś ugrać?

 #322412  autor: kowcio
 11 mar 2009, 19:17
noved pisze:Prace pewnie trwają non stop. Ale ta usługa nie działa już dłuzszy czas. Może więc spróbować zainteresować nią samego rzecznika.
Ostatnio "załatwiał" jakieś sprawy dla poszczególnuych klientów, którzy mieli jakieś problemy, więc może i to by się udało pchnąc.
Wiem, że skala inna - problem dużo większy, dotykający sporej grupy uzytkwników, ale zbioworym wyrażeniem woli może dałoby się coś ugrać?
Nie wiem.. Ja napisałem do BOK dnia 27.02., dostałem odpowiedź 05.03. że przekazali moją sprawę do działu technicznego, i do dzisiaj nic mi nie odpisali... Dzisiaj jest 11.03. gdyby ktoś nie wiedział ;) Trochę za długo to trwa...

 #322419  autor: noved
 11 mar 2009, 19:51
Ale nacisk rzecznika nieporównywalnie większy ;)

 #322603  autor: hans1054
 12 mar 2009, 17:59
Witam


właśnie otrzymałem taka wiadomość

Szanowny Panie,

Problem, który porusza Pan w swoim mailu jest nam znany. Sprawę
przekazaliśmy do dostawcy zewnętrznego.

Odnoście sprawy punktów PROFIT
Przyczyną jest brak automatyzacji procesu. Na tą chwile można samodzielnie
sprawdzić stan punktów profit wysyłając sms-a pod nr 300 o treści: SALDO.

Przybliżony termin całkowitego usunięcia problemów to połowa kwietnia.
Za niedogodności najmocniej przepraszam.

Z poważaniem

XXXXXXXXXXX
Biuro Prasowe Grupy TP w Poznaniu

Departament Public Relations
Pion Komunikacji Korporacyjnej
Kościuszki 77, 60-941 Poznań

Telekomunikacja Polska <<http://www.tp.pl>>
Ostatnio zmieniony 15 mar 2009, 21:18 przez hans1054, łącznie zmieniany 1 raz.

INTERNET Beskid Media 1GB/300mb

 #323048  autor: annm1986
 15 mar 2009, 11:39
i po co mi placenie w terminie rachunkow i doladowania jak mi punktow nie naliczaja to jest bez sensu..... nawet mi na maila odpowiedziec nie moga :twisted: ....co za :wink: ............. :wink:

PoZdRaWiAm...:)

 #323049  autor: kowcio
 15 mar 2009, 11:43
annm1986 pisze:i po co mi placenie w terminie rachunkow i doladowania jak mi punktow nie naliczaja to jest bez sensu..... nawet mi na maila odpowiedziec nie moga :twisted: ....co za :wink: ............. :wink:
Mnie też nie chcą odpisać... :twisted: :evil: Poczekam do ok. połowy tygodnia, napiszę jeszcze jednego takiego e-maila, że od razu mi odpiszą... :roll: Oczywiście z zachowaniem dotychczasowej korespondencji, żeby pani Izka wiedziala o co chodzi :twisted: O ile będzie umiała odczytać to co jej napiszę... Chyba, że trafię teraz na kogoś bardziej normalnego...

 #323050  autor: annm1986
 15 mar 2009, 11:53
kowcio pisze:Mnie też nie chcą odpisać... :twisted: :evil: Poczekam do ok. połowy tygodnia, napiszę jeszcze jednego takiego e-maila,
ja tez jeszcze troche poczekam ale moja swieta cierpliwosc sie konczy....a nie wierze ze codziennie przychodzi im tyle maili żeby mojego z przed tygodnia nie mogli przeczytać.... :evil: . :evil: :evil:

PoZdRaWiAm...:)