Witam.
Jako, że to moja pierwsza wizyta na tym forum, a nie znalazłem na swój problem odpowiedzi to postanowiłem spróbować tutaj :p
2 dni temu w sklepie orange on-line złożyłem zamówienie na przejście z karty na abonament zachowując swój numer, wypełniłem więc wszystko jak należy i wysłałem zamówienie. I tu właśnie zaczynają się moje wątpliwości, czemu do tej pory na mejla nie otrzymałem żadnego potwierdzenia złożenia zamówienia? Bo trochę to dziwne by weryfikacja trwała tak długo, a przecież nawet numer kontaktowy podałem do ewentualnego kontaktu ze mną :p z góry wyjaśniam, że dwukrotnie już pisałem do sklepu orange czy zamówienie na takie i takie dane jest rozpatrywane i oczywiście odpowiedzi żadnej :p Więc sam już nie wiem czy czekać jeszcze na odpowiedź ze strony orange czy może powtórnie złożyć zamówienie? Spotkał się ktoś z taką sytuacja jak ja?
Z góry przepraszam jeśli dubluje temat.
Jako, że to moja pierwsza wizyta na tym forum, a nie znalazłem na swój problem odpowiedzi to postanowiłem spróbować tutaj :p
2 dni temu w sklepie orange on-line złożyłem zamówienie na przejście z karty na abonament zachowując swój numer, wypełniłem więc wszystko jak należy i wysłałem zamówienie. I tu właśnie zaczynają się moje wątpliwości, czemu do tej pory na mejla nie otrzymałem żadnego potwierdzenia złożenia zamówienia? Bo trochę to dziwne by weryfikacja trwała tak długo, a przecież nawet numer kontaktowy podałem do ewentualnego kontaktu ze mną :p z góry wyjaśniam, że dwukrotnie już pisałem do sklepu orange czy zamówienie na takie i takie dane jest rozpatrywane i oczywiście odpowiedzi żadnej :p Więc sam już nie wiem czy czekać jeszcze na odpowiedź ze strony orange czy może powtórnie złożyć zamówienie? Spotkał się ktoś z taką sytuacja jak ja?
Z góry przepraszam jeśli dubluje temat.